COMIT

COMIT

von Professional Computing Resources

Was ist COMIT?

Integrates all management functions into a single product. From call accounting and billing to complete service order and trouble ticket provisioning, status and reporting.

COMIT – Details

Professional Computing Resources

http://www.pcr.com

Gegründet 1983

COMIT – Preisübersicht

COMIT ist verfügbar ab 300,00 $/Monat. COMIT bietet keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für COMIT findest du unten.

Spotlight_media_placeholder

Startpreis

300,00 $/Monat

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

COMIT Funktionen

Call Accounting Software
Anruf-Volumen
Anrufer-Identifikation
Anrufüberwachung
Berichterstattung durch Erweiterung
Eingehende Berichterstattung
Gesprächsdauer
Outbound-Berichterstattung
Protokoll über Personen, die geantwortet haben
Verwalten nicht bearbeiteter Anrufe
Abrechnung für Daten
Abrechnung für Stimme
Anrufüberwachung
Festnetz-Kompatibilität
Interne Kostenzuordnung
Mobilfunkanschluss-Kompatibilität
Nutzungs-Berichterstattung
Rückbuchungs-Tracking
Vertragsverhandlung

COMIT – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
John W.
Telecom Analyst
Hochschulbildung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.2.2018

"Intuitive (mostly) and easy to learn. Broad functionality, use the parts you need."

Kommentare: Telecom control of Trouble Tickets and New Service Requests for field engineers, Cabling, Ext. Number management, Carrier billing (Wired and Wireless) and payments, Invoicing Charge-backs to internal departments. Reporting on users and administrators for daily and periodic tasks.

Vorteile: Robust all-in-one telecom ticketing, Ext.#, Cabling, Users, & Billing/Invoicing/Charge-back database. We access COMIT daily, all day, in our normal operations. PCR is very responsive to requests and questions.

Nachteile: Tools for cleaning up DB errors are lacking, but a call to PCR can resolve most problems. I'd like an additional category to permit marking such items to keep them out of reports.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.2.2018