TimeTrade

TimeTrade

von TimeTrade Systems

Wer verwendet TimeTrade?

TimeTrade Scheduler passt sich den Anforderungen von Unternehmen aller Größen an, von den weltweit größten Einzelhandels-, Finanz- und Technologieunternehmen bis hin zu Tausenden von kleinen und mittelständischen Unternehmen.

Was ist TimeTrade?

TimeTrade ist die weltweit führende intelligente Online-Terminplanungslösung, die von Unternehmen jeder Größe eingesetzt werden kann, von den weltweit größten Einzelhandels-, Bank- und Technologieorganisationen bis hin zu Tausenden von kleinen und mittelständischen Unternehmen. Verbinde Interessent*innen und Kund*innen auf dem Höhepunkt ihres Interesses über jeden Kanal mit dem richtigen Teammitglied. Scheduler steigert den Umsatz, indem er personalisierte Kund*innenerlebnisse schafft und die Effizienz deines Teams während der gesamten Käufer*innenerfahrung maximiert.

TimeTrade – Details

TimeTrade Systems

https://www.timetrade.com

Gegründet 1999

TimeTrade – Kostenübersicht

TimeTrade bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von TimeTrade ist ab 78,00 $ verfügbar.

Startpreis

78,00 $

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

TimeTrade Funktionen

Planungssoftware
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Automatisierte Terminplanung
Echtzeit-Planung
Gruppen-Terminplanung
Klassenterminplanung
Kreditplanung
Mehrere Standorte
Mitarbeitereinsatzplanung
Ressourcen-Planung
Terminplanung
Zimmerbuchungsverwaltung
Automatisierte Terminplanung
Gruppen-Terminplanung
Kalender-Synchronisierung
Kundendatenbank
Mehrere Standorte
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Online-Zahlungen
Termin-Erinnerungen
Wiederkehrende Termine
Zimmerbuchungsverwaltung
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Automatisierte Terminplanung
Dokumentenmanagement
Kalenderverwaltung
Ladestatusverfolgung
Mehrere Standorte
Online-Buchung
Regelbasierte Terminplanung
Self-Service Portal
Wiederkehrende Termine

TimeTrade – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 65 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,2/5
Benutzerfreundlichkeit
4,2/5
Kundenservice
4,1/5
Funktionen
3,9/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Alex B.
Manager
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.8.2018

"This is THE booking solution for small businesses and entrepreneurs"

Kommentare: Since I've started using TimeTrade I've been able to more easily book and have appointments kept with clients. It's very easy for both the user and the client to input information for the calls. Nice to be able to integrate it into websites and social media! Overall, definitely recommend! You can't really beat the price.

Vorteile: After you have it set up, it works seamlessly without you having to do much.
You can set many different types and lengths of appointments/calls.
It's easy to create and adjust the times you're available for the different appointments/calls.
It automatically sends you and the other person emails about the calls AND a reminder email!
If you connect it to your calendar, it auto-inputs your meetings so you're never double-booked!
Amazing pricing.

Nachteile: It can be a little confusing to set up and the tutorial videos don't always address all your issues.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.8.2018
Verifizierter Rezensent
Senior Business Development Manager
Computer-Software
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.5.2018

"Been using the tool for over 5-years. It has made booking meetings so much easier. "

Kommentare: The time it saves not having to sending emails back &forth trying to sync calendars when trying to book a meeting. How easy it is to create different booking options.

Vorteile: How easy it is to create different booking options. I created 6 different options to book meetings depending on the type of meeting I would like to schedule. Really like the new feature that will block out 5-minutes after a call so you do not schedule calls back-to-back.

Nachteile: Wish you could change the time zone for a point in time. For example, if I am traveling to a tradeshow in a different state (PST) and I am sending out meeting invites to prospects, I would like the calendar invite to show the time in the time zone I will be in and not the time zone I am currently in (EST).

Antwort des Softwareanbieters

von TimeTrade Systems an 29.5.2018

Thanks for the thoughtful review. We are thrilled you're getting such great value from TimeTrade. Also, we'll make sure that this feature request is considered in a future product release.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.5.2018
Sheri B.
MT
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.9.2018

"Absolutely no customer support response in 4 days. Left me hanging"

Kommentare: My clients love the simplicity of the program and I like the cost. For 6 years, things have been going good. I never liked that I had to email for help instead of calling, but they always managed to resolve any glitches I experienced. Lately, however, I have been having a lot more serious problems that affect my business and when I reach out for help I get zero replies from them. It's been days and I've heard nothing back from them. MY clients literally can't schedule at available times because they won't show as available. This scheduler is not allowing my clients to schedule with me and they don't seem to care. I don't even know how to get me money back because there's no way to contact them.

Vorteile: I liked the price and simplicity of the program.

Nachteile: There is no phone number for customer support, so when there's a problem you can't talk to anyone. I've had a few problems in the last six years and I had to submit a request for help. They fixed the glitch each time. However, I've been having more serious problems lately and when I submitted a request for help ticket, I got an automated response saying they received my request but I am getting zero response. They've completely left me hanging. It looks like I will be forced to find a new program that actually allows my clients to schedule with me.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.9.2018
Verifizierter Rezensent
Sr. Manager, Marketing Analytics & Operations
Immobilien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.2.2018

"TimeTrade- Easy solution to customer interactions"

Vorteile: The round robin option has made life very easy for our shared customer experience team. It's also very easy as a manager to see how people's days are being spent and the impact these interactions are having on our customer experience as a whole. Our customers, even those that are less technical, have little trouble understanding this tool and how they can use it to schedule time with our team.

Nachteile: It would be beneficial to get more robust reporting and data that we can match back to tasks in Outlook and SFDC. We are able to export data to get the views and reporting we need but a dashboard view that is easily shared with users of management's choosing would go a long way towards visibility and transparence of the team's activities.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.2.2018
Brendan P.
Financial Advisor
Finanzdienstleistungen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.7.2018

"The best return on year I have ever made in my life."

Kommentare: Save an estimated hundred hours per year.

Vorteile: This has been a game changer for me as an advisor. I have always battled with scheduling in a day and age where people are so busy and hard to get a hold of. I have turned 100 hours of calling/scheduling per year into e-mail links so people can book what they want when they want it. Phone tag has almost been completely eliminated. You do the math for yourself on what you spend following up with people booking appointments.

Nachteile: There are no complaints - I have some issues from time to time with my Outlook integration but I spend less than an hour per year on updates and getting my IT to help so still the return is ASTRONOMICAL on my money.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.7.2018