Was ist ClubExpress?

ClubExpress ist die wirtschaftliche, internetbasierte Lösung für kleinere Berufs- und Handelsverbände (25–5.000 Mitglieder). ClubExpress kombiniert deine Verbandswebsite mit der Mitgliederdatenbank, Online-Mitgliederanmeldungen/-verlängerungen/-abmeldungen, Veranstaltungskalender und -registrierung, Kreditkartenverarbeitung, Mitgliederverzeichnis, Ausschüssen, Foren, Dokumenten, Zinsen, Leistungen usw. Die Software nutzt modernste Sicherheitsfunktionen, es gibt keine Werbung und die Verbände behalten stets die Zuständigkeit für ihre Daten.

Wer verwendet ClubExpress?

Berufs- und Handelsverbände (25–5.000 Mitglieder) Clubs, denen Personen privat beitreten (dasselbe Mitgliederspektrum)

Wo kann ClubExpress bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • ClubExpress
  • Ansässig in Schuamburg, USA
  • 2002 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Irland, Kanada, Neuseeland, Vereinigte Staaten und 1 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • ClubExpress
  • Ansässig in Schuamburg, USA
  • 2002 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Irland, Kanada, Neuseeland, Vereinigte Staaten und 1 weitere

Sprachen

Englisch

ClubExpress – Videos und Bilder

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ClubExpress

24,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
48,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
5,99 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
4,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

ClubExpress Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anwendungsmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • E-Mail Marketing
  • Elektronische Zahlungen
  • Gebühren-Management
  • Kontaktmanagement
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliederkommunikation
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mitgliedschaftsarten
  • Mitgliedschaftsverlängerung
  • Online-Anmeldung
  • Veranstaltungsmanagement
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für ClubExpress

Erstelle deine eigenen Anmeldelisten für praktisch jedes Szenario, in dem du Personen mit verschiedenen Verpflichtungen koordinieren musst.
Mehr als 20.000 Organisationen nutzen SportsEngine HQ, um neue Mitglieder zu finden, Mittel aufzubringen, Bekleidungsgeschäfte zu starten und Gebühren zu erheben.
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Nexus ist nicht Cloud-basiert, kein Internet erforderlich.
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Bewertungen über ClubExpress

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
3,7
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
46%
4
39%
3
11%
2
2%
1
2%
Martin
Martin
Membership Chair in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Solid service offering and very good value

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We needed a product/service that handled membership operations (dues, renewals, info updates, mailings) without depending on continuous availability of a "computer-techie" volunteer or a paid IT support contractor. ClubExpress meets this core requirement very reliably at quite reasonable no-contract monthly fee based on active membership. The integrated Website functionality lets us have an on-line secure repository for our documents accessible by all or various subsets of membership. Included telephone and email support from ClubExpress is responsive and available to any member (not just a few admins.) Overall we are quite satisfied with the service and consider it very well worth the fees.

Vorteile:

Completely Cloud-based Most functions menu-driven and accessible without requiring "superuser" access or professional technology expertise Access-controls to support Members-only information/functions, driven by Membership database Includes basically unlimited SMTP (email sending) for membership bulk mailing "Ahead of the curve" on compliance with privacy protections High reliability

Nachteile:

Component "building blocks" don't fit perfectly with the usage patterns of our (local civic) organization Limited site-performance data collection or analytics built in Editing function (for generating emailings, news articles, etc) is a little complex for completely non-technical users, and a little rough.

Toni
Board Member; President in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Anxious to Get Started

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We believe we've made the right decision with our switch to ClubExpress and that they will provide the support needed for our nonprofit to sustain and grow. Presently we are behind schedule for completing the set up, so we are anxious to finish and get to work.

Vorteile:

ClubExpress appears to be the prefect solution for our nonprofit art organization as an affordable integrated member management program with the added web-based features we desired (directory, calendar, storefront, photo albums, custom video page). We appreciate the available tutorials and webinars. Our set up is not yet complete, so we are not presently fully operational, but we anticipate that our first impressions will soon proven correct.

Nachteile:

We're behind schedule on completing our set up for various reasons, but from what we have been able to learn and accomplish so far, we found some of our biggest challenges in the areas related to edit windows with what we perceive as inconsistencies with tools and formats (i.e., we can't add a linked button to the homepage but we can accomplish this task in a news article). We're used to the ease of "drag and drop" templates and applications that we use now, so we are struggling a bit to learn how to use the new tools, symbols and options being offered that are not as intuitive to us. We're challenged with the photo upload variations. Volunteer opportunities don't have the option to be added to the calendar. Storefront products can't be copied to save time in adding multiple inventory variations of the same product type. The program allows for multi-level Membership Types but we had to pay extra for a customization to show the Membership Type in the Member Directory. This being said, we are confident that ClubExpress will prove to be the best solution for our needs and that we will continue to learn and appreciate what ClubExpress has to offer.

Dick
Staff in USA
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

RinMyVillage

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Is essential to our operation and we could not operate without it.

Vorteile:

This software is absolutely essential for our organization. Without it we would not be able to coordinate the efforts of volunteers and would have to have paid staff. That would add hundreds of dollars to the nominal cost we now charge our elderly members who receive services. I've been able to operate as an online organization without a physical office for the last dozen years. This means that volunteers can work from their homes coordinating services and finding volunteers for members. The software handles all of our renewals even sending out snail mail letters to members who do not use computers when they need to renew. Our website is completely generated using the club Express software.

Nachteile:

There are no major features that we can think of that are missing. That's not a coincidence over the last dozen years club Express as responded by adding those features we think we need sometimes involving major development effort. Only mind tweaks to increase efficiency are needed from time to time.

Jill
Executive Director in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Meh

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I was here with ClubExpress was chosen by management but had very little training on it as I left the organization shortly after. Now I am back in a management capacity and there are still many things that are clunky about the platform. It seems to take a very long time to get the hang of the ins and outs and has caused at least one ex-employee to cry. Seriously. I have stuck with it, and it does become easier, but SOOOO much time to figure some of it out. The videos have been a bit helpful but often it is just easier to ask a colleague how to do something in the system rather than have to sit thru a 10 minute video and only have 1/2 of the question answered.

Vorteile:

It keeps all of our customer history information in one place.

Nachteile:

It can be rather clunky and sometimes just will not save things they way they were typed or created. It is not very intuitive and there always seems to be a 'work around' needed.

Charles Gary
Site Administrator in USA
Automotive, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Small local car club user- Great Product!👍

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Excellent, it meets 99% of our club needs

Vorteile:

Allows members to manage their own information, while giving great ability for administrators to manage club information too! Event management is excellent, membership management is excellent and dues and background financial management is great! This system manages small event driven clubs very well!

Nachteile:

A few computer literate administrators are needed to implement and maintain the system But the basic system is easy to use and can be learned quickly bu administrators with some computer knowledge!