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Was ist Listrak?

Als cloudgestütztes Marketingkonzept, das sich ausschließlich auf Einzelhändler konzentriert, liefert Listrak seinen Kunden Ergebnisse mit der Kraft von 1:1-Interaktionen, die zu mehr Umsatz, Engagement, Lebensdauer und Wachstum führen.

Die Plattform Listrak ist mit künstlicher Intelligenz, tatsächlicher menschlicher Intelligenz, maschinellem Lernen und Vorhersage-Analyse ausgestattet und verfügt über eine umfassende Palette von Marketing Automation- und CRM-Lösungen, die Daten vereinheitlichen, interpretieren und personalisieren, um Kunden über Kanäle und Geräte hinweg zu gewinnen.

Wer verwendet Listrak?

Für Marketingspezialisten und Unternehmen jeder Größe.

Listrak Software - 1
Listrak Software - 2
Listrak Software - 3
Listrak Software - 4
Listrak Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Listrak das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Listrak

Listrak

4,1 (21)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
122
Keine Integrationen gefunden
3,7 (21)
3,7 (21)
4,1 (21)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
12,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
138
194
4,3 (2.770)
4,1 (2.770)
4,2 (2.770)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Listrak

Constant Contact
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Emarsys
Am besten bewertete Funktionen
A/B-Tests
Kundendatenbank
Kundensegmentierung
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobiloptimierung
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Am besten bewertete Funktionen
Abonnenten-Management
Email-Kampagnen-Management
Listen-Management
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Terminverwaltung
Verhaltensanalysen
Zielseiten / Web-Formulare
EngagePackage
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
EQUP
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
SimpleCRM
Am besten bewertete Funktionen
Lead-Generierung
Leadmanagement
Verfolgung von Interaktionen

Bewertungen über Listrak

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
3,7
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
24%
3
10%
2
10%
1
5%
Shari
Shari
Vice President, Ecommerce + Marketing in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bekleidung & Mode, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very valuable tool

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Really appreciate the Listrak team. The [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is personable , my account managers are responsive, and support is always helpful and speedy.

Vorteile:

The Conductor tool to deploy emails is very user friendly. They continue to build out new functionality to add value to the email channel.

Nachteile:

Their analytics dashboard could use a revamp. Need to visit multiple places to find similar data. Not intuitive.

Mike
VP Marketing in USA
Möbel, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

GHF & Listrak

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: The "Pro's" commentary sums it up. Both the agency and the client like the platform and will continue to use it, hopefully in a more robust way.

Vorteile:

I tried to leave detailed comments in each of the previous categories, but I couldn't move forward until I wiped them out. So here, I'll say that the platform has been great to use. We have our advertising agency actually deploy our of the platform while my team provides the content. We have lead capture set up off our website. We are in the process of integrating a direct weekly feed of customer transactions for both analytics and a "thank you for your purchase" email with a video embedded from our owners. Thew reporting is great, our Listrak rep is very attentive to both the agency and us as the direct client. We've found the platform very expandable. I wish I'd known the SMS capability before I pulled the trigger with another platform ( which I'm happy with, but would rather keep all the communications under one roof). Our agency like the platform as well ( we brought it to them).

Nachteile:

Can't think of any. In the future I hope to roll in SMS.

Michael
E-Commerce Manager in USA
Einzelhandel, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Look Elsewhere - Over Promises and Under Delivers

1,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Non-customer oriented company. Focused on making the next sale instead of customer needs. Once you are locked into the contract they will leave you high and dry. Don't get locked in, better companies available.

Vorteile:

Can perform basic email service provider functionality

Nachteile:

Not a lot of value is included with the Listrak license--they try to charge you a separate license and implementation fee for many basic features. Poor after purchase support and guidance. Revolving door of account managers. Features did not perform as expected.

Christine Vencil
Recruiting Manager in USA
Bau, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best marketing and email service provider platform.

4,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

The best Listrak’s advantages for us is that they provide us Email automation and Conductor tool to deploy emails which is very easy and user friendly. By Listrak platform we can extract some of the terrific customer’s behavior and their data to know about our customers’ needs and their future and past thinking’s about our company. It gives us a dedicated account manager which helps us to manage all the mails perfectly and we can work on it easily.

Nachteile:

Listrak’s features like popup messages and shopping cart are not understandable until we follow the Webinar or support process. Listrak’s analytic dashboard is not good because we need to visit multiple pages when we are finding the specific same data. When we use the SMS marketing platforms the SMS functionality is lacking so, this functionality needs to be more suitable and more user friendly. When we are working on Listrak’s then we have a failure to change the designs between desktop area and mobile.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Have been using them for years

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Overall I would recommend Listrak. I have been using them as my ESP for 5 years now and have had great success building my program and campaigns.

Vorteile:

I love Listrak's dedication to my company and team. They are always looking for better ways to improve the account and support my team.

Nachteile:

Sometimes their technology is not exactly what we need. I mean that we tend to have a complicated way/process that sometimes does not jive with their system. So really its not their fault, we just have a complicated business.