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Was ist FileHandler Enterprise?

FileHandler Enterprise ist ein intuitives System zur Verwaltung von Schadensfällen, das der Rationalisierung und Automatisierung von Workflows für den Markt für das Management von Schadensfällen und Risiken dient. FileHandler Enterprise ist mit neuen Dashboards, Berichterstattungsfunktionen, Business-Intelligence-Tools und verbesserter Sicherheit ausgestattet und stellt so den neuen Maßstab für Schadensfallmanagement-Software dar.

Wer verwendet FileHandler Enterprise?

Spediteure, Drittadministratoren, öffentliche Einrichtungen und selbstversicherte Organisationen in der Verwaltung von Schadenforderungen für alle Geschäftsbereiche, einschließlich Entschädigungsvergütungen für Arbeiter, Kfz, Haftung und Eigentum.

FileHandler Enterprise Software - 1

Du bist nicht sicher, ob FileHandler Enterprise das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

FileHandler Enterprise

FileHandler Enterprise

4,7 (14)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
57
Keine Integrationen gefunden
4,7 (14)
4,3 (14)
4,8 (14)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
40.000,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
42
Keine Integrationen gefunden
2,9 (14)
2,9 (14)
3,6 (14)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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Am besten bewertete Funktionen
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Am besten bewertete Funktionen
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Ansprüche nachverfolgen
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Schadensabwicklung
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Einzelseitenansicht
Konfigurierbarer Workflow
QT9 QMS
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
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Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
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Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
V3locity
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
SoftExpert Suite
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Konfigurierbarer Workflow
Workflow-Management

Bewertungen über FileHandler Enterprise

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
71%
4
29%
Jennifer
Operations Supervisor in USA
Versicherung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent Product offered by an Excellent Company

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Very successful program & has allowed for enhanced relationships with external parties for auditing and oversight of claims.

Vorteile:

Very intuitive and user-friendly. JW has been wonderful with customizing features to suit our specific needs.

Nachteile:

Sometimes it feels that internal testing of enhancements or customizations are not tested internally before being passed on to us.

Antwort von JW Software

vor 4 Jahren

Thank you for the review, JW Software appreciates when our customers take time to leave a note about us! We are glad you experienced our unparalleled support services to ensure quality customer training and proficient product updates and hope to see you again with your friends!

Frank
Manager—Information Systems in USA
Versicherung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A Good Claims System With Wonderful Support

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We moved from Riskmaster X which had a black hole of support and it was difficult to get a hold of anyone, even your sales rep. JW Software has been a 180º difference in this. We were hesitant to go with a smaller developer for future development, but that worry was for nothing. We couldn't be more pleased with how our experience with JW Software/FileHandler has been.

Vorteile:

The support is the best feature. They are personable and quick to respond. You feel connected to them and they seem eager to help you make the best use of their system.

Nachteile:

The version we are on is now considered legacy, forcing a costly upgrade to a newer version in the future. I wish it would have been a progressive upgrade included with the maintenance and support costs, as it is with Microsoft 365 or Adobe Creative Cloud.

Antwort von JW Software

vor 4 Jahren

We take pride in giving outstanding service to every customer here at JW Software. We are happy to hear that your experience was no exception, thanks for leaving the wonderful review! It is for people like you that we do what we do! We look forward to seeing you again!

Beverly
EVP in USA
Versicherung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

FH Review

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Software is easy to use for our employees.

Nachteile:

Dashboard functionality was misleading. We moved to Enterprise for clients but it has taken us a year and we still don't have all of the dashboards our clients requested. Now we have to program upgrades in Legacy (for staff) and Enterprise (for clients). There is no mobile app for inured workers to access claim information. Standard workflow is archaic.

Victoria
President in Costa Rica
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

NIMBLE RESPONSIVE COMPREHENSIVE USER FRIENDLY

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I have used FH since the mid 90s JW Software has been very responsive in adapting FH to increasingly demanding regulatory requirements and has implemented changes to suit our needs

Vorteile:

I was an English Major before Law School I am not tech savvy I use FH every day to assist clients with claims management, statistical analysis and budgeting It is extremely user friendly and the support staff can always help if I need support

Nachteile:

It's hard to find a complaint My staff and I use it Clients access it We use it to do Regulatory Compliance(OFAC HCRA etc) There is a variety of reporting available in canned reports but we also use AD Hoc queries Support Staff is stellar We are moving over to Enterprise this summer and are already excited about the potential as we test!

Antwort von JW Software

vor 4 Jahren

Thanks for taking the time to mention our exceptional support staff and leaving this great feedback! Did you know it is because of customers like you who organically evolve FileHandler Enterprise to meet the changing needs of the marketplace through user feedback and suggestions? It is for people like you that we do what we do! If you have any friends looking for Claims Processing Software, please send them our way - we will take great care of them.

Cyndy
Senior Director IT/Finance in USA
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

FileHandler Enterprise - Best fit solution and amazing support staff....

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Filehandler supported our transition to paperless and allowed our users to work remotely. JW has great support staff. We have been working with JW for 20+ years.

Vorteile:

Front end interface is user friendly and easy to navigate. Filehandler is scalable and customizable to fit our multi line type of business.

Nachteile:

Report scheduler is a challenge to work with. A very important feature for us since we have various reports going out to clients and production staff. Patiently waiting for the new release.

Antwort von JW Software

vor 4 Jahren

Everyone at JW Software loves to hear from customers like you! We are glad you experienced our unparalleled support services and user-friendly application! It is for customers like you that we do what we do!