Wer nutzt diese Software?

The Matrix CLM application is built on the Microsoft Office/SharePoint 2016 Platform for buy and sell side contracts serving customers globally in 21 industry verticals in both private/public sectors.

Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 4.5/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5/5
  • Kundenservice 5/5
  • Funktionen 4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • CLM Matrix
  • http://www.clmmatrix.com
  • Gegründet 2003

Über CLM Matrix Software

CLM Matrix delivers the leading contract lifecycle management software application built upon Microsoft Office/SharePoint 2013 and 2016 technology. CLM Matrix software adds over 30 functions to the SharePoint platform, making contract management far more manageable. The applications are fully wizard configurable without code development. The applications include powerful workflow, dynamic contract request, document generation, alert/notification, rule engine and reporting capabilities.

CLM Matrix Software Funktionen

  • Compliance-Verfolgung
  • Elektronische Unterschrift
  • Käuferseite (Lieferanten)
  • Spezialitäten-Verträge
  • Tracking der Beschwerde
  • Verkaufsseite (Kunden)
  • Versionskontrolle
  • Vertrags-Lifecycle-Management
  • Volltextsuche
  • Vorgefertigte Vorlagen
  • Workflow-Management
  • Öffentliche Aufträge

Die hilfreichsten Reviews für CLM Matrix Software

Great Software

Bewertet am 29.8.2018
Karen R.
Finance/Contract Manager
Gesundheit, Wellness & Fitness, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Drafting, managing and tracking contracts. We have been able to automate the approval process rather than sending a hard-copy via interoffice mail and getting lost multiple times while enroute.

Vorteile: Customizable. We were able to build the software just as we wanted with the internal routing and approvals, as well as the document creation based on metadata that was entered into the system.

Nachteile: We are using an older version of the software currently and technology has surpassed it. We are going to be upgrading soon and look forward to it. The decision not to upgrade was ours due to doing major implementations and upgrade to other software over the last couple of years.

Works well, but a little hard to navigate

Bewertet am 19.11.2019
Verifizierter Rezensent
Account Executive
Rundfunkmedien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Keeps great track of my progress as well as my team. Sets great reminders for when I need to make sure a task is done.

Vorteile: I love how I can have all my info in one place. I can also see my teammates' progress which keeps me in the know for how I am doing.

Nachteile: This program is a little hard to navigate. When I first started using it, I had to rely heavily on instructions instead of being able to move around it myself.

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