Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist RoomKeyPMS?

Mit der PMS-Software RoomKeyPMS können unabhängige Hotels einfacher und kostengünstiger Gästen einen hervorragenden Aufenthalt bieten, den Umsatz steigern und Kosten senken. Mit über 70.000 verwalteten Zimmern in den USA und Kanada steht die Software seit fast 20 Jahren für eine vertrauenswürdige Partnerschaft im Hotel- und Gaststättenbereich. Neben der Bereitstellung einer zuverlässigen, gut vernetzten PMS-Software zeichnet sich die Lösung durch einen hervorragenden Kundenservice mit einem lokalen Support-Team aus ehemaligen Hoteliers aus.

Wer verwendet RoomKeyPMS?

RoomKeyPMS ist deine zentrale, integrierte Hotelsoftware für unabhängige Hotels und Hotelketten. Mit Hunderten von Integrationen optimiert die Lösung zusammen mit den Hotels den Hotelbetrieb.

RoomKeyPMS Software - 1
RoomKeyPMS Software - 2
RoomKeyPMS Software - 3
RoomKeyPMS Software - 4
RoomKeyPMS Software - 5

Du bist nicht sicher, ob RoomKeyPMS das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

RoomKeyPMS

RoomKeyPMS

4,3 (84)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
48
39
4,4 (84)
4,5 (84)
4,5 (84)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
70,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
37
2
4,8 (24)
4,7 (24)
4,8 (24)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu RoomKeyPMS

Roomsy
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
WebRezPro
Am besten bewertete Funktionen
Front Desk Management
Online-Buchung
Reservierung-Management
innRoad
Am besten bewertete Funktionen
Front Desk Management
Reservierung-Management
Zahlungsabwicklung
IQware
Am besten bewertete Funktionen
Front Desk Management
GDS-/OTA-Integration
Reservierung-Management
RDPWin
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Shift4Shop
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Einkaufswagen
Katalogisierung / Kategorisierung
OPERA Cloud Property Management
Am besten bewertete Funktionen
Haushaltungsmanagement
Inventarverwaltung
Reservierung-Management
HOPE
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Hostaway
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Kalenderverwaltung
Reservierung-Management

Bewertungen über RoomKeyPMS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
54%
4
32%
3
8%
2
5%
1
1%
Joseph
Joseph
Vice President of Development in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The Most Versatile PMS

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: This is the best PMS out there for my money. Opera is certainly the standard, but RoomKey does everything needed.

Vorteile:

I love how easy it is to access my hotel from anywhere. I travel often and working with a property management system that I can access from anywhere provides loads of benefits.

Nachteile:

The MAC interface was very frustrating, but it has since been developed a little better. I hope they develop their Apple product over time.

Andrea
Director of hotel operations in Kanada
Gastgewerbe, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very User friendly for entry level staff

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: roomkey is a very simple system in the way it functions is great for staff to learn on , as its uncomplicated. As a manager there could be upgrades done to their rate wizard on how rates are entered and the functionality of it, as well as some reports that are not available and some functions that are also not available.

Vorteile:

Customer support is where i give the highest pro! very easy to learn and very easy to find your way around the system. can be integrated with some extranets. credit card processor also can be integrated

Nachteile:

is lacking in some areas such as reports, group reports and conformations. also unable to send travel agents conformations with total present if set to hide rate on registration card from guest. sometimes there is glitches which results in credit cards being pre authorized at check in but does not show in roomkey that it has been done.

Juan
Front Desk in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent PMS

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Excellent. Great support and very friendly user.

Vorteile:

This system is very easy to use. Its interface is very user friendly. Also the tech support is awesome.

Nachteile:

It's online only. So, if the internet goes off, you don't have PMS. I also thing that the activity log should be more detailed and easier to read.

Antwort von RoomKeyPMS

vor 2 Wochen

Thank you for your feedback on the activity log. We are so glad to hear that the system is very easy to use with a very user-friendly interface. We pride ourselves in our technical support!

Corey
General Manager in Kanada
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Service Has improved greatly! Thanks

3,0 letztes Jahr

Kommentare: Overall very satisfied, and pleased that they seem to be getting better!

Vorteile:

The support has gotten much better recently and seam to be much more responsive and knowledgeable. The instant feedback feature is also greatly appreciated The online platform is great for working GM and regional directors on the move!

Nachteile:

Some user features can be improved, ie rate wizard, and multiple group reservations.

Antwort von RoomKeyPMS

letztes Jahr

Thank you very much for your feedback! I am pleased to hear that your experience with service has greatly improved. We are happy to ensure you have the support you need when you need it!

Bill
COO in USA
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent system for our mid sized property

5,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

The system is user friendly, very easy to set-up and navigate throughout the different options. The booking engine is seamless and they make it easy when working with our other vendors. In the four years that I've been working with their sales support staff, I've developed a level of trust to just turn them loose when I have another vendor that needs their help, no need for me to be the middleman. The support system is literally the best I've ever been around in my 33 years in the hospitality business. I can't give them enough kudos for how they respond to issues and get the problem solved and frankly, most of the time it has been user error on our part.

Nachteile:

I have not encountered any that we haven't been able to solve.

Antwort von RoomKeyPMS

vor 3 Monaten

Thank you so much for your feedback. We are pleased to hear that our product was easy to configure and utilize seamlessly. We pride ourselves in our support offerings!