Genesis Call Accounting

Genesis Call Accounting

von Genesis Systems

Wer verwendet Genesis Call Accounting?

Large Enterprises - including multi-location corporations, public safety, manufacturing & healthcare Small / Medium Sized Businesses - Professional offices, Hospitality & Lodging

Was ist Genesis Call Accounting?

Call accounting software for all size organizations, single site or multiple sites, general business, professional or hotel/motel.

Genesis Call Accounting – Details

Genesis Systems

http://www.buygenesis.com

Genesis Call Accounting – Preisübersicht

Genesis Call Accounting ist verfügbar ab 29,00 $/Monat. Genesis Call Accounting bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Genesis Call Accounting findest du unten.

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Startpreis

29,00 $/Monat

Preisinformationen

Hosted starting at $29/month On-premises starting at $299 one-time

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Genesis Call Accounting Funktionen

Call Accounting Software
Anruf-Volumen
Anrufer-Identifikation
Anrufüberwachung
Berichterstattung durch Erweiterung
Eingehende Berichterstattung
Gesprächsdauer
Outbound-Berichterstattung
Protokoll über Personen, die geantwortet haben
Verwalten nicht bearbeiteter Anrufe

Genesis Call Accounting – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Kundenservice
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

It Has Potential

Bewertet am 7.12.2018
Verifizierter Rezensent
Signature Service Customer Solutions Expert
Versicherung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Genesys gives companies an opportunity to have a flexible softphone and to cut the need for hard phones, which can ultimately cut down that particular expenditure.

Vorteile: We switched from hard phones to Genesys desktop smartphone and I will say the transition wasn't easy. Understanding the nuances of a desktop phone software was a little challenging and even still it takes patience and a little training. I will say from a daily user perspective that transfering and conferencing calls are much easier on this platform than any other that I have come across. For leadership, it also gives them an opportunity to speak with a rep via the whisper feature if they are new or need help. This whisper will be heard by the representative but not by the customer. This makes for great coaching and issue de-escalations

Nachteile: The only issue I come across is dialing out to customers can be tricky. Sometimes you have to put a 1, 9 then 1, or nothing at all in front of a number to dial out which can be time consuming for customer service reps.