SuperOffice CRM

SuperOffice CRM

von SuperOffice

Wer verwendet SuperOffice CRM?

Für mittelständische Unternehmen, die ein benutzerfreundliches CRM-System suchen, um Vertrieb, Service und Marketing Aufgaben zu optimieren. Steigern Sie Ihr Unternehmenswachstum mit SuperOffice CRM.

Was ist SuperOffice CRM?

SuperOffice CRM hat ein Ziel: dir zu helfen, mehr Kunden zu finden, zu fangen und zu halten. Der Fokus auf die Erstellung einer einfachen und benutzerfreundlichen CRM-Lösung hilft dir, produktiver zu werden. SuperOffice CRM integriert sich in alle Office-Anwendungen und unterstützt alle führenden Technologieplattformen. Inhalt auf jedem Gerät verfügbar.

SuperOffice CRM – Details

SuperOffice

https://www.superoffice.com

Gegründet 1990

SuperOffice CRM – Preisübersicht

SuperOffice CRM ist verfügbar ab 45,00 €/Monat. SuperOffice CRM bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für SuperOffice CRM findest du unten.

Startpreis

45,00 €/Monat

Preisinformationen

Preise abhängig vom Funktionsumfang

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

SuperOffice CRM Funktionen

CRM-Systeme
Angebote / Vorschläge
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Interne Chat-Integration
Kalender-/Erinnerungssystem
Lead Scoring
Marketing-Automatisierung-Integration
Mobiler Zugriff
Segmentierung
Social-Media-Integration
Call-Center-Management
E-Mail-Management
Leistungskennzahlen
Live-Chat
Self-Service Portal
Social-Media-Integration
Terminverwaltung
Umfragen & Feedback
Virtueller Assistent
Warnungen / Eskalation
Warteschlangenmanagement
Wissensdatenbank
Workflow-Management

SuperOffice CRM – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 113 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.2/5
Benutzerfreundlichkeit
4.1/5
Kundenservice
4.2/5
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Marcel S.
Co Founder
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.7.2018

"It really is the most user friendly CRM that you can imagine."

Kommentare: Insight and overview in all processes, pre-sales and after-sales. Better and more personal communication with prospects and customers.

Vorteile: User interface is great. Very easy to use and administer. Users can work with the CRM functions within a few hours.
Integration with Office applications and Office 365 is more than perfect. You can use Outlook like you always did and still your emails are stored in CRM linked to the right customer and project.
I love the fact that you never really have to search for anything. All parts of the application are never more than two clicks away.

Nachteile: Only one thing that bothers me using SuperOffice: the standard reports are very basic. We use the dashboards a lot -they are great- and there are some Apps in their own app store that allow us to generate the reports we need.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.7.2018
Johan B.
Sales Manager
Elektrische/elektronische Fertigung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.12.2019

"Feedback review on SO"

Kommentare: My overall experience is that it is getting better and better and to fully grasp all you can do you require someone to teach / train you. Thanks / Johan

Vorteile: Easy to do selections of clients / create groups which has enabled us to work more efficiently with our newsletters, invitations and campaigns. WEB client is working well and offer increased flexibility as the intercation with outlook to direct upload and connect mails with listed persons or companies. The automatic GDPR handling is also an advantage an saves time.

Nachteile: I still believe the search function can be improved allot since we often search for content in mails which been uploaded, not having this function force us to keep mails in double. In fact "searching" is by far the most used function which also would be improved by "tagging", so i.e. consulatancies can be tagged to end clients when involved in the same project etc.
The design prompt of "Newsletters" could also be improved for easier and faster design, for example changing font or size now requires to open each section instead of mark all. etc.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.12.2019
Ramin R.
Head of Design Office
Fluggesellschaften/Luftfahrt, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.12.2019

"A few clicks a day makes your work saved and safe!"

Kommentare: The evaluation work, how profitable a project becomes from sales to completion is easy to monitor. Also involving project mempers and provide them with relevant information is easily done.

Vorteile: Easy to find a specific e-mail correspondence without spending hours of search.
When travelling abroad, you can reach the information needed easily over the internet.

Nachteile: Maybe the connectivity to the server while travelling abroad, but I suppose that is not something Super Office could do much about.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.12.2019
Maria H.
Product manager
Industrieautomation, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.4.2019

"Super Office My Experience"

Vorteile: I like the layout, it is easy to read from the screen, and you get a good overview.
The program has a lot of useful functions, if you get some help to find them! I have used the support a lot and they are very helpful.

Nachteile: It is diffucult to navigate in the programme. Some functions are hard to find. I miss some kind of file system for documents. I have had a lot of issues with editing documents, the function for check in and check out does not complete working.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.4.2019
Karin E.
Group Business Administration Manager
Lagerung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.12.2019

"So much more than a customer register"

Vorteile: It gives us the possibility to keep track on not only our customer and prospects, but also activities, sales and help us in our daily business.

Nachteile: There are so many things to learn how to get the most out of the system, and for a normal user it can be a small challenge to learn.
That is however on the other hand a strength in the system, that it gives us so many possibilities.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.12.2019