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Was ist Listrak?

Als cloudgestütztes Marketingkonzept, das sich ausschließlich auf Einzelhändler konzentriert, liefert Listrak seinen Kunden Ergebnisse mit der Kraft von 1:1-Interaktionen, die zu mehr Umsatz, Engagement, Lebensdauer und Wachstum führen.

Die Plattform Listrak ist mit künstlicher Intelligenz, tatsächlicher menschlicher Intelligenz, maschinellem Lernen und Vorhersage-Analyse ausgestattet und verfügt über eine umfassende Palette von Marketing Automation- und CRM-Lösungen, die Daten vereinheitlichen, interpretieren und personalisieren, um Kunden über Kanäle und Geräte hinweg zu gewinnen.

Wer verwendet Listrak?

Für Marketingspezialisten und Unternehmen jeder Größe.

Listrak Software - 1
Listrak Software - 2
Listrak Software - 3
Listrak Software - 4
Listrak Software - 5

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Listrak

Listrak

4,0 (22)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
121
Keine Integrationen gefunden
3,7 (22)
3,7 (22)
4,1 (22)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
170
7
3,8 (521)
3,8 (521)
3,9 (521)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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Salesforce Marketing Cloud
Am besten bewertete Funktionen
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Kampagnenmanagement
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Email-Kampagnen-Management
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Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
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Am besten bewertete Funktionen
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Kundensegmentierung
Multichannel-Marketing
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Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
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Am besten bewertete Funktionen
Abonnenten-Management
Email-Kampagnen-Management
Listen-Management
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Online-Abrechnung
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Spam-Blockierung
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Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Selligent by Marigold
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Engagement-Tracking
Mobile Optimization

Bewertungen über Listrak

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
3,7
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
23%
3
14%
2
9%
1
5%
Shari
Shari
Vice President, Ecommerce + Marketing in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bekleidung & Mode, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very valuable tool

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Really appreciate the Listrak team. The [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is personable , my account managers are responsive, and support is always helpful and speedy.

Vorteile:

The Conductor tool to deploy emails is very user friendly. They continue to build out new functionality to add value to the email channel.

Nachteile:

Their analytics dashboard could use a revamp. Need to visit multiple places to find similar data. Not intuitive.

Mike
VP Marketing in USA
Möbel, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

GHF & Listrak

5,0 letztes Jahr

Kommentare: The "Pro's" commentary sums it up. Both the agency and the client like the platform and will continue to use it, hopefully in a more robust way.

Vorteile:

I tried to leave detailed comments in each of the previous categories, but I couldn't move forward until I wiped them out. So here, I'll say that the platform has been great to use. We have our advertising agency actually deploy our of the platform while my team provides the content. We have lead capture set up off our website. We are in the process of integrating a direct weekly feed of customer transactions for both analytics and a "thank you for your purchase" email with a video embedded from our owners. Thew reporting is great, our Listrak rep is very attentive to both the agency and us as the direct client. We've found the platform very expandable. I wish I'd known the SMS capability before I pulled the trigger with another platform ( which I'm happy with, but would rather keep all the communications under one roof). Our agency like the platform as well ( we brought it to them).

Nachteile:

Can't think of any. In the future I hope to roll in SMS.

Jose
eCommerce Manager in USA
Einzelhandel, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good for email marketing but better options out there

3,0 vor 7 Monaten

Vorteile:

Listrak has a lot of standard functionality found in other email marketing apps. The support and client care team are great.

Nachteile:

Listrak needs to sharpen presentation and implementation of its features. If choosing an email marketing app, it doesn't make sense to use vs going with other better known apps that are industry standard bearers.

Manny
Marketing Coordinator in USA
Verbraucherdienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Enjoyed using Listrak

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall, really liked Listrak. Their analytics dashboard and what we were looking at was easy to get to, clean and readily available without having to dig.

Vorteile:

This was the first ESP with my current company that I have used. While it was already selected and in place, there were some improvements we wanted to do. The live chat customer service people were pretty good, I still remember [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and he was my go-to guy whenever I could chat him directly. He was awesome and saved a lot of headache and aggravation when our account manager was [SENSITIVE CONTENT HIDDEN].

Nachteile:

I enjoyed working with the ESP. As I wasn't part of the onboarding process, learning/using their automated flow series was difficult. They didn't include marketing automated emails in their initial package and were quite expensive on a monthly and set-up fee price. Ultimately it's what caused us to move away from them. We also had several account managers and one was pretty terrible so that didn't help.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Have been using them for years

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Overall I would recommend Listrak. I have been using them as my ESP for 5 years now and have had great success building my program and campaigns.

Vorteile:

I love Listrak's dedication to my company and team. They are always looking for better ways to improve the account and support my team.

Nachteile:

Sometimes their technology is not exactly what we need. I mean that we tend to have a complicated way/process that sometimes does not jive with their system. So really its not their fault, we just have a complicated business.