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Was ist ChiroTouch?

ChiroTouch ist der führende Anbieter von vollständig zertifizierter, kompatibler Chiropraktik-Software für Chiropraktiker. Über 21.000 DCs haben sich für ChiroTouch entschieden, um Operationen zu automatisieren, die Patientenversorgung zu verbessern und die Rentabilität zu steigern. ChiroTouch bietet eine Lösung für jeden Bedarf und jedes Budget. Fordere heute eine KOSTENLOSE DEMO an.

Wer verwendet ChiroTouch?

Mehr als 18.000 DCs haben sich für das voll integrierte EHR und die Praxisverwaltungssoftware von ChiroTouch entschieden. ChiroTouch bietet eine Lösung für jeden Bedarf und jedes Budget.

ChiroTouch Software - 1
ChiroTouch Software - 2
ChiroTouch Software - 3
ChiroTouch Software - 4
ChiroTouch Software - 5

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ChiroTouch

ChiroTouch

4,0 (967)
159,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
34
1
3,9 (967)
3,6 (967)
3,8 (967)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
65,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
27
Keine Integrationen gefunden
4,2 (178)
4,2 (178)
4,5 (178)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ChiroTouch

Platinum system
Am besten bewertete Funktionen
Compliance im Gesundheitswesen
Für Chiropraktiker
SOAP-Notizen
Practice Fusion
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
Elektronische Rezepte
HIPAA konform
EHR 24/7
Am besten bewertete Funktionen
EMR / EHR
Elektronische Rezepte
Verwaltung von Patientenakten
Medicfusion
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Tebra
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Jane
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Terminverwaltung
Creo
Am besten bewertete Funktionen
3D-Design und Modellierung
CAD-Werkzeuge
Daten-Import / -Export
Waystar
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Reklamationsabwicklung
Überweisungsbescheid
ECLIPSE
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
SOAP-Notizen
Verwaltung von Patientenakten

Bewertungen über ChiroTouch

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
3,8
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
44%
4
29%
3
13%
2
6%
1
8%
Chelsea
Chelsea
Business Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Quality, Great Service

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I have worked with ChirTouch for 5 years and I love it. I recommend it to all chiropractors I work with. Customer service is, more often than not, very helpful and they are at least attentive and quick to respond. The whole system is seamlessly integrated from online apt requests, auto population of paperwork, self check-ins, billing, it really is outstanding compared to all other chiro software I work with. The only thing that needs help is the patient statements. Instead of separating the amount due from the insurance co and the patient, it will put those two amounts together, before the insurance has paid the DOS and print a statement as if the patient owes the whole balance so with the 100s of patients we have, it is not economical to print all those statements and go through them one by one for accuracy. I have yet to figure out the best way to print accurate statements in bulk fashion and welcome help from ChiroTouch or anyone else familiar with this.

Vorteile:

the intuitive nature of all basic functions, ease of use and organization

Nachteile:

One thing only - the patient statements are too complicated when trying to do a 'mass' monthly production.

Dr. Joseph
Dr. Joseph
Chiropractor in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Better than what we had, but not amazing.

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We were moving from an EHR that was not working well for the clinic.

Vorteile:

The version I have is hosted at the office. I know that EHR is going to an online platform and that is the "in thing" right now. But, with the hosted version, I own the licence and once paid off, I don't have to make that 400$ a month payment to use it.

Nachteile:

They do not guide you on how to use the software in real life practice. Yes, they teach you what the buttons do. But knowing what the dials on an airplane mean is not the same thing as flying an airplane. They only give you access to the manual for the program if you buy their maintenance package. But, the manual is very lacking on any detailed information that makes it extremely useful. It is a very cumbersome software package to start using. Also, they do not integrate with QuickBooks. I wished that I could get the finances from this program to talk with QuickBooks.

Patrick
Owner in USA
Alternative Medizin, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

CT cloud.

4,0 letzte Woche Neu

Kommentare: I am going Live tomorrow with another EHR software. I’ve been with CT since 2015 and switched to CT cloud last summer. It is a disaster. And they just tell me to put a ticket in.

Vorteile:

It is kind of similar to the server version I had for years.

Nachteile:

CT cloud is a very poor version of what I expected from CT. It is a fraction of the quality from the server version. Customer service is poor. When you open a ticket, if they don’t like what you have open, they will close it or never get back to you.

Shanna
Chiropractic Assistant in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A huge downgrade from CT Server to CT Cloud!

2,0 letzte Woche Neu

Vorteile:

The only upgrade to CT Cloud was being able to connect anywhere, even out of the office.

Nachteile:

Everything. The reports in the server system were not in the cloud, billing was a mess, customer service was no help and it felt like I was teaching them every time I got a call, and it took an eternity to hear back from anyone regarding my help tickets.

Kaci
Office Administrator in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Excellent Product!

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: The auto SALT feature has made SOAP note taking simple but incredibly effective. Both our chiropractor and massage therapists love this feature as it has saved them time. CT Remind has saved me many hours from manually sending text reminders through a third party application, and I like that you can customize what the text and email say.

Vorteile:

I love how easy it was to implement this software in our office. We were on a time crunch and needed to switch to a new software as fast as possible, and the support we've had throughout our transition has been phenomenal. Our enrollment specialist, Dionne Johnson, has been my saving grace with answering my endless questions about the enrollments and anything pertaining to billing.

Nachteile:

Because ChiroTouch has so many features, it can be intimidating coming from a much simpler software like eThomas. There is a bit of a learning curve, but the support and articles they provide have been incredibly helpful, and again, Dionne has made the whole billing process a breeze.

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