Was ist ServiceLedger?

ServiceLedger Software is designed for field service organizations requiring powerful service tracking, scheduling, dispatching and invoicing functionality. ServiceLedger is focused on your success and provides measurable results that you can easily identify and realize. ServiceLedger is primarily designed for U.S., Canadian and Australian markets, however can be used in other markets.

Wer verwendet ServiceLedger?

ServiceLedger is a service management solution designed for any field service company requiring strong scheduling, dispatching and invoicing functionality.

Wo kann ServiceLedger bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise)

Über den Anbieter

  • ServiceLedger
  • 1998 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • ServiceLedger
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Englisch

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ServiceLedger

1.995,00 $/einmalig
Kostenlose Version
Gratis Testen
169,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
69,95 $/Monat
Kostenlose Version
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49,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

ServiceLedger Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Anlagegegenstand-Management
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Geräte-Management
  • IT-Asset-Management
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie
  • Release-Management
  • Self-Service Portal
  • Service-Katalog
  • Störfallmanagement
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Ticket-Management
  • Versandmanagement
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Wissensmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst

Alternativen für ServiceLedger

Verwalte mobile Mitarbeiter mit der Synchroteam Field-Service-Management-Software (FSM). Erstelle deine kostenlose Testversion in weniger als einer Minute. Live-Support. Erfahre mehr über Synchroteam
The only field service management software that pays for itself.
Cloudbasiertes CMMS, das Arbeitsaufträge und Gebäudemanagement optimiert. Erstelle Projekte, weise Arbeitsaufträge zu und verwalte Anlagen.
Lass dein kleines Unternehmen größer aussehen. Jobber hilft Heimservice-Unternehmen dabei, Angebote zu erstellen, Termine festzulegen, Rechnungen zu erstellen und schneller bezahlt zu werden.
ServiceTitan ist eine führende Business-Software, die die Art und Weise verändert, wie Außendienstbetriebe im privaten und gewerblichen Bereich ihre Geschäfte abwickeln.
Commusoft ist eine All-in-one-Servicesoftware für Klempner, HLK, Elektrik und sonstige Wartungsunternehmen ab drei Mitarbeitern.
Skalierende Außendienst-Plattform in der Cloud für die Cloud entwickelt, die auf allen mobilen Geräten für den Einsatz im Außendienst leicht funktioniert.
Eine Business-Software, dafür entwickelt, die Produktivität und Effizienz deiner Außendienstmitarbeiter zu erhöhen, indem dein Büro papierfrei gemacht wird. Erfahre mehr über FIELDMOTION
Webbasierte Serviceverwaltungssoftware für Unternehmen mit 20 bis 1000 Nutzern.
All-in-one-Lösung für Big Data für die Außendienstbranche. Optimiere die Außendiensteinsätze, steigere die Effizienz, senke die Kosten und vieles mehr.
Die Fuhrparkmanagement-Software von Verizon Connect für kleine und mittlere Unternehmen mit einer Flottengröße von fünf oder mehr Fahrzeugen.
Für HLK-Unternehmen für Wohn- und Gewerbeimmobilien, die Sanitär- und Elektroindustrie, die ihren Umsatz steigern und Geschäftsabläufe optimieren möchten.
Baue dein Außendienstgeschäft auf und gewinne die Kontrolle über dein Unternehmen mit einer einfachen und vollständigen Plattform, die dein gesamtes Team gerne nutzen wird.

Bewertungen über ServiceLedger

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
3,6
Funktionen
2,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
1,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
25%
2
25%
Mas Idayu
Mas Idayu
Information Technology Assistant in Malaysia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Öl & Energie, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy platform for scheduling and work order

5,0 vor 7 Tagen Neu

Vorteile:

I can keep track of all of my clients on one platform and log my time and activities on each device. I appreciated the one-on-one video tutorial call with the support team that they set up for me to reacquaint myself with the software and its most significant advantages.

Nachteile:

It's never easy to make the call to switch systems but to propel our company to a higher level, we required this component while preserving all the others. The sole drawback has been the time investment needed to install the new process fully.

Tammy
COO in
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Great Product & Support

4,0 vor 9 Jahren

Kommentare: Our business is in-home furniture repair. Over the last couple years, we have grown exponentially and needed service management software that would grow with us. We outgrew our previous Access-based program. We did a tremendous amount of research before deciding to go with ServiceLedger. We implemented the program on 11/11/13 and have been very happy with the support staff and the program in general. We had to do some customizing to fit our business, but they have been right there with us.
We would highly recommend ServiceLedger.

Cheri
Business Manager in Kanada
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Not worth it

2,0 vor 3 Jahren

Kommentare: This system is incorrect a lot of the time, we find it takes years to resolve small issues that shouldn't be issues, support team refuses to respond to females, in four years I have never received a response from their team and only receive a response after I have a man contact them, the sexist attitude is not appreciated or well received, it's actually very disgusting and disturbing to see take place in a professional setting in the year 2019.

Vorteile:

The software has a mobile app that technicians can use to enter time entries.

Nachteile:

Not capable of keeping accurate records Extremely time consuming for the administrator as EVERYTHING needs to be manually checked ALWAYS Zero customer service Very long wait times for required updates and fixes No response to complaints or concerns..... ever.

Blake
owner in
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

We have it. We love it. Saves us time and money.

5,0 vor 11 Jahren

Kommentare: A software package that is very much worth the price and allows us to track technician time for accurate billing. I would buy it again. Tried Wintac before for my company but Service Ledger software is MUCH better and has a better user interface.

Vorteile:

Totally easy to implement. Didn't take much of my time as an owner. Inexpensive but does all we need it to. Software support is excellent.

Nachteile:

Wish it was free. :-)

jaime
president in
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

great software needs better customer service

4,0 vor 8 Jahren

Kommentare: I have been using this software for almost a year. It was customed to my businesz. Initial support was very good but later it became a hastle. The IT response is quick but the sales response is horrible! I have requested customization multiple times, this is something i am more than willing to pay for. I got tired of requesting quotes.