DealerPeak CRM Center

DealerPeak CRM Center

von DealerPeak

Wer verwendet DealerPeak CRM Center?

Mobile CRM for automotive dealerships of all sizes that assists with vehicle inventory, sales, marketing & communication management, and more.

Was ist DealerPeak CRM Center?

CRM solution that helps manage vehicle inventory, automotive dealerships from multiple locations through a centralized dashboard.

DealerPeak CRM Center – Details

DealerPeak

http://www.dealerpeak.com

DealerPeak CRM Center – Kostenübersicht

DealerPeak CRM Center bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von DealerPeak CRM Center ist ab 300,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

300,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Kundenbetreuung

Online

DealerPeak CRM Center Funktionen

Autohandel Software
Buy-Here Pay-Here Händler
Dokumentenmanagement
Finanzierungsmanagement
Gebrauchtwagenverkäufer
Inkasso-Management
Kontakt-Datenbank
Kundendienst
Mietverträge nachverfolgen
Neuwagenverkäufer
Rechnungsführung
Webseitenintegration

DealerPeak CRM Center – Nutzerbewertungen

Zeigt 2 von 2 Nutzerbewertungen

Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3,5/5
Kundenservice
3/5
Funktionen
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5/5
Verifizierter Rezensent
general manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.6.2018

"Great Product"

Vorteile: 7 years of partnership... They get the business... Their complete website crm decking automation and reporting is on a entreprize platform allows for multi roof cross selling under one customer profile... Awesome product

Nachteile: The service product need a little work. I would love it to follow the Repair Order through the work flow and automatically update status

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.6.2018
Allison F.
Marketing/IT Director
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2019

"Horrible Support & Behind The Time"

Kommentare: We cancelled with DealerPeak and the whole process was enough to give this negative review and tell EVERYONE we know in the industry to steer clear of this software, especially when there are so many better options out there with a similar price tag, not to mention, less headaches!

Vorteile: The dashboard is easy to navigate and most employees can learn the back end fairly quickly.

Nachteile: The CRM is not innovative with its templates, reporting, mobile app and much more. It seems the software has not changed much, if at all in many years, making them low on the totem pole for the most technologically advanced CRM software. Not to mention the support and account managers are terrible. They are not helpful and make simple tasks a hassle and try to get as much money out of you as possible to get it done.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2019