Workshare Compare

Workshare Compare

von Workshare

Wer verwendet Workshare Compare?

Legal, Professional Services, Finance and Accounting, Marketing and Creative, Government and Not For Profit, Pharma and Healthcare. More here: https://www.workshare.com/industries

Was ist Workshare Compare?

Also known as Deltaview, Workshare's innovative and intelligent platform empowers professionals to compare, protect and share their high stakes documents on any device. Content owners can accurately track and compare amendments made by all contributors. While businesses have secure ways to work collaboratively and control the process of constant change.

Workshare Compare – Details

Workshare

http://www.workshare.com

Gegründet 1999

Workshare Compare – Preisübersicht

Workshare Compare bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Workshare Compare findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Workshare Compare Funktionen

Dokumenten-Management-Systeme
Compliance-Verfolgung
Dateitypumwandlung
Dateiwiederherstellung
Dokument-Indexierung
Dokumentaufbau
Dokumentenarchivierung
Dokumentenaufbewahrung
Elektronische Unterschrift
Offline-Zugriff
Optische Zeichenerkennung (OCR)
Versionskontrolle
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Archivierung & Aufbewahrung
Dokument-Indexierung
Dokument-Tagging
Dokumentaufbau
Kollaboration
Versionskontrolle
Vertragsmanagement
Volltextsuche
Zugriffskontrollen

Workshare Compare – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 13 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.1/5
Benutzerfreundlichkeit
4.1/5
Kundenservice
4.1/5
Funktionen
4.2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.7/5

Workshare Compare

Bewertet am 5.12.2019
Verifizierter Rezensent
Project Manager
Telekommunikation, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, this is great software to have if you draft a lot of documents or negotiate terms.

Vorteile: This software is great! I love being able to compare documents throughout the negotiation process. It’s easy to see changes and share documents with colleagues.

Nachteile: Sometimes the formatting of a document gets funky when it is compared. Other than that, it’s a great product.

One of the top comparing tools out there, when it comes to office documents

Bewertet am 8.3.2018
Verifizierter Rezensent
Head of IT
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Quick word document comparison, integrated with iManage Work. Comparing huge documents with few edits can be done in minutes with this software, and saves valuable time.

Vorteile: One of the top aspects of this software is that in integrates with the DMS we are using (iManage Work), allowing you to open and save documents and comparisons directly from its repository without extra clicking, exporting or importing documents and the related waste of time. It is also usually pretty fast and accurate in comparisons.

Nachteile: occasionally we have encontered a few bugs, which then get cleared out in some newer release. this might take a while. Some pdfs might make the software crash, we have seen this sometimes. Although of course this happen rarely in comparison to the amount of documents we are processing monthly.

Program's functionality is superb - removing Metadata and providing perfect document comparison

Bewertet am 11.8.2017
Robert R.
Owner-Principal
Anwaltskanzlei, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Confidence that no metadata is leaving my office and the ability to always be able to compare new versions fo contracts to see everything that was added and deleted from the last version

Vorteile: East to set up metadata removal from all word documents and all emails via an Outlook Add-in.
Provides excellent security that all Metadata is removed and never available to the recipient. The document comparison program is world class in terms of peed and accuracy.

Nachteile: You need to be careful when using a PDF Filler to turn off (easily done by un-checking a box that pops up alongside the forwarding email) the Metadata removal, as it will empty everything from the PDF form that you just added

Not so great

Bewertet am 21.7.2019
Matthew H.
Paralegal
Rechtsberatung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Comparing documents easily with redlines and imanage integration.

Nachteile: Wonky software that doesn't work properly and lot of the time. Settings change often for no reason and customer support doesn't help much.

Workshare compare

Bewertet am 5.2.2019
Verifizierter Rezensent
Business Analyst
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: This tool was CRITICAL to my work. I utilized it for version control for documentation and reporting decks that were touch by many hands both inside and outside the company. Workshare is easy to use and the results are as straightforward as can be.

Nachteile: It's hard to think of one. Some documents had so many changes that they were basically unreadable in the tool, but I believe that is more the result of being created by different users.