Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Litera Compare?

Die innovative und intelligente Plattform von Workshare, auch bekannt als Deltaview, ermöglicht es Fachleuten, ihre risikoreichen Dokumente auf jedem beliebigen Gerät zu vergleichen, zu schützen und zu teilen. Inhaltsinhabende können Änderungen, die von allen Mitwirkenden vorgenommen wurden, genau verfolgen und vergleichen. Unternehmen verfügen über sichere Möglichkeiten, gemeinsam zu arbeiten und den Prozess des ständigen Wandels zu kontrollieren.

Wer verwendet Litera Compare?

Rechtsabteilung, professionelle Dienstleistungen, Finanz- und Rechnungswesen, Marketing und Kreative, Regierung und gemeinnützige Organisationen, Pharma und Gesundheitswesen. Weitere Informationen findest du auf der Website des Unternehmens

Litera Compare Software - 1
Litera Compare Software - 2
Litera Compare Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Litera Compare das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Litera Compare

Litera Compare

4,3 (23)
195,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
17
6
4,1 (23)
3,9 (23)
4,1 (23)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
10,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
86
97
4,5 (21.595)
4,3 (21.595)
4,3 (21.595)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Litera Compare

Dropbox Business
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Filesharing
Sichere Datenspeicherung
Contentverse
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Document Control
Am besten bewertete Funktionen
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Volltextsuche
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
CapLinked
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Dokumentenspeicher
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
EisenVault
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
LogicalDOC
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Filesharing
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
SoftExpert Suite
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Konfigurierbarer Workflow
Workflow-Management
Intellect QMS
Am besten bewertete Funktionen
Document Capture
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher

Bewertungen über Litera Compare

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
57%
4
30%
2
9%
1
4%
Steve
Steve
Senior Team Lead in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Vermögensverwaltung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Workshare Compare... A great software for file management.

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall, Workshare Compare does not require any training to use because it has a simple and user-friendly interface which makes it easy to use and learn.

Vorteile:

Workshare Compare us a solid software that makes file management easier. It is a great tool that allows you to access your files from anywhere anytime and share them with your colleagues and friends.

Nachteile:

Since I begun using Workshare Compare, i have never encountered any challenge. It is a great software that makes file management easier and faster.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

One of the top comparing tools out there, when it comes to office documents

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Quick word document comparison, integrated with iManage Work. Comparing huge documents with few edits can be done in minutes with this software, and saves valuable time.

Vorteile:

One of the top aspects of this software is that in integrates with the DMS we are using (iManage Work), allowing you to open and save documents and comparisons directly from its repository without extra clicking, exporting or importing documents and the related waste of time. It is also usually pretty fast and accurate in comparisons.

Nachteile:

occasionally we have encontered a few bugs, which then get cleared out in some newer release. this might take a while. Some pdfs might make the software crash, we have seen this sometimes. Although of course this happen rarely in comparison to the amount of documents we are processing monthly.

Whitney
Associate in USA
Anwaltskanzlei, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Litera is a Lifesaver!

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Overall, this tool is a lifesaver when comparing version of contracts. Highly recommended for any attorney.

Vorteile:

I use Litera nearly every day as I review contracts. It's a huge timesaver. I appreciate how quickly and efficient it makes my contract review. It also helps in version control

Nachteile:

Occasionally, the program will freeze while running a comparison. This is usually fairly quickly resolved by restarting.

Aaron
Attorney in USA
Rechtsberatung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very Disappointing Experience

1,0 letztes Jahr

Kommentare: In my opinion, Litera has awful customer service and tech support. I spent significant time trying to get them to even provide what I ordered, and had to go back and find sales emails to prove I was entitled to certain products that I was told would be included in my licensed package. They don't really seem to understand their own products, and it feels like dealing with several acquired companies that are not well integrated. They claim the contract review software "leverages Artificial Intelligence" but at best it just seems to be matching prebuilt search algorithms - not even remotely close to what GPT does. It does find some issues in my contracts, but misses a lot of others...so just a hit-or-miss add in that doesn't provide me with much value. One of the benefits I'd hoped to get was being able to cancel my Adobe Acrobat subscription because my Litera package included pdfDocs. But it's a janky program that doesn't even seem to do digital signatures correctly, so most likely I'll resubscribe to Adobe or try something like Kofax. Lesson learned: if they refuse to give you a trial subscription and require a year to year contract, it's because their products don't match the hype. Anyone with good software and support won't be afraid to let you test it and won't try to lock you into a long term contract. Hopefully companies like this will be dinosaurs as the new breed of true AI rolls out.

Vorteile:

The best thing about the Litera products is their comparison tool, which does seem to work well.

Nachteile:

This software is wildly overpriced for what you get.

Thomas
Legal Counsel in UK
Unterhaltung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent Comparison Software

5,0 vor 7 Monaten

Vorteile:

Litera Compare is incredibly easy to use and intuitive. The ability to compare documents from different products in Microsoft 365 is great and the comparisons produced at the end of the process are always clear. The software will also unpick complicated PDFs for the purpose of the compare which is very helpful.

Nachteile:

There is nothing I don't like about Litera Compare, it does exactly what I need it do and does it consistently well.