4PSA VoipNow

4PSA VoipNow

von Rack-Soft

Wer verwendet 4PSA VoipNow?

Competitive service providers that deliver Unified Communications and Collaboration services, carrier-grade business telephony, and contact center communication to SMBs and large organizations

Was ist 4PSA VoipNow?

Whether you want to deliver Unified Communications, enterprise telephony, or a fully-featured contact center, VoipNow is the right platform for you. Due to its high availability and scalability, you will offer your customers a robust enterprise PBX, advanced telephony, voice and video, presence, instant messaging, contact center features, conferencing, mobility and more. The platform comes with rapid set-up, comprehensive feature set, integrated charging and billing, pay-as-you-go licensing.

4PSA VoipNow – Details

Rack-Soft

https://www.4psa.com

Gegründet 2002

4PSA VoipNow – Kostenübersicht

4PSA VoipNow bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von 4PSA VoipNow ist ab 145,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

145,00 $/Monat

Preisinformationen

Pay-as-you-go licensing on your infrastructure or SaaS in our Cloud

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

4PSA VoipNow Funktionen

Cloud- Kommunikationsplattformen
Anrufaufzeichnung
Audio / Video-Konferenzen
Call Center
Chat / Messaging
Fax-Management
Filesharing
IVR / Spracherkennung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Anrufüberwachung
Automatisches Telefonwählgerät
Berichterstattung / Analyse
Call-Center-Management
IVR / Spracherkennung
Kontaktmanagement
Prädiktive Wähler
Telemarketing-Management
VoIP (IP-Telefonie)

4PSA VoipNow – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 9 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,3/5
Kundenservice
4,9/5
Funktionen
4,3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Serkan A.
Tech. Supp. (Frontend)
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.6.2019

"A 100% recommend for users thinking of giving it a try..."

Kommentare: We are offering VOIP services to clients throughout Turkey and our clients who choose us are content with their choice, thus Voipnow. Overall, we would like to tell that Voipnow is a good platform with benefits, and continuing to grow beyond its limits.

Vorteile: One of the leading companies in the VOIP field... Solidly intact system... Have not experienced any major breakdowns in the past 5 years... User friendly panel and menu design makes it easy to navigate throughout system options and ease of use for the system in general is a plus for an abroad company like us. System is fast and changes in options take effect in a matter of seconds, allowing fast experimentation in tuning system settings to our needs.

Nachteile: Have not experienced any difficulties so far...

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.6.2019
Kenneth G.
Senior System Administrator
Groߟhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.7.2017

"One of the most stable and robust platforms for VoIP-telephony I have ever encountered."

Vorteile: It's a very robust platform, which offers almost all possibilities required in a PBX. Due to its structure, it's mostly bug-free and that makes it one of the most stable platforms I have encountered so far.

Nachteile: Because of its robust structure, it's not exactly easy for end-users to configure or edit. I should add, though, that the entire point of this platform is to have it being configured and administered by people with adequate knowledge so that the end-user doesn't have to worry about that.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.7.2017
Arjan W.
Director
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.6.2019

"Voipnow Multitenant PBX"

Kommentare: We use Voipnow for more then 10 years in a multitenant business environment (multiple servers). We come to know the product in depth from underlying engine to interface. In general Voipnow throughout the years, has been proven to be very stable. Allthough 4psa has some strong features from itself, we have enhanced the capabilities thru the Unified API. Support of 4psa is in one word awesome. They have been there for us all the time (24/7/365). About innovation: 4psa could do (much) more in the new feature department but is slow. 4psa has enhanced the API and upgraded small parts of the user interface and upgraded the main asterisk engine version by version, but could do more adding cutting edge new features to keep up with the competition (android/ios phone? Websocket events engine, Hotdesking with BLF?, SIP notify? Windows/Macos tooling etc etc). That said, a Voipnow PBX will deliver a solid consistent performance and will get the job done with a good feature set. That coupled with the mentioned support it is for us; proven technology. In short: 4psa, Voipnow; Stable, good featured and excellent support.

Vorteile: - Stable
- Decent set of functions
- Multi tenant
- API support
- Excellent partner support

Nachteile: - Innovative charachter of 4psa / Voipnow
- Webinterface / logic is not very intuitive for end users (steep learning curve in comparison with other brands)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.6.2019
John M.
CEO
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.1.2017

"Overall very satisfied"

Kommentare: I have been working with 4psa for many years thru the good times and bad. i am excited to continue to grow under their umbrella of excellent applications solutions.

Vorteile: Flexibility and ease of use.

Nachteile: Frequent bugs and slow on new releases.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.1.2017
Carlos G.
Innovation and Development Director
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.6.2019

"Very useful Platform"

Kommentare: The solution gave us the ability of offer a hosted IP PBX product of high quality to our clients

Vorteile: Ease of use. telephony features. Service provider functionalities

Nachteile: Cloud be better if the solution includes hotel features

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.6.2019