SKYLINE

von SS&C Technologies

2.5 / 5 19 Bewertungen
SKYLINE

Durchschnittliche Bewertung

19 Bewertungen
  • Gesamt 2.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 2.5 / 5
  • Kundenservice 2 / 5
  • Funktionen 2.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 2.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $1000/einmalig
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Installiert - Windows
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • SS&C Technologies
  • https://www.ssctech.com
  • Gegründet 1986

Über SKYLINE

SKYLINE Property Management fungiert als dynamische Leasing-Management-Lösung sowie als leistungsfähiges Buchhaltungssystem. Es basiert auf drei Grundprinzipien: Verbesserung der Objektperformance, Erhöhung der Renditen für Investoren und Übertreffen der Erwartungen der Mieter.

Spotlight_media_placeholder

SKYLINE Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Eigentümerportal
  • Gewerbliche Immobilien
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kreditüberprüfung
  • Miet-Nachverfolgung
  • Mieter-Datenbank
  • Mieter-Portal
  • Mietmanagement
  • Offene Stellen verfolgen
  • Portfoliomanagement
  • Spesenmanagement
  • Steuermanagement
  • Säumnisgebühren-Berechnung
  • Vermieter-Datenbank
  • Versicherungsmanagement
  • Website-Management
  • Wohnimmobilien
  • Zahlungsabwicklung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Einzelhandel-Pacht
  • Gewerbliches Mietrecht
  • Immobilienverwaltung
  • Klassifizierung von Mietverträgen
  • Kontaktmanagement
  • Mieter-Datenbank
  • Portfoliomanagement
  • Untervermietung-Management
  • Vermieter-Datenbank
  • Wohnungsvermietung

Die hilfreichsten Reviews für SKYLINE

Skyline is a disaster

Mit Google übersetzen Bewertet am 9.11.2017
Hovhannes R.
Accountant
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
1/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Stay away from this software, we just switched to Yardi Genesis 2.

Vorteile: This is one of the few softwers that wasn't cloud base, which is what the management of the company wanted ( Now they changed their mind). Also the software had project costing module

Nachteile: It is very difficult to learn and use. I have used a few property management software, and can tell that there are many unnecessary and illogical steps in Skyline.
The Software is very glitchy. You will get 5-10 errors every day. I know all the software malfunction sometimes, with skiline, you need a full time person to deal with the malfunctions.
Their Customer Service is a Scam. We had a 3rd party company that Yardi assign us. They overcharged the support hours every time.
When we purchased the software, we were told that once we make the initial investment, we won't have to deal with momnthly payments like other softweres offer. We realized it is a good investment to pay lump sum at the beginning and avoid the monthly payments. Come to find out, that there is a update/new release charge every year that is twice as much as the out original investment. We were told we don't have to update, but you lose the support if you are not up to date. And it is impassible to go without support in Skyline.

Not user friendly for commercial portfolios

Mit Google übersetzen Bewertet am 22.5.2015
Jill A.
Vice President
Bau
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
2/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1.5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I like the fact that it is not a monthly fee and we can store it on our computers. The sales staff is great.

Nachteile: The help doesn't answer your questions. The manuals are all geared toward apartments and you cannot call to get assistance without being charged even if your contract states so many hours of support is included. We have commercial properties. Until you are in the midst of setup you don't realize the differences and questions to ask. You'll have to send many emails and make multiple phone calls to get charges reversed. They won't call you back. Implementation to them, means downloading the software. Our controller has setup and worked on multiple management systems and I have a Yardi trainer that have been trying to get us up and running for a year.

Lies weitere Bewertungen