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Was ist Silverware Avrio?

Windows-basierte Hospitality- und Restaurant-POS-Software, die Tischservice, Arbeitszeitplanung, Reservierungen usw. automatisiert.

Wer verwendet Silverware Avrio?

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Silverware Avrio

Silverware Avrio

2,8 (12)
49,00 CA$
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
23
Keine Integrationen gefunden
3,2 (12)
2,1 (12)
1,8 (12)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
69,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
64
18
4,1 (398)
3,5 (398)
3,5 (398)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Silverware Avrio

TouchBistro
Am besten bewertete Funktionen
Getrennte Kontrollen
Verkaufsberichte
für Restaurants
Simphony POS
Am besten bewertete Funktionen
Küchen-/Menü-Management
Rezept-Management
Zahlungsabwicklung
Epos Now
Am besten bewertete Funktionen
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Elektronische Zahlungen
Verkaufsberichte
SpotOn
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
Rezku POS
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Verkaufspunkt POS
Zahlungsabwicklung
Fleksa
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Online-Bestellung
Online-Buchung
SumUp
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Treueprogramm
Toast POS
Am besten bewertete Funktionen
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
Gofrugal
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Mobiler Zugriff

Bewertungen über Silverware Avrio

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
2,8
Benutzerfreundlichkeit
3,2
Kundenservice
1,8
Funktionen
3,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
2,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
8%
4
25%
3
25%
2
17%
1
25%
Chantel
Project Systems Manager in Kanada
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best POS System ive used

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: i've used this system in 3 different restaurants all with high volume and have always enjoyed it.

Vorteile:

I've worked in service industry as a side job for many years and worked with a variety of POS systems. Silverware is definitely among my favorites. its simple and easy to use which is awesome when the restaurant is busy.

Nachteile:

I remember having an issue once or twice where the program froze but only for a short period of time and it corrected itself once we reset the station.

Pierre
Director of Finance in Kanada
Gastgewerbe, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Works pretty well, reporting should be improved

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Silverware is our Point of Sales system and we would not be able to carry out big volume food and beverage opertations without it. With a bit more reporting enhancements, it will be a major winner.

Vorteile:

Silverware is pretty easy to use, the configuration setup is flexible and the overall flow end-to-end is comfortable to drive big volume food and beverage operations.

Nachteile:

The reporting capabilities are limited - unless you use an additional platform such as Avero, it will remain very basic and Excel-driven - which is ok but not super user friendly for everyone.

Rhett
IT Director in Puerto Rico
Gastgewerbe, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Silverware: Promising Start, But Now Overpriced and Lacking Key Support

2,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: The cost increases have gotten out of control..

Vorteile:

I find the platform somewhat intuitive and full of potential, but the support lacks some crucial elements, and it has become too costly.

Nachteile:

Their customer service is quite disorganized, with no customer-facing CRM, making it impossible to track or open support tickets—pretty basic functionality that’s missing. Costs have become a real concern; in 2023, they raised prices by 40%, and now they've added another 30% increase, which leaves a bad impression. Our annual support costs have nearly doubled, yet we still face ongoing performance issues. Additionally, their API integration with Clover is slow and frequently causes problems for us.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Goonprogram

4,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

In the program there are lots functions that you can use for restaurant or other businesses. Simple to read.

Nachteile:

Program doesn’t work properly, as it has many bags, and eats lots of internet traffic.

Michael
Owner in USA
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Support ! Friendly but no follow up.

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall ! Well it was a company I use to recommend. Now 2020-2021. I would not. Looking to relocate down the road and looking at new POS systems. Silverware is not one of those company’s.

Vorteile:

Liked the ease of programming all aspects of software with out calling support all the time like Micros.

Nachteile:

Had a pos terminal after 5 years crash and needed new hard drive was determined. Have been waiting 5 weeks to get. Have called 5 times now and still waiting. They sent wrong one that took 3 weeks. The. They have sent twice I was told delivery on Friday! That was Originally 3 weeks ago! Use to be great customer service. Have know confidence in support or company. Hard to get anyone above support. Buyers beware.