Was ist TeamDesk?

TeamDesk ist eine webbasierte Datenbank, die die Arbeit mit Daten, das Organisieren und Speichern von Informationen, die du bei alltäglicher Arbeit verwendest, erleichtert und eine leicht zugängliche Datenquelle für dein Team darstellt.
Das System ist vollständig anpassbar: Du kannst deine Daten nach deinen Wünschen verwalten und die Anwendung jederzeit ändern, um jedes Detail zu berücksichtigen, das in deinem Unternehmen wichtig ist.
TeamDesk bietet unbegrenzte Datensätze, unbegrenzten Speicherplatz, unbegrenzten Support, stabile Preise und eine kostenlose Testversion.

Wer verwendet TeamDesk?

TeamDesk ist skalierbar genug, um mit den geschäftlichen Anforderungen von Kunden von kleinen Unternehmen bis zu großen Unternehmen, von speziellen Herstellern bis zur vertikalen Integration von Unternehmen zu wachsen.

Wo kann TeamDesk bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • ForeSoft
  • 2001 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln, Amerikanische Überseeinseln und 134 weitere

Sprachen

Arabisch, Baskisch, Bulgarisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell) und 40 weitere

TeamDesk Kosten

Startpreis:

49,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

TeamDesk bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von TeamDesk ist ab 49,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • ForeSoft
  • 2001 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln, Amerikanische Überseeinseln und 134 weitere

Sprachen

Arabisch, Baskisch, Bulgarisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell) und 40 weitere

TeamDesk – Videos und Bilder

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Videos zu TeamDesk
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TeamDesk Funktionen

  • Ambulanz-Management
  • Ansprüche nachverfolgen
  • Arzt-Management
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Backup und Recovery
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Compliance Management
  • Datenbank-Umwandlung
  • Datenkatalogmanagement
  • Datenspeicher-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Elektronische Ansprüche
  • Entwicklung von Web-Apps/mobilen Apps
  • Flottenmanagement
  • Integrationsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Iterationsverwaltung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Lagerhaus-Management
  • Lead-Erfassung
  • Lieferanten-Management
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Medizinische Abrechnung
  • Meeting-Management
  • No-Code
  • Reklamationsabwicklung
  • Remote-Support
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Stationäres Patientenmanagement
  • Terminplanung
  • Transportmanagement
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Versand-Management
  • Verwaltung von Patientenakten
  • Vorlagen
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für TeamDesk

Caspio ist eine Low-Code-Plattform zur Erstellung von Online-Datenbankanwendungen ohne Programmierung. Erfahre mehr über Caspio
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Zoho Creator ist eine Low-Code Anwendungsentwicklungssoftware mit der du nutzerdefinierte, mobile Apps für dein Unternehmen erstellen kannst. Erfahre mehr über Zoho Creator
Quixy ist eine cloudbasierte Plattform, die es Nutzern ohne Programmierkenntnissen ermöglicht, beliebig viele Anwendungen für Unternehmen zu erstellen.
Quick Base ist eine echte Low-Code-Plattform zum Erstellen, Anpassen und Verbinden hochskalierbarer, sicherer Cloud-Geschäftsanwendungen.
Axelor ist ein leistungsfähiges, flexibles und einfach anpassbares Open-Source-ERP-System, das aus mehr als zwanzig integrierten Geschäftsanwendungen besteht.
Wrike ist eine Projektmanagement Software für Unternehmen mit Vorlagen, Zeiterfassung, Gantt-Diagrammen, Kanban-Boards, Berichten und mehr. Erfahre mehr über Wrike
Bring dein Unternehmen ins 21. Jahrhundert, indem du Geschäftsprozesse in agile, zentralisierte Cloud-Anwendungen umwandelst. Keine Codierung erforderlich.
Die nächste Generation eines PSA-Tools. Komplettes professionelles Services Automation-Paket für Software- und Service-Unternehmen.

Bewertungen über TeamDesk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
88%
4
2%
3
10%
Patricio
COO - Director Regional de Servicios in Kolumbien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

It's not just a cloud database

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

In the organization that I lead, TeamDesk has helped us to automate a large part of our Business Intelligence processes, being able not only to store the information that we manage internally and of our clients, but to integrate it with other cloud systems and giving much more value to that information. It has allowed us to generate cloud platforms for ticket management, geolocation, cost control, cloud reporting, information management, mobile applications, to name a few. The stability of the platform is wonderful. In 4 years of use we have not had a single incident that decreases the overall uptime of the solution. In terms of performance, the ability of the platform to manage and graph information of millions of data in real time is surprising. Another thing that I love is that there is a community of users where we share ideas and new developments, which are listened to continuously by Foresoft and that allows you to have a clear roadmap of the service over time. The support service of Foresoft is very delicate, its service times are in line with any global operation and they are always attentive to any doubts one may have to improve the internal business. We are very grateful for the Teamdesk and Foresoft service, and I am sure that it can help many other companies as it has done with mine.

Nachteile:

Not problems or cons, I believe that the platform must move to the next level with well-defined Big Data processes, which will surely be on Foresoft roadmap soon.

Calvin Peters
Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Innovative, Powerful and Simple

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

If you're familiar with nothing more than the user's side of a database then Teamdesk gives you the power to create your own vision. Understanding programming language(s) is not a requirement. The development console makes learning to use Teamdesk simple. It is scalable, secure and easily deployable across user platforms. The customer support is second to none! The team is very quick to respond, solidly committed to providing a robust and secure product and very effective in problem-solving with lots of guiding advice to make development and innovation work smooth. They have never let me down and always go above and beyond the call. They are always listening to their user base for new ideas and feedback and are constantly updating, evolving and innovating. We looked at a number of options and even tried a few others before settling with TD but none were as easy to get up and running to start or as easy to learn and develop.

Nachteile:

I have used TD for 8 years now and the constant innovation loop built into their user feedback has mitigated most shortcomings before I realized there was something missing. I honestly have found no "cons" to date.

Harsha
Applications engineer in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Best web database building application for the team

3,0 letztes Jahr

Kommentare: With this platform the business and the data management can be done for the overall teams and can be maintained with the best back up facilities

Vorteile:

The complete Business management and the control can be done in a sophisticated way. The communication between the different teams in a single platform and tracking the activities between them can be done very easily. The daily activities can be clearly segregated and maintained.

Nachteile:

The user interface takes much time to identify the features available. The interface can be like customised and little helpful. No other drawbacks found in the stool.

Antwort von ForeSoft

letztes Jahr

Thank you very much for the review, Harsha.

Adrian
UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Fantastic product and customer service

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

I used Filemaker and Filemaker server for many years before wanting a cloud solution (Filemaker can in theory be cloud based but it's difficult and sluggish). TeamDesk is basically Filemaker plus a hundred times better! And, it has the benefit of being in the cloud. TeamDesk recently implemented Zapier integration (still in beta) which has taken their product to another level for us. We have the database communicating with all sorts of websites, apps and services increasing our productivity by an immense amount! It's hard to stress how fantastic this database is for functionality and what it can do. If you have a problem (like with a formula), you get a quick response from support, usually with a solution (I don't think there's much this database can't do).

Nachteile:

There is only one "cons" to the product and that's probably the end user UI. Forms for filling in data are a little bit old fashioned and so are the reports (views) of data. Generally it's in spreadsheet format and you can add colour to the row or text but not much else.* This really doesn't matter though! It's functionality and getting things done quickly are what really matters and in this regard it excels. *I think you can now add CSS to the database to improve it's look but I've not bothered with that.

Verifizierter Rezensent
Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Better & cheaper than Quickbase but lacking mobile form to record (much needed)

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

It's better in may ways than Intuit Quickbase. Also much cheaper. Great service almost around the clock and 7 days a week. Relatively easy to use but you will need a programer for some functions (see cons) Pricing is much better than Quickbase Surprisingly the app looks ok to work with on the mobile but lacking mobile form to record (see cons)

Nachteile:

BIG negative: no responsive good web to record form which forces you to find an external form app and waste a lot of time with CSS and API development and.... fixing problems. Too long for needed features to be added like "plus" for auto adding additional input fields. There are also glitches like not being to add "none" as an option. TeamDesk is adding features only months after the market has a need for them. Sporadic issues with speed and API calls Adding update needed features will make TeamDesk perfect. Not easy to set good appearance of the records.