SuperSalon

Wer verwendet SuperSalon?

Salons, Spas, Friseursalons, Nägel, Augenbrauen und -wimpern, Solariumstudios, Kinderfriseursalons, schneller Service, Kosmetikschulen und persönliche Dienstleister.

Was ist SuperSalon?

SuperSalon wird von den erfolgreichsten Salonbetreibern der Welt eingesetzt und ist die Touchscreen-Salon-Management-Software, mit der du dein Unternehmen mühelos verwalten und ausbauen kannst. Mit Online-Check-in und -Terminen, mobilen Apps, Kundenbindung, Self-Check-in, digitalen Anzeigetafeln, Analysen zur Verbesserung des Cashflows und innovativen Tools für den Geschäftsaufbau wie via Google reservieren, um deinen Kundenstamm, Umsatz und Gewinn zu steigern, hilft SuperSalon Salon-Eigentümer*innen dabei, ihr Unternehmen zu betreiben und mit Sicherheit und Vitalität auszubauen.

SuperSalon – Details

ProPoint Solutions

http://www.supersalon.com/

Gegründet 2001

SuperSalon – Kostenübersicht

SuperSalon bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Videos zu SuperSalon
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Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

SuperSalon Funktionen

  • Behandlungspakete
  • Geschenkkarten-Management
  • HIPAA konform
  • Inventarverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Terminverwaltung
  • Vorher-Nachher-Bilder

Siehe die vollständige Gesundheitssoftware Liste

  • Inventarverwaltung
  • Kundenprofile
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Standvermietungs-Management
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Wiederkehrende Termine

Siehe die vollständige Salon-Software Liste

  • Inventarverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Lohn- und Gehaltslisten & Kommissionen
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Terminverwaltung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS

Siehe die vollständige Spa Software Liste

SuperSalon Alternativen

Mehr Alternativen zu SuperSalon

SuperSalon – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 681 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,4/5
Benutzerfreundlichkeit
4,3/5
Kundenservice
4,6/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Andy R.
Team / Business Building / Insurance Sales Process
Personalwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.1.2019

"Vendition Process With a new neophyte franchisee"

Kommentare: Outstanding - it is clear to me that the SuperSalon Team is hear to kick some butt,

Vorteile: The vendition was well planned out - from inception to completion - Beginning with representatives planning the transaction to completion. The transitioning SuperSalon has been nothing short of incredible - every machine has come up on time - Outstanding Job

Nachteile: Connecting The Brother Printer has been difficulyn

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.1.2019
Sara E.
Salon Manger
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.5.2020

"BEST CUSTOMER SERVICE"

Kommentare: Today we had some technical difficulties that we were unable to solve ourselves. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was our support rep and he was able to quickly and efficiently resolve our issues. He went above and beyond to ensure all issues had been corrected to prevent future disruptions. He was very knowledgeable, answered all my questions, and gave exceptional customer service!

Vorteile: SuperSalon is easy to use and keeps our business running smoothly!

Nachteile: Currently, I do not have any cons at this time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.5.2020
Erica W.
Salon manager
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.8.2020

"Very happy"

Kommentare: The tech team is always extremely helpful and explains what I need to do in terms I understand.

Vorteile: It is very user friendly and when I need tech support they are always here to help.

Nachteile: I do not have any cons at this time.....

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.8.2020
Jeff B.
President
Verbraucherdienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.6.2017

"SuperSalon is not ready for a production release"

Kommentare: I am unfamiliar with the competition, but I would strongly recommend anyone to look around and seriously consider all other options first. Even if those options are more expensive. I have wasted a significant portion of my time daily since May 15 (today is June 11) trying to get basic functionality to consistently work. Seriously, I'm being fair, not petty or bitter. THERE ARE SIGNIFICANT ISSUES WITH THE SYSTEM. I wish ProPoint management was more sympathetic to what we're going through and less antagonistic.

Vorteile: The Tier I / Tier II support personnel are outstanding. They've bent over backwards to try to make a dysfunctional system work. Without them there's no way we'd even have a functional solution.

Nachteile: Buggy. Features that don't work. Counter-intuitive. Little training. Poorly documented. No QA. Look & feel (design) is from the 1990s. iOffice doesn't mirror functionality , nor the layout (look & feel). KB does not contain information on anything I search for. Can't make global changes. Sync from iOffice corrupts destination salons. Prompting to check the EULA box in iOffice each time is an intentional waste of time. Storing passwords in clear text is a violation of cyber security best practice. Logging into clients systems without their knowledge or approval is another cyber security violation. No consistency (e.g., some menus are alphabetical, some are not). No ability to log into instance remotely (must use iOffice, which has less functionality and is dissimilar). Configuration screens contain options not related to my salon (i.e., shoe shine category), but no way to configure or remove. Some permissions don't work when set to GREEN those permissions must be set to GREY (but no warning, no guidance). No context sensitive help. Scroll wheel doesn't work (must hit up and down buttons). Some options must be cancelled (hit a red X) in order to be enabled; other options are the opposite. Custom help URL but doesn't actually work. I am a PMP, Scrum Master, ITIL Expert, and certified Enterprise Architect (TOGAF) with technical solution experience on three continents. All in all, this is the worst designed solution I've seen in production in three decades.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.6.2017
Robert G.
Owner
Verbraucherdienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.5.2020

"New computer tech support"

Kommentare: Overall it has been good. The issues arise when urgent tech-support is needed and sometimes the company seems to be understaffed. That said I’ve just had tech-support from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] to help set up two new computers and install SuperSalon. He was extremely helpful and accommodated and thorough. He double checked everything was working properly including receipt paper, credit card transaction, and register drawer. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is an asset to your company

Vorteile: Variety of reports and all the saved historical data

Nachteile: Sometimes seems to be a bit complicated and not user-friendly

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.5.2020