ServiceLedger

ServiceLedger

von ServiceLedger

Wer verwendet ServiceLedger?

ServiceLedger is a service management solution designed for any field service company requiring strong scheduling, dispatching and invoicing functionality.

Was ist ServiceLedger?

ServiceLedger Software is designed for field service organizations requiring powerful service tracking, scheduling, dispatching and invoicing functionality. ServiceLedger is focused on your success and provides measurable results that you can easily identify and realize. ServiceLedger is primarily designed for U.S., Canadian and Australian markets, however can be used in other markets.

ServiceLedger – Details

ServiceLedger

http://www.serviceledger.com

Gegründet 1998

ServiceLedger – Preisübersicht

ServiceLedger ist verfügbar ab 1.995,00 $/einmalig. ServiceLedger bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für ServiceLedger finden Sie unten.

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Startpreis

1.995,00 $/einmalig

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Windows

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

ServiceLedger Funktionen

Auftragsmanagement Software

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Anlagegegenstand-Management
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Besuchermanagement
Für Schulen
Geräte-Management
Gewerbliche Immobilien
Inspektions-Management
Kreditplanung
Lieferanten-Management
Raumverwaltung
Störfallmanagement
Vorbeugende Wartung
Wohnimmobilien
Zimmer-Planung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Elektronische Unterschrift
Inventarverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Online Stempeluhr
Routing
Terminplanung
Versenden
Vertragsmanagement
Zahlungseinzug im Außendienst
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Auftragskostenrechnung
Dokumenten-Abbildung
Inventarverwaltung
Kundenmanagement
Leadmanagement
Terminplanung
IT-Asset-Management
Release-Management
Self-Service Portal
Service-Katalog
Serviceberichterstattung
Störfallmanagement
Ticket-Management
Vertragsmanagement
Wissensmanagement
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Automatisierte Terminplanung
Echtzeit-Planung
Gruppen-Terminplanung
Klassenterminplanung
Kreditplanung
Mehrere Standorte
Mitarbeitereinsatzplanung
Ressourcen-Planung
Terminplanung
Zimmerbuchungsverwaltung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Job-Management
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Routing
Techniker-Management
Terminplanung
Versand
Wartungsplanung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Inventarverwaltung
Job-Management
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobile App
Routing
Techniker-Management
Terminplanung
Versandmanagement
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Call-Center-Management
Job-Management
Job-Nachverfolgung
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Routing
Self-Service Portal
Techniker-Management
Terminplanung
Vertragsmanagement

ServiceLedger – Nutzerbewertungen

5 von 7 Nutzerbewertungen angezeigt

Gesamt
3.9/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Kundenservice
3.6/5
Funktionen
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
1/5

We have it. We love it. Saves us time and money.

Bewertet am 20.9.2011
Blake E.
owner
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: A software package that is very much worth the price and allows us to track technician time for accurate billing. I would buy it again. Tried Wintac before for my company but Service Ledger software is MUCH better and has a better user interface.

Vorteile: Totally easy to implement. Didn't take much of my time as an owner. Inexpensive but does all we need it to. Software support is excellent.

Nachteile: Wish it was free. :-)

Great Product & Support

Bewertet am 31.1.2014
Tammy K.
COO
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Our business is in-home furniture repair. Over the last couple years, we have grown exponentially and needed service management software that would grow with us. We outgrew our previous Access-based program. We did a tremendous amount of research before deciding to go with ServiceLedger. We implemented the program on 11/11/13 and have been very happy with the support staff and the program in general. We had to do some customizing to fit our business, but they have been right there with us.
We would highly recommend ServiceLedger.

great software needs better customer service

Bewertet am 9.7.2014
Jaime G.
president
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: I have been using this software for almost a year. It was customed to my businesz. Initial support was very good but later it became a hastle. The IT response is quick but the sales response is horrible! I have requested customization multiple times, this is something i am more than willing to pay for. I got tired of requesting quotes.

Not worth it

Bewertet am 9.9.2019
Cheri E.
Business Manager
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
2/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
1/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This system is incorrect a lot of the time, we find it takes years to resolve small issues that shouldn't be issues, support team refuses to respond to females, in four years I have never received a response from their team and only receive a response after I have a man contact them, the sexist attitude is not appreciated or well received, it's actually very disgusting and disturbing to see take place in a professional setting in the year 2019.

Vorteile: The software has a mobile app that technicians can use to enter time entries.

Nachteile: Not capable of keeping accurate records
Extremely time consuming for the administrator as EVERYTHING needs to be manually checked ALWAYS
Zero customer service
Very long wait times for required updates and fixes
No response to complaints or concerns..... ever.

don't know about hvac but GREAT tracking landscaping hours.

Bewertet am 20.9.2011
Kathy J.
president
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: A+ Was trying to do it in excel. This is easier and a VAST improvement.

Vorteile: relatively inexpensive, easy to use, feature rich. We have a recent version. Perhaps earlier versions were less easy to use.

Nachteile: would love a version in Spanish.