Sage CRM

Sage CRM

von Sage Software

Wer verwendet Sage CRM?

Über 15.000 kleine und mittlere Unternehmen auf der ganzen Welt nutzen Sage CRM, um zu wachsen.

Was ist Sage CRM?

Mehr als 15.000 kleine und mittelständische Unternehmen auf der ganzen Welt nutzen Sage CRM jeden Tag, um den Umsatz und die Geschäftsproduktivität zu steigern und jede Kundeninteraktion zu zählen. Die Lösung wird von dynamischen, wachsenden Unternehmen verwendet, die neue Wege suchen, um mit Kunden zu interagieren, die Macht der sozialen Medien und die neuesten mobilen Entwicklungen zu nutzen, damit ihr Geschäft weiter wächst.

Sage CRM – Details

Sage Software

http://www.sagesoftware.com

Sage CRM – Preisübersicht

Sage CRM ist verfügbar ab 45,00 $/Monat. Sage CRM bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Sage CRM findest du unten.

Startpreis

45,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Sage CRM Funktionen

CRM-Systeme
Angebote / Vorschläge
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Interne Chat-Integration
Kalender-/Erinnerungssystem
Lead Scoring
Marketing-Automatisierung-Integration
Mobiler Zugriff
Segmentierung
Social-Media-Integration

Sage CRM – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 53 Nutzerbewertungen

Gesamt
3.4/5
Benutzerfreundlichkeit
3.1/5
Kundenservice
3.4/5
Funktionen
3.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.5/5
Amanda S.
Project Coordinator
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.1.2019

"We wouldn't trade Sage for anything!"

Vorteile: Every feature Sage offers is a pro. We are fully reliant on Sage and it never lets us down. Our AP, AR, Contract Management, Insurance Compliance, Project Management, etc is fully involved in Sage. We all would be lost without it.

Nachteile: It's not necessarily a con, because it does add to the ease of use, but it looks extremely outdated. As far as functionality is concerned it's not outdated at all. But the colors, tables, etc. look "old".

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.1.2019
Verifizierter Rezensent
Controller
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.8.2018

"Sage Software"

Kommentare: Overall I like the software but there are definitely areas where it could be improved.

Vorteile: I have been using Timberline/Sage for almost 25 years now. I have watched it go from DOS based to Windows based. This is excellent software for construction companies as it handles everything from AP to GL to JC and PR. It is pretty easy to use and I like that you can connect it to Microsoft Access and be able to get any info out of it that you want if there isn't already a canned report.

Nachteile: There are areas such as billing that could definitely be improved upon. I'm not that crazy about the contracts module because it doesn't give you subtotals and it doesn't allow you to put change orders separately which most GC's require that we do so I have to resort to Excel spreadsheets to do their billing form and then input it into Sage for accounting purposes.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.8.2018
Verifizierter Rezensent
Marketing Analyst
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.5.2019

"Good CRM but not very user-friendly"

Kommentare: It was a great learning for us that comparison of the software before purchasing is an important aspect.

Vorteile: The in-built business processes are good and very basic to deploy in the initial stages

Nachteile: Well a long list I have for this section:
1. Pathetic customer support
2. Less competent product knowledge to "customer support specialist"
3. Not user friendly software
4. Lot of technical backed problems

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.5.2019
David C.
Sales-Estimating
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.12.2019

"Sage CRM"

Kommentare: Overall very informative and helpful. Very helpful managing the costs associated with a project.

Vorteile: Able to print out customized reports showing details on a project. Makes it easier to Track expenses throughout a project. Integrates well with accounting and sales staff.

Nachteile: Would like to be able to customize more on the layout of the reports. Need to be very specific when looking up a specific job number/project.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.12.2019
Robert M.
Assistant Project Manager
Bau
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.10.2016

"Honest CRM Review"

Kommentare: Overall it is a good software for grouping related tasks together. It is easy to generate RFIs, keep track of Submittals and tailor logs and reports for viewing and distribution. What I'd like to see done is a way to import csv files from excel as well as make the cells "mimic" Microsoft Excel capabilities. That is, if I am repeating similar tasks in a log, I can pull down cells withtout having to do it manually. Although the software gives the professional and organized appeal, it lacks in some areas of work efficiency/ productivity.

Vorteile: Professional look of items printed and organizational capabilities

Nachteile: It needs to be able to upload csv files. It can be time consuming to do a drawing log that has 500 sheets with some sheets that have repeated names and dates... a simple excel formula would solve this. When creating RFIs, it is difficult sometimes to view the body of texts, the text window can't be widened to shrink unnecessary or not used options. Users should have the ability to use their cursor/mouse to adjust the text box to whatever size they desire

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.10.2016