Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist iContact?

Unbegrenztes Senden. US-basierter Support. E-Mail-Experten als Mitarbeiter. Mit iContact Email Marketing können Unternehmen aller Phasen und Größen Ergebnisse erzielen. Vom kleinen Unternehmen, das gerade erst begonnen hat, über professionelle Vermarkter und Agenturen bis hin zu Großsendern mit 25.000 bis 500.000 Abonnenten bietet iContact einen Plan für jeden Bedarf. Alle Kunden erhalten einen Success Manager, der ihnen den schnellen Einstieg ermöglicht, unbegrenzten Zugang zu preisgekröntem, technischem Support und eine Zustellbarkeitsrate von 98 %.

Wer verwendet iContact?

iContact ist ideal für kleine Unternehmen, Unternehmer, Vermarkter, Agenturen und Sender mit hohem Volumen mit 25.000 bis 500.000 Abonnenten. Gemeinnützige Organisationen, EDUs, Finanzdienstleister, Eventmanager und viele mehr sind einfach begeistert!

iContact Software - 1
iContact Software - 2
iContact Software - 3
iContact Software - 4

Du bist nicht sicher, ob iContact das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

iContact

iContact

4,5 (594)
14,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
71
54
4,4 (594)
4,4 (594)
4,6 (594)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
475,00 €
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
349
13
3,8 (1.531)
3,8 (1.531)
3,7 (1.531)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu iContact

NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Duplizierte Zahlungswarnung
Kontenplan
Scheckausstellung
Adobe Campaign
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Email-Kampagnen-Management
ROI-Tracking
SALESmanago Marketing Automation
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
Segmentierung
Constant Contact
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Higher Logic Thrive
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Gruppenmanagement
Werbemanagement
ActiveCampaign
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
AWeber
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Email-Kampagnen-Management
Mobiloptimierung
Campayn
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Antworten
Kontaktmanagement
WYSIWYG-Editor
Marketo Engage
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kampagnenplanung
Kontakt-Datenbank

Bewertungen über iContact

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
60%
4
31%
3
8%
2
1%
1
0%
Lauren
Lauren
Marketing Coordinator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

iContact helps me be successful at my job

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

iContact is a very user friendly product for anyone. My company sends thousands of emails a week and we are always very pleased with how easy it is to create an email and send it immediately. I also really enjoy the dashboard, it helps me keep track knowing what emails have been sent and what emails I have yet to send. i also appreciate that iContact technology can delete any duplicate people in a contact list. That saves me time from having to go through thousands of people making sure I don't have any duplicates. My customer support is also amazing. My iContact rep. is always so good about getting back to me when I have questions or concerns.

Nachteile:

Sometimes when I am creating a contact list in iContact, I have several excel sheets I need to upload to that one contact list...iContact doesn't let me select multiple excel sheets to upload at once, I have to do one at a time which takes a lot of extra time for me to do. I also wish I could delete more than one contact list at once. On the "upload contact" box, I want to be able to see the whole title of my contact list. Sometimes iContact cuts off my list title if it's too long, I would like to see the whole title...

Antwort von iContact

vor 6 Jahren

Hi Lauren! We sincerely appreciate you taking the time to provide this feedback. Our support team loves helping companies like HireLive who make such a tremendous positive impact. As for the concerns you raised about list uploading, we are taking all product improvement comments very seriously and are working to continually improve our product. We currently do allow you to have 5 concurrent uploads at any given time, but you must start the uploads one at a time. And you are correct, we cannot upload multiple sheets from one excel file. We have noted this potential feature, along with multiple list deletion, and title expansion ¿ and we realize its importance. Thank you again and have a great day!

Bradley
Marketing Manager in Kanada
Essen & Trinken, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A more frugal and efficient option than other competitive offerings.

4,0 vor 7 Monaten

Kommentare: Good (cheaper) alternative option for email campaigns over competitors.

Vorteile:

Ease-of-use, template design (copy/paste) was simple and straightforward, email/lead file management was easy, and good customer support.

Nachteile:

Ability to change/edit existing templates required extra support.

Antwort von iContact

vor 7 Monaten

Thank you for the great review. Glad you were able to get the support you needed. I can provide the product team with feedback if you can provide more detail around your experience.

Ewa
Marketing Team Lead in Kanada
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

iContact: Email Marketing GURU

5,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

It is way too easy to create and customize marketing emails with iContact.

Nachteile:

I have used iContact for an extended duration now and it barely fail to accomplish my needs.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I've used iContact for the last five years.

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

iContact is a low cost solution for basic email marketing. You have access to a strategic advisor. My strategic advisor always provides thorough answers and/or solutions when requested. iContact offers automation with workflows that are easy and quick to build. The user interface is easy to understand.

Nachteile:

The response time to fix API issues can be slow. iContact does not offer a post unsubscribe survey. I'm not able to download user profile information when exporting email send statistics - this is important for me when I want to do a quick analysis on my data.

Antwort von iContact

vor 6 Jahren

Thank you very much for being a long time iContact customer! We are happy to hear that you have been able to quickly and easily design automations with workflows using your iContact Pro account. We like this feature so much we plan to make it available to all iContact accounts. Thank you as well for your feedback, particularly about adding a post unsubscribe survey. This is being shared with our Product Management team so that it can be reviewed for possible updates in a future release.

Var
Vice President, Sales and Marketing in USA
Unternehmensberatung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

icontact rev

4,0 vor 3 Monaten

Kommentare: It is a good product, easy to use, user friendly and allows us flexibility to do most things,

Vorteile:

Ease in using the product - launching, etc., maybe we hasve been tamed to use this product and have gotten used to it; maybe there are other better products on the market, but the fear, cost, time of leaving icontact to explore another one, shudders me.

Nachteile:

Customer contact support, working remotely, not that very interested in helping.