Virtual Claims Adjuster

Virtual Claims Adjuster

von Code Evolution

Wer verwendet Virtual Claims Adjuster?

Die Software unterstützt eine Reihe von Branchen, einschließlich unabhängiger Schadensprofis, Drittanbieterbüros (TPA), eigenversicherter Unternehmen und mehr, die sich mit Hauptbüchern (GL), Katastrophenanleihen (CAT), Fahrzeugen, Schifffahrt, Bewertung usw. befassen.

Was ist Virtual Claims Adjuster?

Virtual Claims Adjuster ist ein webbasiertes Schadensmanagementsystem, das mithilfe der neuesten Softwareentwicklungstechniken und -methoden entwickelt wurde, um eine reibungslose Implementierung in dein Unternehmen zu gewährleisten. Wenn du dein Tagesgeschäft durchführst, arbeitet die Software im Hintergrund und findet Wege, deine Arbeit effizienter und effektiver zu gestalten. Die Business-Profis von Code Evolution analysieren Trends, pflegen wichtige Industriebeziehungen und nutzen fortschrittliche Techniken, um dein Toolset so zu entwickeln, dass es deine Geschäftsanforderungen übertrifft.

Virtual Claims Adjuster – Details

Code Evolution

http://www.virtualclaimsadjuster.com

Gegründet 1994

Virtual Claims Adjuster – Kostenübersicht

Virtual Claims Adjuster bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Virtual Claims Adjuster ist ab 299,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

299,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Virtual Claims Adjuster Funktionen

Schadenmanagement Software
Compliance Management
Elektronische Ansprüche
Fall-Management
Formularverwaltung
Kundenmanagement
Nachverfolgung der Anspruchsresolution
Nachverfolgung von Eigenbeteiligung & Selbstbehalt
Papierbasierte Ansprüche
Sachverständigen-Management
Verwaltung der Zahlenden
Öffentliche Verwaltung

Virtual Claims Adjuster – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 27 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,9/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
4,9/5
Funktionen
4,8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Anthony C.
Claims Manager
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.2.2018

"It has been easy, thorough, friendly and transparent "

Kommentare: This is helping to better organize, store, and administer our claims. It is great to use on a daily bases and the fact that I can customize it to meet my needs what I truly enjoy.

Vorteile: The software so-far can and will do anything we need it to as a small start up. My biggest fear in getting a more sophisticated system is that it would be too sophisticated and required too much info for our needs. Because I can customize it it adapts well to exactly the area of business I would like to use it for.

Nachteile: It looks old. To be competitive the UI needs a facelift. Other than that I can't think of any other dislikes.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.2.2018
Otilia M.
Insurance Adjuster
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.3.2019

"Effective to managing claims"

Kommentare: All information about the claim is easily available . I liked the fact that it can be accessed from anywhere. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was very helpful with using the system.

Vorteile: It was very user friendly , all the information l need is readily available . I did use all the options available as l did not need it .

Nachteile: I did not like the fact that 90 day notice is required for cancellation .

Antwort des Softwareanbieters

von Code Evolution an 18.3.2019

Thank you for the review, yes with our security and infrastructure in place we do require a 90 day notice period to terminate the service. We aren't like some other competitor systems that lock clients in for the entire term/ we understand that clients needs can change. We are glad you were very pleased with the system. Happy retirement!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.3.2019
Craig S.
President
Versicherung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.5.2017

"I had used this software before at a previous employer it was an easy choice to stay with VCA."

Kommentare: It provides me with an easy to use claims management system for my small business.

Vorteile: It collects my time in an easy to review format that my clients want. As a business owner the software provides me with a constant and up to date review of my accounts receivables without having to pay for an accounting program.

Nachteile: Although VCA is constantly looking to improve the software, I think that in my mind, there are too many changes. It is a good program and there does not need to be many changes in my opinion.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.5.2017
Tina V.
Assistant
Versicherung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.10.2016

"Coast Claims Service Review"

Kommentare: Virtual Claims is a very easy program to use, Ilda Cairns is a wonderful rep to work with and is always available to problem solve whenever I or any of my staff have any questions. All of my adjusters find the program fast and simple to use and keep track of their claim in and i like the fact that it is always evolving and changing to keep up with our growing need and the changing demands from our clients.

Vorteile: That is is very user friendly, easy to train new staff on and that it is always changing and updating, and the support team are very fast to help when there is a problem.

Nachteile: some of the functions i can do in Queries are limited

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.10.2016
Jeff B.
President /COO
Versicherung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.4.2017

"The Littleton Group Claim Review"

Kommentare: Customer Service is the best. System easy to use and easy to train new employees on. Very customizable and functional. Great value.

Vorteile: Easy to train on and very user friendly. Adjusters like it and it makes them more efficient. Has a good suite of management tools to ensure the adjusters are meeting their goals.

Nachteile: The check writing capabilities.

Antwort des Softwareanbieters

von Code Evolution an 19.4.2017

Hi Jeff,
Thanks for posting your review. We're glad to hear that VCA had been great for your firm.
Although we agree check writing is a great tool, unfortunately there are simply too many variables for each clients unique needs. We believe that building a custom cheque writer tool to suit each clients individual requirements works best.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.4.2017