Wer nutzt diese Software?

CBRE ServiceInsight is a CMMS solution for mid-sized to enterprise/global commercial real estate occupiers in retail, banking/finance, education, grocer/supermarket and other industries.

Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $1000/Monat
  • Preisinformationen Includes product support
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • CBRE
  • http://serviceinsight.cbre.com/
  • Gegründet 1989

Über ServiceInsight

CBRE ServiceInsight delivers mobile applications and browser-based solutions for every role in the facility work order process. ServiceInsight is the leader in CMMS user adoption, enabling a mobile workforce for commercial real estate occupiers around the globe. With 100,000 users in over 50 countries, delivered in 14 languages, ServiceInsight offers easy to use applications with high scalability that reduce occupancy costs and improve facility insight. Formerly marketed as CrossForm Global.

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ServiceInsight Funktionen

  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Besuchermanagement
  • Geräte-Management
  • Gewerbliche Immobilien
  • Inspektions-Management
  • Kreditplanung
  • Lieferanten-Management
  • Raumplanung
  • Schulen
  • Störfallmanagement
  • Vermögensverwaltung
  • Vorbeugende Wartung
  • Wartungs-Tracking
  • Wohnimmobilien
  • Zimmer-Planung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Einkauf
  • Kalibriermanagement
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Schlüssel & Schloss-Management
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Vorbeugende Wartung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Stempeluhr
  • Terminplanung
  • Versenden
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kalibriermanagement
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Prädiktive Wartung
  • Schlüssel & Schloss-Management
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Vorbeugende Wartung

Die hilfreichsten Reviews für ServiceInsight

User friendly

Mit Google übersetzen Bewertet am 8.5.2018
Database Administrator
Telekommunikation
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: user friendly for most functions. I really like the public exporter option. I can create my own reports and customize them to my needs

Nachteile: Some tables in the security portion of the software are hard to work with. They are not in any kind of order, i.e. not alphabetical.

Crossform - First and Goal, Inc.

Mit Google übersetzen Bewertet am 29.11.2010
Roberta K.
Sr. Maintenance Administrator
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Great program and great people. The people at Mainstream seem to really care about their product and it's success at our facility. We like the timely reporting feature of Crossform, and the Client Request System has greatly enhanced our customer service.

Vorteile: Crossform has many features and ways to customize the program, which is nice and beneficial. The folks at Mainstream are very helpful, friendly and supportive; they saw our project through and handled every one of our concerns and frustrations in a very professional and timely manner. The Client Request System was implemented pretty seamlessly. This has really streamlined our operation.

Nachteile: The transition to the program was very difficult for our team. We had a difficult time getting up to speed on the program and that, coupled with many technical errors was very frustrating. Now that we have been through the experience, we have learned a lot.

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