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Was ist BizScheduler?

BizScheduler organisiert und verwaltet dein Unternehmen von jedem Ort mit Internetzugang aus. Der Point-and-Click-Terminierungskalender ist einfach zu bedienen und leistungsstark genug, um auch die anspruchsvollsten Terminierungsanforderungen zu erfüllen – und bietet dir schnellen und flexiblen Zugriff auf deine Kundendaten. Higustomizable ist für die von dir angebotenen spezifischen Services, Betriebszeiten, funktionalen oder regionalen Gruppierungen geeignet, … BizScheduler zeichnet sich als die Datenmanagement-Lösung aus, bei der der Außendienst-Geschäftsinhaber an erster Stelle steht.

Wer verwendet BizScheduler?

Kleine Dienstleistungsunternehmen wie Fensterreiniger, Zimmermädchen/Reinigungsdienste, Landschaftsgärtner, Handwerkerdienste, Schädlingsbekämpfung, Teppichreinigung, HLK und Poolpflege.

BizScheduler Software - 1
BizScheduler Software - 2
BizScheduler Software - 3
BizScheduler Software - 4
BizScheduler Software - 5

Du bist nicht sicher, ob BizScheduler das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

BizScheduler

BizScheduler

5,0 (29)
40,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
82
1
4,7 (29)
5,0 (29)
5,0 (29)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
36,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
152
8
4,4 (89)
4,3 (89)
4,3 (89)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu BizScheduler

Synchroteam
Am besten bewertete Funktionen
Kundendienst-Historie
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Google Calendar
Am besten bewertete Funktionen
Kalender-/Erinnerungssystem
Kalenderverwaltung
Terminplanung
ServiceWorks
Am besten bewertete Funktionen
Kundendienst-Historie
Terminplanung
Terminverwaltung
Less Paper
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Daten
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Jobber
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Anpassbare Vorlagen
Integration in QuickBooks
Kickserv
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Housecall Pro
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Rechnungshistorie
Terminplanung
ServiceM8
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Updates
Kontakt-Datenbank
Terminplanung
LawnPro
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Terminplanung

Bewertungen über BizScheduler

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
97%
4
3%
Susie
Susie
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very User Friendly

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I've been a user for many years now and it's been one of the best things I've ever done for my company. It does that work so I don't have to. It helps me so my job easier and keeps our clients informed.

Vorteile:

I love that fact that it's user friendly and easy to understand. I especially love all the different features, i.e. the routing optimizer. That's my favorite and the fact that I can see how many miles each team is going. It's very cost effective.

Nachteile:

Can't think of anything thing. If there are any issues, customer service is right on it to fix it immediately.

Lori
Vice President in USA
Hausmeisterservice, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

BizScheduler ***

5,0 letztes Jahr

Kommentare: We have loved using BizScheduler. Whenever we have a problem (seldom), we get a quick response with help.

Vorteile:

I like that we have our scheduling online anywhere we go.

Nachteile:

We have no cons with BizScheduler, it works well for us.

Gail
President in USA
Personalbeschaffung & -besetzung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Biz Scheduler Review

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: There’s a considerable amount of learning curve, and I would like to see more videos to show all the techniques. I also feel like they are help topics are not extensive I am a visual learner I don’t like to read and then do it. I think it is a bit expensive

Vorteile:

The software enables you to put your schedule on a readable computer screen as well as pick it up on your mobile or iPad. It has customization which is a good quality

Nachteile:

The software enables you to put your schedule on a computer, as well as pick it up on your mobile or iPad. It has customization which is a good feature. My sales person has been very helpful and patient with me trying to learn the software

Vivienne
Office Manager in USA
Hausmeisterservice, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

BizSheduler is the sofware scheduler you Need in your office.

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Our office runs smoothly because of BizScheduler. It is an invaluable tool we use to keep track of jobs, our crew and our customers. It is an all in one tool that includes invoicing and integrating with Quickbooks.

Vorteile:

BizScheduler software is the second most important part of our business. Each morning I turn on the computer open BizScheduler and in front of me is my day, week and month. What the crew will be doing. Where they will be and what time they will be there. The phone rings I speak with a customer and easily find a file or create one and move through the calendar to find a day and a time for their service. The product is user friendly and support is readily available if a problem arises. When a job is completed invoices can be created and emailed from the customer file. When payment is received BizSchedule works seamlessly with Quickbooks to process payments. Another plus is that the product is continuously being improved and updated. It barely resembles the software I was using fifteen years ago. The most important part of the job of course are the people who make everything work behind the scenes.

Nachteile:

I don't have much to say in this regard. I have run into bumps but have been able to work them out with support. It is usually my lack of knowledge that causes a problem not the product. It really is easy to use.

Josh
General Manager in USA
Hausmeisterservice, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Overall great software and great people

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Overall, it's been a stand-out experience in terms of a relationship with a vendor. [sensitive content hidden] and the team are warm and friendly, quickly responsive, and receptive to feedback. The software has performed admirably for us as a company and has been a key component in our success and growth.

Vorteile:

The custom search is my favorite aspect of the software. The scope of information available for export and analysis is incredible compared to my experience with similar softwares. The customizability is my second favorite aspect. With misc. info fields on jobs and customer profiles, there are limitless possibilities to how we can configure the data to best fit our needs (and all these misc. fields are searchable in custom search too),Thirdly, I'd have to say that ease of use is another favorite aspect of this software. It's very user friendly and in many cases self-explanatory.

Nachteile:

It's hard to nail down a specific con, because the team at BizScheduler is so incredibly receptive to feedback. I feel confident that any cons would be addressed.