Wer verwendet KioWare Kiosk Software?

KioWare bietet Browser-Lockdown-Sicherheit für diejenigen, die einen Self-Service oder öffentlichen Zugang auf interaktive Gerät anbieten. KioWare sichert Anwendungen für den Einzelhandel, Bibliotheken, Gesundheitswesen, Banken, Gastronomie und mehr.

Was ist KioWare Kiosk Software?

KioWare ist vollständig anpassbare Kiosk-Software mit einer Produktlinie von grundlegendem Browser-Lockdown bis zu Server-basierter Fernüberwachung. KioWare funktioniert durch Umwickeln von bestehenden Browser-basierten Anwendungen, Sicherung der Betriebssysteme (Windows oder Android) und Browser, und erlaubt es Benutzern, nur auf Deine Anwendung zuzugreifen. Kiosk Management-Optionen reichen von selbst gehosteten und KioWare gehosteten Optionen (KioWare Server & KioCloud). Kostenlose voll funktionsfähige Testversion.

KioWare Kiosk Software – Details

Kioware

http://www.kioware.com

Gegründet 1991

KioWare Kiosk Software – Preisübersicht

KioWare Kiosk Software ist verfügbar ab 45,00 $/einmalig. KioWare Kiosk Software bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für KioWare Kiosk Software findest du unten.

Startpreis

45,00 $/einmalig
Preisinformationen

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

KioWare Kiosk Software Funktionen

Kiosksysteme
Auftragsabwicklung
Digitale Unterschrift
Drahtloser Internet-Zugang
Drucken vor Ort
Nutzungsverfolgung/-analyse
Remotezugriff und -monitoring
Sicheres Surfen
Touch-Screen
Virtuelle Tastatur

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

KioWare Kiosk Software – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 17 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.5/5
Benutzerfreundlichkeit
4.1/5
Kundenservice
4.4/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2/5
Richard K.
IT - Systems Analyst
Logistik & Lieferkette, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.9.2018

"Needed a fast, easy-to-use solution for our employee timeclock system"

Kommentare: I was tasked with getting some tablets ready to act as the time clock kiosks for the new payroll system we were implementing. After some web searching the name KioWare kept popping up so I checked it out. The software was easy to set up, easy to manage, and has worked flawlessly. Needless to say payroll and HR were very pleased as the launch of our new system went very smoothly. I'll definitely come to KioWare again in the future if I get put on a project that requires a kiosk.

Vorteile: The configuration options were extremely intuitive. I didn't have to look up very much in the documentation in order to get a prototype up and running within 30 minutes. Copying configuration files across multiple devices was a snap once I had everything set up the way I wanted it, and licensing them was extremely reasonable price-wise. I've had virtually no issues from the software in nearly 6 months. The security audit feature was a nice touch, and really helped me out! I almost locked myself out of my device permanently if not for that!

Nachteile: I think the only thing that was a bit disappointing would be a lack of mixed-mode attract screens. It'd be nice to be able to pull up either web pages, videos, or images. But to do that you'd need to be able to set up some kind of attract screen custom list, and then the software could cycle through that custom list as opposed to just cycling through local files. Very small gripe, though.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.9.2018
Verifizierter Rezensent
CEO
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.9.2018

"KioWare Kiosks on our Retail Sales Floors"

Kommentare: The support team is off-the-charts awesome. I configured and installed our three kiosks (and two users) myself. It was not easy, and complicated by the online manual. I needed to interact with their support folks about six times. In every instance, my call was handled promptly, and I got the answers I needed quickly. They were able to login to my screen when needed and see exactly what was whacked. Absolutely top notch tech support.

Vorteile: The functionality. It is far more useful than we expected. The KIOCALL function, in particular. has assisted our store staff to interact with other stores to help customers who are right there with them.

Nachteile: The setup and configuration. The online manual is tough to negotiate. Posting photos for merchandising through the "Attract Screen" process was one of our prime objectives. It works... but I wish it was easier and quicker to do.

Antwort des Softwareanbieters

von Kioware an 1.10.2018

Thanks for your feedback! We are working on improving the online manual (our user guides). Email support@kioware.com with any specifics about what you find most in need of improvement or ideas for simplifying the setup experience.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.9.2018
Tim K.
AV systems Tech
Museen & Institutionen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.4.2019

"Useful for exhibits or displays"

Kommentare: This product has solved the problem of allowing the public access to a computer terminal with out the fear that someone could change settings to the computer or navigate to harmful sites.

Vorteile: This software is great for museums that want to use a computer to power an exhibit but don't want guests to be able to access other functions of the computer. The set up is straightforward and can be as detailed as you want. It is also a great tool to control what websites can be visited on a public computer. For example one can set a home page of a website but restrict access to other links on the page.

Nachteile: The only down side to this product is the cost. There may be cases where this product is overkill and there could be other ways to come up with a free solution.

Antwort des Softwareanbieters

von Kioware an 16.4.2019

Thank you so much for taking the time to submit a review. Your feedback is much appreciated!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.4.2019
Peter S.
Creative Technologist
Medienproduktion, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.1.2020

"Reliable and effective. Good support."

Vorteile: Makes an Android device into a decent kiosk - what more could you ask for? Pin access is good, and it seems to work well across different types of device. Support was forthcoming and helpful, even by phone if needed.

Nachteile: Some features are not immediately obvious.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.1.2020
Nazar A.
VP
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    1/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.2.2019

"Where do i start"

Vorteile: I like that it is seamless after install.

Nachteile: Where do i start, crashes all the time, super expensive.

Antwort des Softwareanbieters

von Kioware an 7.2.2019

Nazar,

Thank you for your feedback. We are wondering if you have specific issues we can work to address via our top notch technical support team? We offer online chat support, phone support, and email support, which we have no record of you utilizing. We would love to help you resolve your issues given the opportunity. As for cost, our licenses are perpetual (one-time license fee) and extremely reasonably priced for the extensive features available.

Best wishes with your future kiosks,
The KioWare Team

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.2.2019