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Was ist Kioware?

KioWare ist vollständig anpassbare Kiosk-Software mit einer Produktlinie von grundlegendem Browser-Lockdown bis zu Server-basierter Fernüberwachung. KioWare funktioniert durch Umwickeln von bestehenden Browser-basierten Anwendungen, Sicherung der Betriebssysteme (Windows oder Android) und Browser, und erlaubt es Benutzern, nur auf Deine Anwendung zuzugreifen. Kiosk Management-Optionen reichen von selbst gehosteten und KioWare gehosteten Optionen (KioWare Server & KioCloud). Kostenlose voll funktionsfähige Testversion.

Wer verwendet Kioware?

KioWare bietet Browser-Lockdown-Sicherheit für diejenigen, die einen Self-Service oder öffentlichen Zugang auf interaktive Gerät anbieten. KioWare sichert Anwendungen für den Einzelhandel, Bibliotheken, Gesundheitswesen, Banken, Gastronomie und mehr.

Kioware Software - 1
Kioware Software - 2
Kioware Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Kioware das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Kioware

Kioware

4,3 (19)
45,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
20
Keine Integrationen gefunden
4,1 (19)
4,1 (19)
4,3 (19)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
64
4
4,6 (114)
4,6 (114)
4,7 (114)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Kioware

Hexnode UEM
Am besten bewertete Funktionen
Einsatz-Management
Endpoint Management
Software-Management
SiteKiosk
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Esper
Am besten bewertete Funktionen
Einsatz-Management
Endpoint Management
Sicherheitsmanagement
Uniguest
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Codeproof
Am besten bewertete Funktionen
Einsatz-Management
Endpoint Management
Inventarverwaltung
Cobundu
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Scalefusion
Am besten bewertete Funktionen
Self-Check-in/-Check-out
Sicherheitsmanagement
Software-Management
Chimpa
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Arreya
Am besten bewertete Funktionen
Inhalte planen
Remote-Display-Management
Spiellisten-Management

Bewertungen über Kioware

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
26%
1
11%
Richard
Richard
IT - Systems Analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Logistik & Lieferkette, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Needed a fast, easy-to-use solution for our employee timeclock system

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I was tasked with getting some tablets ready to act as the time clock kiosks for the new payroll system we were implementing. After some web searching the name KioWare kept popping up so I checked it out. The software was easy to set up, easy to manage, and has worked flawlessly. Needless to say payroll and HR were very pleased as the launch of our new system went very smoothly. I'll definitely come to KioWare again in the future if I get put on a project that requires a kiosk.

Vorteile:

The configuration options were extremely intuitive. I didn't have to look up very much in the documentation in order to get a prototype up and running within 30 minutes. Copying configuration files across multiple devices was a snap once I had everything set up the way I wanted it, and licensing them was extremely reasonable price-wise. I've had virtually no issues from the software in nearly 6 months. The security audit feature was a nice touch, and really helped me out! I almost locked myself out of my device permanently if not for that!

Nachteile:

I think the only thing that was a bit disappointing would be a lack of mixed-mode attract screens. It'd be nice to be able to pull up either web pages, videos, or images. But to do that you'd need to be able to set up some kind of attract screen custom list, and then the software could cycle through that custom list as opposed to just cycling through local files. Very small gripe, though.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Kiosk made simple

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We use it for sign-in when guests visit our office. It presents a web form and does not allow access to any other sites, so by using our web form patrons are signed in easily with little to no intervention from us. We also use the "attract screen" feature to send an uninterruptible slideshow to a nearby monitor on the wall sharing news about our office.

Vorteile:

Kioware offered the features I absolutely needed in kiosk software at a price that made it hard to say no. In addition to the basics I knew I was looking for it offered some advanced features and the configurability that we were also able to use it to solve the need for a rotating slideshow in our lobby and manage the assets over our network to easily swap out slides.

Nachteile:

The setup was a bit confusing at times, mostly using terms/phrases that I wasn't familiar with (being new to kiosks in general didn't help). But after some trial and error we got it up and running in a few hours.

Antwort von Kioware

vor 5 Jahren

Thank you for your feedback! If you have suggestions for how to improve the language used to describe particular settings, we would love to hear it! Email support@kioware.com with details, if you are so inclined. Thank you.

Nazar
VP in USA
Einzelhandel, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Where do i start

1,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

I like that it is seamless after install.

Nachteile:

Where do i start, crashes all the time, super expensive.

Antwort von Kioware

vor 5 Jahren

Nazar, Thank you for your feedback. We are wondering if you have specific issues we can work to address via our top notch technical support team? We offer online chat support, phone support, and email support, which we have no record of you utilizing. We would love to help you resolve your issues given the opportunity. As for cost, our licenses are perpetual (one-time license fee) and extremely reasonably priced for the extensive features available. Best wishes with your future kiosks, The KioWare Team

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

KioWare Kiosks on our Retail Sales Floors

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: The support team is off-the-charts awesome. I configured and installed our three kiosks (and two users) myself. It was not easy, and complicated by the online manual. I needed to interact with their support folks about six times. In every instance, my call was handled promptly, and I got the answers I needed quickly. They were able to login to my screen when needed and see exactly what was whacked. Absolutely top notch tech support.

Vorteile:

The functionality. It is far more useful than we expected. The KIOCALL function, in particular. has assisted our store staff to interact with other stores to help customers who are right there with them.

Nachteile:

The setup and configuration. The online manual is tough to negotiate. Posting photos for merchandising through the "Attract Screen" process was one of our prime objectives. It works... but I wish it was easier and quicker to do.

Antwort von Kioware

vor 5 Jahren

Thanks for your feedback! We are working on improving the online manual (our user guides). Email support@kioware.com with any specifics about what you find most in need of improvement or ideas for simplifying the setup experience.

Jo
Curator in USA
Museen & Institutionen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Disappointed with this system

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We have several kiosks in our museum running kioware for visitors to use. The hardware is definitely a problem. I'm not sure how much the problems come from our developers or the software.

Vorteile:

Overall functions in our museum setting.

Nachteile:

There are videos which often doesn't play.

Antwort von Kioware

vor 5 Jahren

We would love to help you determine which issues are software related! Please contact support@kioware.com with the issues you are seeing and, perhaps, send over your configuration file for us to review? Sometimes hardware can cause an issue, and if you send over the specs of the hardware, we can provide you with our thoughts on the weakest part of the system. Thank you for your feedback!