Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist SuperOffice CRM?

SuperOffice CRM hat ein Ziel: dir zu helfen, mehr Kunden zu finden, zu fangen und zu halten. Der Fokus auf die Erstellung einer einfachen und benutzerfreundlichen CRM-Lösung hilft dir, produktiver zu werden. SuperOffice CRM integriert sich in alle Office-Anwendungen und unterstützt alle führenden Technologieplattformen. Auf jedem Gerät verfügbar.

Wer verwendet SuperOffice CRM?

Für mittelständische Unternehmen, die ein benutzerfreundliches CRM-System suchen, um Vertrieb, Service und Marketing Aufgaben zu optimieren. Steigern Sie Ihr Unternehmenswachstum mit SuperOffice CRM.

Wo kann SuperOffice CRM bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • SuperOffice
  • Ansässig in Oslo, Norwegen
  • 1990 gegründet

Support für SuperOffice CRM

  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Deutschland, Dänemark, Irland, Niederlande, Norwegen und 4 weitere

Sprachen

Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch und 10 weitere

SuperOffice CRM Kosten

Startpreis:

55,00 €/Monat
  • Keine kostenlose Testversion
  • Keine Gratisversion

SuperOffice CRM bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von SuperOffice CRM ist ab 55,00 €/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • SuperOffice
  • Ansässig in Oslo, Norwegen
  • 1990 gegründet

Support für SuperOffice CRM

  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Deutschland, Dänemark, Irland, Niederlande, Norwegen und 4 weitere

Sprachen

Chinesisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch und 10 weitere

SuperOffice CRM – Videos und Bilder

SuperOffice CRM Software - 1
SuperOffice CRM Software - 2
SuperOffice CRM Software - 3
SuperOffice CRM Software - 4
SuperOffice CRM Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu SuperOffice CRM
SuperOffice CRM Software - 1
SuperOffice CRM Software - 2
SuperOffice CRM Software - 3
SuperOffice CRM Software - 4
SuperOffice CRM Software - 5

SuperOffice CRM Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Alerts/Escalation
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Call-Center-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Management
  • Inbox-Management
  • Kontaktmanagement
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Priorisierung
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Self-Service Portal
  • Störfallmanagement
  • Supportticket-Management
  • Terminplanung
  • Third-Party Integrations
  • Umfragen & Feedback
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warteschlangenmanagement
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Management

Alternativen für SuperOffice CRM

Integrierte Business-Management-Lösung, die Finanz-, Kundenbeziehungs- und Lieferkettenprozesse automatisiert.
Wachse mit Sales Cloud 360, einer Vertriebslösung, die die Produktivität von Vertriebsteams auf der CRM-Plattform steigert. Erfahre mehr über Salesforce Sales Cloud
Membrain ist die # 1 Plattform für Vertriebseffektivität für Teams, die mit komplexen B2B-Verkäufen arbeiten, um Wettbewerbsvorteile zu erzielen.
HubSpot CRM hat alles, was du brauchst, um bessere Beziehungen zu Leads und Kunden zu organisieren, zu verfolgen und aufzubauen. Erfahre mehr über HubSpot CRM
CRM-Produkte von cobra für Vertrieb, Marketing und Service. Egal, ob Start-up oder Konzern: Für jede Anforderung das richtige CRM.
Die beliebteste CRM-Plattform der Welt SugarCRM hat alles, was Sie benötigen, um mehr Leads zu generieren, mehr Verkaufschancen zu gewinnen, und Kunden langfristig zu binden.
Zoho CRM bietet KMUs und Konzernen eine 360-Grad-Lösung auf einer Omnichannel-Plattform für das Lifecycle-Management von Kundenbeziehungen. Erfahre mehr über Zoho CRM
Erhöhe die Verkaufsgeschwindigkeit deines Unternehmens mit LeadSquared CRM. 15.000 Verkaufs-Benutzer auf der ganzen Welt vertrauen darauf.
Geschäftstelefonsystem, das Kundenkommunikation durch CRM-Integrationen und mehrstufige IVR-Unterstützung ermöglicht.

Bewertungen über SuperOffice CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,2
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
36%
4
54%
3
6%
2
5%
André
André
Prokurist in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinerie, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Mit SuperOffice einfach Kundenbeziehungen auf- und ausbauen!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Mit SuperOffice können Kundenbeziehungen einfach abgebildet, auf- und ausgebaut werden. Das CRM ist sehr bedienerfreundlich, so dass es jedem Mitarbeiter*in möglich, auf den CRM-Zug aufzuspringen.

Vorteile:

Leichte Bedienbarkeit, zentrale Verfügbarkeit von Daten, strukturiertes Arbeiten dank Aktivitäten und Verkaufsleitfäden, stets aktueller Forecast und eine Skalierbarkeit des Systems sind wesentliche Vorteile von SuperOffice CRM. SuperOffice CRM bietet dank der Integration von Office 365, ERP und Echobot sowie den Automatisierungsmöglichkeiten via Zapier vor allem in Vertrieb und Marketing einen echten Mehrwert.

Nachteile:

Aktuell keine, SuperOffice hat sich stetig weiterentwickelt und Nachteile eliminiert!

In Betracht gezogene Alternativen: SugarCRM und cobra CRM

Gründe für den Wechsel zu SuperOffice CRM: Aufgrund der sehr einfachen und intuitiven Bedienung.

Fritz
Kaufmann in Schweiz
Großhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Hervorragendes Tool für das Gesamtmarketing

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Ich arbeite seit Beginn an vor über 30 Jahren mit diesem Programm. Ich bin vermutlich der erste Schweizerkunde überhaupt.

Vorteile:

Intuitiv einfach, logisch in der Anwendung und unergründlich vielseitig. Da alles in der Cloude, von überall mit PC, Laptop oder Smartphone nutz- und bedienbar,

Nachteile:

Keine, alle Kinderkrankheiten von früher sind behoben

Magriet
Magriet
Productmanager Farma in Niederlande
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Pharmazeutika, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

review Super office

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: our CRM is in there, we work with projects

Vorteile:

functionality, ease of use. great to have an online version also for the people on the road.

Nachteile:

it takes a while before you understand working in SO as an admin.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Save time and increase overview

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Good product, easy to use.

Vorteile:

Bus storing all the customer and supplier data in one user friendly CRM package we save a lot of searching time. Who sent when the message? As it is userfriendly even salesman work happy with it, not only office people.

Nachteile:

Some bugs are annoying and the repair information is slow and merely on the online software. On premesis takes longer or does not happen at all. Some features seem to be invented by software guys or girls but ptobably not first presented to a user panel.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Rechtsberatung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Expensive - make sure you need all the features

3,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

It was fully functioning, I reckon we could have gotten more value out of it if we had used more features.

Nachteile:

It was rather expensive, it seemed hard to start with a “light” version and then add modules which would have been nice.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Pharmazeutika, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

SuperOffice: Easy to use, very good support

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: SuperOffice makes it very easy for me to manage my clients. It's also nice to see everyone's activity in my team. When there's some issue, SuperOffice support is very fast answering questions and solving problems. That's one of the things i admire most.

Vorteile:

The way you can arrange your variable information. It's easy to make a selection based on several factors. In that way we can perform well in several marketing activities

Nachteile:

The development; there are not so many new features introduced last year.

Martin
Key Account Manager in Schweden
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Forschung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User-Friendly Interface with the core essentials

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Been using other CRM-systems and to be honest SO is the one that has been easiest to work with. Navigation through companies, contacts and also the ease to search and find for information is the thing that makes me use the CRM. For a small company that needs a tool to make all company data visual and easy to access for their daily routines I will gladly recommend the SO application.

Vorteile:

User-friendly interface Integration with Microsoft Office 365 ERP integration

Nachteile:

Experience with web version compairing to core version Visual aspect could be improved

Michael
It manager in Schweden
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Elektrische/elektronische Fertigung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Superoffice really good CRM

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Really good and fast support if anything would fail

Vorteile:

We have used Superoffice for over 15 years and the Superoffice CRM online version is a really good product, easy to use and easy to connect on whatever platform you are on

Nachteile:

Really nothing to complain about works really good

Sabrina
Sabrina
Marketing & Customer Sales Service in Niederlande
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Import und Export, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Userfriendly CRM

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We had a lot of seperate lists at our office. it was a lot of work to adjust all of the listst, now, with SuperOffice, we only have to do it once.
Another Pro is that we, as marketing, are not the only one who is responsible for all the adjustments. Sales can do it to and we always have an up to date overview.

Vorteile:

It is really easy to use. A lot of information can be found on internet. A lot of possibilities (customizable). Pirce (if you use the standard version.

Nachteile:

customizable, but expensive and as marketeer I have to say that the marketing tool is limited

drs. Moniek
Manager Transacties & Support in Niederlande
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Client and project easily linked

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I've worked with several CRM software, but this is by far the best.

Vorteile:

It is very easy to link a client to a project and reverse. Correspondence, data, information and documents can be stored and easily retrieved.

Nachteile:

The online support is a bit slow or the button doesn't work, so you have to email separately.

Lay San
Lay San
System Coordinator & Senior Customer Service Executive in Malaysia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

One of the best CRM tools!

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We will get reminder to return call for follow up. Its a great tool to improve customer satisfaction!

Vorteile:

Very easy to use, allow users to customize it to their preference. It helps me in my daily jobs, it saves me a lot of time, improve my time management as well.

Nachteile:

so far so good, maybe it could be better if able to integrate with other software?! The user interface is slightly outdated.

Björn
Key Account Manager in Schweden
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

User friendly CRM

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I have all of my customer information and sales at one place and easy to se whenever i want to have a good overview of things to be done and things that i have archived. Ill never forget anything at my work so this is my best friend at the moment.

Vorteile:

Almost everything, especially that i always can remind my self about the next thing to do.

Nachteile:

Haven't discovered any not likeable things yet.

PAOLO
Software Engineer in Italien
Elektrische/elektronische Fertigung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

CRM for different business realities

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: On average, the experience we had with Superoffice is positive. it allowed colleagues to work more as a team by sharing the information entered in the CRM for the good of the company.

Vorteile:

Superoffice has been the reference point for us as CRM for at least a couple of years. Its ease of use and integration with the e-mail client has allowed the sales department to perform various activities on customers thanks to the information collected and available in an optimal way. It is the first CRM that allowed us to integrate the data of our management program.

Nachteile:

In some cases the integration with the mail did not work correctly, this is one of the aspects that led us to evaluate other CRMs.

Simon
Sales in Schweden
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

An easy to use CRM with many functions!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Could not do without it today. Used daily and often in the phone.

Vorteile:

The selection tab is my favourite. Filter almost anything once you get your head around it. % before searchword is also a good way to find companies in your crm. It also syncs well with our NAV invoicing program so I can see sales month to month easy.

Nachteile:

If you don´t know the company name it takes a bit longer to find out, say if you know where they are situated but haven´t got the name. The pocket version is a bit limited and could be better.

Ramin
Head of Design Office in Schweden
Fluggesellschaften/Luftfahrt, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A few clicks a day makes your work saved and safe!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: The evaluation work, how profitable a project becomes from sales to completion is easy to monitor. Also involving project mempers and provide them with relevant information is easily done.

Vorteile:

Easy to find a specific e-mail correspondence without spending hours of search. When travelling abroad, you can reach the information needed easily over the internet.

Nachteile:

Maybe the connectivity to the server while travelling abroad, but I suppose that is not something Super Office could do much about.

Norbert
Lease advisor in Niederlande
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

CRM software in the car-leasing business

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

The overall support from the supplier is great, with periodic trainings or workshops and a quick response to issues. The software itself is straightforward to use, with numerous possibilities and a proper link with other software, e.g. Outlook.

Nachteile:

The options and possibilities can be quite overwhelming to new users. Therefore, a new user needs to be properly introduced to SuperOffice.

Karolina
Booking manager in Schweden
Freizeit, Reisen & Tourismus, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use and fully linked CRM system

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

The best thing about SuperOffice is that it is connected and linked in all directions. No matter where in the system you add information it automatically connects the information on all linked parts.

Nachteile:

Some reports can be tricky to costumize and layout may not be exactly how you want it. But it is flexible and you can build almost everything you wish.

Hanna
Inside Sales and Sale support in Schweden
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to adapt to your needs

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: SuperOffice is a tool you can use for so many different things, leads, orders, correspondence, e-mail send-outs, Sales.. and since I am am big fan of efficiency , this is what I like most, SuperOffice makes it easy to be efficent!

Vorteile:

Easy to use, easy to adapt to your own needs and set up for your type of business.

Nachteile:

Hard to say, maybe that the settings for import could be a bit more advanced.

Sanne
Marketing & communication in Niederlande
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Overall happy with SuperOffice

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

It is userfriendly and support when needed is often quick and helpfull.

Nachteile:

For some wanted functions or if you want to expand your own system, you can buy apps. That means it cost extra and because there is a solution (provided by others) this will not be developed bij SuperOffice anymore .

Marjan
Commercieel manager in Niederlande
Möbel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good choice

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Every communication moment with a customer/ relation can be saved in the right dossier. Very easy!

Vorteile:

Easy way to save information and make it accessible for collegues.

Nachteile:

The mobile app doesn't work very good. You need to log in very often. While the app should be an easy way to use Super Office on the way.

Michelle
Sales and service in Dänemark
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review SuperOffice

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Normally it is a very pleasant program to work with and I found all customer information really easy.

Vorteile:

When there are no disruptions, it is a very pleasant program to work with.

Nachteile:

The last time I sense a lot of problems in the national failures. These will really have to decrease.

Peter
Account Manager in Schweden
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

SuperOffice CRM

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: to keep on top of all buisiness is so easy wth SO. I follow simple steps everyday and the administration is no hassle. Great and simple. I like it

Vorteile:

Simple to get started and understand, very logically built.

Nachteile:

The onlineversion is slower than the App version on the computer.

Robb
IT Mgmt. in Niederlande
Finanzdienstleistungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very usefull product

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We use this product to help our customers for quick access to the informtion they need.

Vorteile:

The software is a complete CRM system which fitts our bussiness sue.

Nachteile:

It takes some time to adapt the working order of the product. This could be enhanced.

Camilla
Head of Administration in Schweden
Umweltdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Helps me keep track of customers, suppliers and projects

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Helps me keep track of customers, suppliers and projects

Vorteile:

User friendly, easy to navigate, very nice layout

Nachteile:

The calendar cannot be linked to Outlook in the web interface and that you can not "free text" a booking

Åsa
Project manager in Schweden
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good CRM system

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

A lot of possibilities to store and search customer data in the system.

Nachteile:

That you can't make a selection of all customer activities and documents in the same selection.