Was ist LiveChat?
Premium Live-Chat- und Help-Desk-Software für Unternehmen. LiveChat macht aus Support-Teams wahre Kundendienst-Rockstars. Die Kunden lieben es, innerhalb von Sekunden Antworten auf ihre Fragen zu bekommen. Gewinne die Herzen der Kunden dank eines erstaunlichen Kundenservices mit LiveChat - bereits mehr als 20.000 Unternehmen aus über 150 Ländern verwenden LiveChat, probiere es jetzt aus!
Wer verwendet LiveChat?
LiveChat wird von Unternehmen auf der ganzen Welt und aus allen Branchen eingesetzt. Start-Ups, kleine und mittlere Unternehmen und Konzerne vertrauen bei ihren täglilchen Kundendienst-Aufgaben auf LiveChat.
Wo kann LiveChat bereitgestellt werden?
Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
Über den Anbieter
- LiveChat Software
- Ansässig in Boston, USA
- 2002 gegründet
- Telefon-Support
- 24/7 Live-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere
LiveChat Kosten
Startpreis:
- Ja, kostenloser Test verfügbar
- Keine Gratisversion
LiveChat bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von LiveChat ist ab 16,00 $/Monat verfügbar.
Preismodelle Kostenlose TestversionÜber den Anbieter
- LiveChat Software
- Ansässig in Boston, USA
- 2002 gegründet
- Telefon-Support
- 24/7 Live-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere
LiveChat – Videos und Bilder











LiveChat Funktionen
Bewertungen über LiveChat

Daniel
Good Chat Product
Kommentare: Very good, easy to engage with website visitors and creating leads from the Livechat is very popular.
Vorteile:
Easy to set up and configure. Smart text is easy to create and use. Good feedback from staff. Integrates well with Salesforce which removes the double handling when creating leads.
Nachteile:
Selecting which pages the Livechat window appears can be quite cumbersome.
In Betracht gezogene Alternativen: REVE Chat, HappyFox Chat und Qualified
Jonathan
Live chat is an awesome feature to have
Kommentare: My overall experience with life Chat has been excellent and I have nothing to complain about only complaint that I have is that it’s made my life simpler now that was a joke but it has made my life simpler and there is nothing to complain they did an excellent job on this software
Vorteile:
Once adding life chat to our website it’s been a great feature we’re able to get updates from patients that need help with our live chat link
Nachteile:
There is nothing to talk bad about this software it has all the features that I want and that I like and may be a little bit extra
In Betracht gezogene Alternativen: Tidio
Gründe für den Wechsel zu LiveChat: My friend recommended life chat so I went with their option
Miki
Simple & Easy to Use
Vorteile:
It's simple and easy to use. Great for anyone who wants something basic.
Nachteile:
Not quite sure if it's good value for money as there are other alternatives on the market.

Imran
One stop solution for customer service portal and helpdesk
Kommentare: Best customer help desk portal out there. It's been a delight using live chat
Vorteile:
You can maintain anything from general query of a customer via live chat to managing a dashboard with all kinds of matrix
Nachteile:
None that i can think of right now, they're pretty good at solving a problems
In Betracht gezogene Alternativen: HubSpot CRM
Zuvor genutzte Software: tawk.to
Verifizierter Rezensent
One of the best premium Live Chat solutions in the market
Vorteile:
Probably the large customer base and the 200+ out of the box 3rd party integration options.
Nachteile:
If you are comparing this with any other chat solutions you might certainly highlight the fact that Live Chat doesn't have a free option. That is something that I wish they should consider having in the longer run with minimal features.