iPost

iPost

von iPost

Wer verwendet iPost?

iPost is an enterprise platform that was built for marketers by marketers with clients featured across the retail, entertainment, gaming, travel, restaurant and publishing industries.

Was ist iPost?

iPost, an omni-channel email marketing and automation platform, helps enterprise marketers build integrated, highly personalized, real-time messaging experiences. This easy-to-use platform puts the power and control back in the hands of the marketer and enables them optimize customer journeys though hyper-personalized messaging. iPost's technology partner network ensures users can connect the platform to other applications in their marketing technology stack for fully data-driven email.

iPost – Details

iPost

http://www.ipost.com

Gegründet 1996

iPost – Preisübersicht

iPost bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für iPost findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

iPost Funktionen

E-Mail Marketing Software
A/B-Tests
Abonnenten-Management
Automatische Antworten
Berichterstattung / Analyse
Bildbibliothek
CAN SPAM-Compliance
Drip-Kampagnen
Dynamische Inhalte
Ereignisgesteuerte E-Mail
Kundenbefragungen
Mailinglisten-Management
Mobil-ootimierte E-Mails
Vorlagen-Management
WYSIWYG-Email-Editor
Zielseiten / Web-Formulare
A/B-Tests
Analytik / ROI-Verfolgung
Anpassbare CTAs
Drip-Kampagnen
Dynamische Inhalte
Lead Scoring
Sales Intelligence
Segmentierung
Social Marketing
Suchmaschinen-Marketing
Websitebesucher-Nachverfolgung
Zielseiten / Web-Formulare
E-Mail Marketing
Engagement-Überwachung
Gutscheine
Kanalzuordnung
Kontextabhängige Zielansprache
Push-Benachrichtigungen
Standortbasiertes Marketing
Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
Versenden von Textnachrichten
Berichterstattung / Analyse
Geplanter Nachrichtenversand
Kontaktmanagement
Kurzwahlnummern
MMS
Massen-SMS
Mobile Coupons
Mobile Keywords
Nachrichten-Personalisierung
Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
Umfragen/Abstimmungen
Zwei-Wege-Messaging

iPost – Nutzerbewertungen

Zeigt 4 von 4 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.5/5
Benutzerfreundlichkeit
4.8/5
Kundenservice
4.5/5
Funktionen
4.2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5/5

Full featured and great support

Bewertet am 27.12.2019
Tony B.
Director of Interactive
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The iPost team has been tremendous in helping us to make the most of our email marketing campaigns and use the tool in ways we never would have thought of. They've also been able to help us with custom solutions to meet business needs in ways no other ESP can.

Vorteile: We love how customizable iPost is — particularly the organization of subaccounts and conversion tracking. We're able to get immediate visibility into the performance of our eCommerce campaigns, beyond opens and clicks. The conversion tracking is also very customizable and we're able to pass in custom variables to see if we're selling more from mobile or desktop, etc.

Nachteile: I would like to be able to do more with historic reports across subaccounts.

I-POST

Bewertet am 16.12.2019
Angelee H.
Graphic Designer
Marketing & Werbung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, I-post is great. At first, it seemed complicated since we were transitioning from Exact Target - sales force, but now It is easy to use.

Vorteile: I like the organization of the asset library and emails. It helps with keeping track of things, since our company sends weekly emails out.

Nachteile: Preview is in and out before you go to launch an email. Sometimes it works sometimes it does not.

By far the best email marketing software I have used.

Bewertet am 11.12.2019
David G.
Sr Digital Marketing Manager
Essen & Trinken, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall I really couldn't be happier. While they might not be well known, I would say in terms of just about everything they are superior to all of the big players (I've tried a bunch).

Vorteile: For virtually anything and everything you would want to do with emails, iPost provides an easy solution. They seem to have taken the best of other platforms and rolled it into a single place. From setting up flows to reporting, everything is there and again, easy to use.

Nachteile: The only improvement I can think of is a Zapier integration, which I think they are working on.

Overall positive, with some caveats

Bewertet am 16.12.2019
David K.
Technical Director
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall positive experience. But a lot of major problems that we're hoping they'll fix.

Vorteile: This is a developer friendly platform. You write your own SQL queries to manage lists. Their API is EXTREMELY well-documented and easy to integrate.

Nachteile: Open/click data lags about 12-24 hours behind. If you need to leverage that data more quickly, you're SOL. Mailings are often delayed--sometimes one or two hours to finish mailing after the time you schedule (usually better). The dynamic data tables often don't work, so we've had to rely on the SQL platform to build our lists.