Wer nutzt diese Software?

Law firms ranging from 5 attorneys to 500 attorneys.

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 4.7 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4.7 / 5
  • Funktionen 3.7 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.3 / 5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Executive Data Systems
  • http://www.perfectlaw.com
  • Gegründet 1979

Über PerfectLaw

PerfectLaw is the most function- and feature-rich legal software that uses a single All-in-One (TM) database for all law office applications. This means you enter your data once and it's immediately available to everyone and every application, subject to security constraints.
All-in-One (TM) software reduces the cost/effort of installation, training, support, & maintenance. With PerfectLaw, there is only one vendor to call, and one comprehensive suite of products for your law firm to learn.

PerfectLaw Funktionen

  • Automatic Billing
  • Client portal
  • Dokumentenmanagement
  • Fall-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Kostenverfolgung
  • Rechnungsführung
  • Zeitverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Erinnerungen
  • Fall-definierte Zeitmesser
  • Konfliktmanagement
  • Mehrere Büros
  • Mitarbeiter-Kalender
  • Regelbasierte Terminplanung
  • Statusverfolgung
  • Tracking der Beschwerde
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • E-Mail-Verwaltung
  • Fall-Aufzeichnungen
  • Kalenderverwaltung
  • Konfliktmanagement
  • Kostenverfolgung
  • Kundenmanagement
  • Lohnzettel verwalten
  • Treuhand-Buchhaltung
  • Vertragsmanagement
  • Zeitverfolgung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aufgabenmanagement
  • CRM
  • Dokumentenmanagement
  • E-Mail-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Konfliktmanagement
  • Kundenportal
  • Rechtsfall-Management
  • Treuhand-Buchhaltung
  • Vertragsmanagement
  • Zeitverfolgung
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Dokument-Indexierung
  • Dokument-Tagging
  • Dokumentaufbau
  • Kollaboration
  • Versionskontrolle
  • Vertragsmanagement
  • Volltextsuche
  • Zugriffskontrollen

Die hilfreichsten Reviews für PerfectLaw

Quality product in it's reporting and functionality, however, lacks some key features.

Bewertet am 16.2.2018
Verifizierter Rezensent
Systems Administrator
Rechtsberatung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I like that it's a fairly simple installation and that training users on it has always been easy. Users simply click Add, for instance, select the client and matter number and begin their time entry. The downside is other providers seem to offer apps for phones and ipads, for instance, that allow attorneys to track time much easier or while they're on the go. They key is not losing billable time obviously. We happen to be a client hat only uses the "back end" version of Perfectlaw and I knwo some of these features have just started to be rolled out last year when considering the add on of the "front office".

Nachteile: The user-friendliness of the software simply isn't there. It has some of the features you'd want out of a billing system, however, it's far from easy to navigate and pleasant looking and friendly.

PerfectLaw

Bewertet am 26.9.2018
Verifizierter Rezensent
Accountant
Rechtsberatung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The customer service rocks! They are always there to help and go above and beyond!

Vorteile: There are several modules for different front and back office areas. Although, I have to update between modules, this enables us to save money for those that we don't use!

Nachteile: The reporting was difficult to get used to. I had to learn the programming and sequel. The staff though, helped me through it and I have redone 90% of our reports to be computer generated instead of pulling reports and then producing them in an additional program.

Great Software

Bewertet am 20.11.2018
Verifizierter Rezensent
Law Clerk
Anwaltskanzlei, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I love this software! This great for working at a firm!

Nachteile: It is very hard to understand when first trying to adopt to the software

Lies weitere Bewertungen