Was ist Real Front Desk?

AOS Real Front Desk On Line ist heutzutage ein äußerst gefragtes webbasiertes Besichtigungs- und professionelles Feedback-System in der Immobilienbranche. AOS Real Front Desk nutzt moderne Technologie, um MLS, Makler und Agenten eine sichere Lösung zur Verwaltung von Besichtigungen, Feedbacks, Leads, Aktivitäten und zur Kommunikation mit Eigentümern und Agenten auf elektronischem Wege zu liefern, wodurch sie Zeit und Geld sparen. AOS Real Front Desk, verfügt laut Hersteller als erstes webbasiertes, wahres Besichtigungs- und Pro-Feedback-System über die besten Funktionen zu den niedrigsten Kosten.

Wer verwendet Real Front Desk?

Maklerbüros und komplette MLS/Verbände

Real Front Desk – Details

REAOS

2003 gegründet

Real Front Desk – Videos und Bilder

Videos zu Real Front Desk
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Real Front Desk – Details

REAOS

2003 gegründet

Kosten ähnlicher Produkte wie Real Front Desk vergleichen

Startpreis

600,00 $/Jahr
10,00 $/Monat
99,00 $/Monat
29,00 $/Monat

Kostenlose Version

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Real Front Desk – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 Live-Support

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Funktionen von Real Front Desk

  • API
  • Agent-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Elektronische Unterschrift
  • Erinnerungen
  • Immobilienverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kunden-Objekt-Abstimmung
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Pflege
  • Leadmanagement
  • Pipeline-Management
  • Provisionsmanagement
  • Social-Media-Integration
  • Terminverwaltung
  • Transaktionsmanagement
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verwaltung von Auflistungen
  • Vorlagen-Management
  • Website-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige Maklersoftware Liste

Alternativen für Real Front Desk

Mehr Alternativen zu Real Front Desk

Erfahrungen mit Real Front Desk

Alle 14 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
11
4
3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Josephine E.
Admin in USA
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

This system is very helpful to our front desk. It is extremely easy to use. No complaints

5 vor 5 Jahren

Kommentare: It saves us time in just a click away. Front desk reception is running smoothly and faster with this software.

Vorteile:

I like that not only can you see what is available, you can log in buyer leads, put in your advertising, Open houses done on the property, send feeback. Can generate reports for your sellers.

Nachteile:

There are a few times when the system was not working and it was difficult to answer a call on a specific property. I usually send message to helpdesk and they are already working on it. Doesn't happen often but can be a problem if it isn't corrected quickly.

Cheryl B.
Support Staff in USA
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

user friendly- awesome response in any situation

5 vor 5 Jahren

Kommentare: the ease of using it, the functions, location of the function keys at your finger tips, the customer service is out of this world, WHEN you need them.

Vorteile:

Although I did take the full advantage of all their bells and whistle, the feedback tab, the email alert of the feedback was such a gift. One touch to send it out to the owners, so that they were informed as quickly as I was.

Nachteile:

Property showing instructions change, I wish that it would not take it back to the listing date, only to the date when the instructions were changed.

Heidi V.
Office Manager in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Convenient online Software

4 vor 5 Jahren

Vorteile:

Ease of use, the capability to connect with clients instead of a company that does it for you. We have used this company for 10 years now.

Nachteile:

Sometimes it has glitches, sometimes the updates take longer. But the company has been very good about getting back with us almost immediately and trying to fix the issues.

Ashton F.
Property Manager in USA
Immobilien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Quick and reliable

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Its nice when I have a small computer issue and they can log into my session and take care of the problem without me having to wait for them to come.

Vorteile:

With a click of a button I can send a bug report and they will call usually within a few minutes to get more details and try to solve the problem right then and there.

Nachteile:

Due to the set my work has, at times it is a little difficult to use our training videos, but I think thats more on how my work wants our set up than it is AOS.

Marsha B.
Adminstrator in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use

4 vor 5 Jahren

Vorteile:

I like that it is an internet base program. I like that I can search for the property just by typing a few names. It is also easy to find the agents thru their name, MLS# and more.

Nachteile:

Sometimes it is slow in finding the property you are looking for. I has also lost an agents login information every now & then.