Was ist Exym?

Exym's behavioral health EHR software is built for behavioral health agencies. Easy to learn and quick to train, Exym helps clinicians, administrators and providers to spend more time with clients and less time managing work. Exym's EHR software helps agencies to simplify their billing, documenting, telehealth, analytics and case management needs.

Wer verwendet Exym?

We proudly serve behavioral health and mental health agencies throughout the United States.

Wo kann Exym bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Chromebook (Desktop)

Über den Anbieter

  • KCare
  • 2004 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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  • KCare
  • 2004 gegründet
  • Telefon-Support
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Englisch

Exym – Videos und Bilder

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Exym

1.500,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
N/A
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
39,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Exym Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anfangsbeurteilung
  • Anpassbares Dashboard
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragserfassung
  • Behandlungsplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Code- & Gebühreneintrag
  • Coding-Unterstützung
  • Compliance-Verfolgung
  • Diagramm-Erstellung
  • Dokumentenmanagement
  • EMR / EHR
  • Elektronische Rezepte
  • Entscheidungsunterstützung
  • Fernbehandlungspläne
  • Für Praxen für mentale Gesundheit
  • HIPAA konform
  • Klinik-Interoperabilität
  • Kommunikationsmanagement
  • Medizinische Abrechnung
  • Mehrfach-Anbieter-Praxis
  • Onlineformulare
  • Patienten-Aufnahme
  • Patienten-Terminplanung
  • Patientenportal
  • Persönliche Nachrichten
  • Rechnungshistorie
  • Reklamationsabwicklung
  • Schadensprüfung
  • Self-Service Portal
  • Softphone
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Verwaltung von Patientenakten
  • Videokonferenzen
  • Zahlungsabwicklung
  • Überprüfung der Versicherungsberechtigung
  • Übungs-Management

Alternativen für Exym

Praxis-Management-Software mit Schwerpunkt auf Patientenmanagement, Chiropraktik, elektronische Krankenakten, Termine, Finanzen und mehr.
Transform lives and streamline day-to-day processes of your organization.
Raintree is a Physical Therapy (PT,OT,SLP) EMR software designed to optimize workflows, improve efficiency, and improve revenue.
Elation wurde in 2010 entwickelt und liefert die richtigen Informationen zur richtigen Zeit in der medizinischen Versorgung an die Person, die wirkliche Veränderungen bewirken kann: den Arzt.
RxNT|PM ist eine leistungsstarke, kostengünstige, cloudbasierte Lösung für die Abrechnung und Terminplanung von Arztpraxen und Arzt-Abrechnungsfachleuten.
MedicsPremier: für Umgebungen jeder Größe, mehrere Steuernummern, umfassender EDI, Planung, Berichte/Analysen. Auch für RCM-Unternehmen geeignet.
The Healthcare Workspace for small teams and their clients.
Verwandle oder vergrößere deine Praxis, unabhängig von ihrer Größe, durch sichere Online-Videobesuche mit Adracare. Die Anwendung hilft dir dabei.
Von über 60.000 Fachkräften im Bereich psychische Gesundheit geschätzt, hilft die EHR-Software TherapyNotes Therapeut*innen bei der effizienteren Verwaltung ihrer Praxen.
CentralReach ist eine führende EMR-, Praxis-Management- und klinische Plattform für Anbieter von Applied Behavior Analysis (ABA) Therapien.
Managementlösung für Arztpraxen, die Patienteninformationen, Terminplanung, integrierte EDI-Funktionen, Berichterstattungstools und mehr umfasst.
MeidFusionMediFusion is an all-in-one medical billing software designed to improve clinical, administrative, and financial operations.
OnCall Health arbeitet mit Kunden zusammen, um ihren eigenen skalierbaren und sicheren Virtual-Care-Service zu betreiben und zu starten.

Bewertungen über Exym

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
4,5
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Kristine S.
Vice President, Quality and Innovation in USA
Psychische Gesundheitsfürsorge, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Outstanding customer service and great product!

5 letztes Jahr

Kommentare: Our experience has been seamless and excellent. There has been ZERO downtime with the system and Exym is constantly making upgrades on a weekly basis in response to feedback they receive from its customers. They truly care about their customers and the work that we do! I have no regrets choosing Exym as the electronic health record system for our large organization.

Vorteile:

The customer service you receive from Exym is outstanding! They are incredibly accommodating and highly responsive. They value customer service - this is not the same with so many other platforms/software companies. They go through extraordinary measures to obtain frequent feedback and apply it toward feature upgrades on a weekly basis. Also, the system was intuitive to configure before implementation and easy to train to! It is user-friendly and many steps above our previous system.

Nachteile:

The treatment plan functionality can be cumbersome, but no system can be perfect. Also, the forms built within are not the prettiest when printed out on paper, but I know they are working toward making modifications to improve this. They seem to strive toward perfection, which is all one can ask for!

Jennifer L.
Clinical Director in USA
Einzel- & Familiendienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Exym Experience

5 vor 3 Tagen Neu

Kommentare: Exym has changed our agency for the better. Overall, it has been a great experience. Our patients get better care because everything we need is included in Exym and that streamlines care for our clients. Clinicians have more time to focus on the clients and less time is spent looking for charts, paperwork, etc. I am confident that our unique challenges can come to a resolution.

Vorteile:

Ease of use, even for those with limited computer experience. Able to find everything within a client's chart at once. The ability to capture live client signatures. Clinicians can use Exym from home which made working from home during Covid simple and we had no down time. Our clients had a continuum of care with no interruptions. All forms can be customized and building forms is simple and can be done quickly. Forms can be tailored for supervisor review, QA review, ,etc.

Nachteile:

Integration was not difficult. We have been customers since 2012 so it is difficult to remember what our agency looked like without Exym. Watching Exym grow has created some challenges. Customer service and the support desk is not as responsive as they once were. At times, it is hard to get questions answered and solutions to some of our problems are simply not addressed or responses get lost in translation.