Was ist DealerPeak CRM Center?
Das DealerPeak CRM-System ist eine vollständig anpassbare Autohändler-Desking-Software und mobile CRM-Lösung. Die flexible Plattform wurde für den Einsatz bei verschiedenen Händlertypen, -größen und -bereichen entwickelt. Egal, ob du nun ein Kleinstadt-Autohaus mit 5 Mitarbeitenden besitzt oder eine Reihe von mehrerer Autohäusern verwaltest, diese CRM-Softwareplattform ist perfekt auf deine individuellen Bedürfnisse zugeschnitten ist.
Die mobile Technologie ist zudem vollgepackt mit Autohändlersoftware, die über das reine Händlermanagement hinausgeht.
Wer verwendet DealerPeak CRM Center?
Die Lösungen von DealerPeak sind einzigartig und bieten sowohl CRM- als auch Website-Services auf einer einheitlichen Technologieplattform für Einzel- und Mehrhändlerstandorte, Marken und Websites.
Wo kann DealerPeak CRM Center bereitgestellt werden?
Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
Über den Anbieter
- DealerPeak
- Telefon-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Amerikanische Jungferninseln, Kanada, Puerto Rico, Vereinigte Staaten
Sprachen
Englisch
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Über den Anbieter
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Erhältlich in diesen Ländern
Amerikanische Jungferninseln, Kanada, Puerto Rico, Vereinigte Staaten
Sprachen
Englisch
DealerPeak CRM Center – Videos und Bilder






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DealerPeak CRM Center Funktionen
Bewertungen über DealerPeak CRM Center
Martin P.
Great Tech Service!
Kommentare: Who to spend money with in advertising.....easy to see results
Vorteile:
Easy to navigate menu for all involved with daily
Nachteile:
Been pretty solid for us. Hard to find faults
Antwort von DealerPeak
vor 9 Monaten
Martin, thanks for the feedback and we are always willing to serve our clients
Paul W.
In Betracht gezogene Alternativen:
Woody's review
Kommentare: follow up and contacting the customer's more frequently plus the auto pilots are customizable. Also during the pandemic being able to send weekly email campaign's to our customer base has been priceless
Vorteile:
definitely the texting features and the product is not only easy to use but easy to train new employees as well on it
Nachteile:
it duplicates overdue tasks over and over
Antwort von DealerPeak
vor 10 Monaten
Thanks, Paul, we are extremely grateful for the review
Allison F.
Horrible Support & Behind The Time
Kommentare: We cancelled with DealerPeak and the whole process was enough to give this negative review and tell EVERYONE we know in the industry to steer clear of this software, especially when there are so many better options out there with a similar price tag, not to mention, less headaches!
Vorteile:
The dashboard is easy to navigate and most employees can learn the back end fairly quickly.
Nachteile:
The CRM is not innovative with its templates, reporting, mobile app and much more. It seems the software has not changed much, if at all in many years, making them low on the totem pole for the most technologically advanced CRM software. Not to mention the support and account managers are terrible. They are not helpful and make simple tasks a hassle and try to get as much money out of you as possible to get it done.
Matthew L.
Lustine CDJR General Manager Review
Kommentare: Experience has been great. Training has been solid. Responsiveness stellar.
Vorteile:
The ability to text sms. from the App and desktop, as well as send videos through the APP provides a great advantage for the time being.
Nachteile:
The software is great. I would like the ability to record one video I can send to customers I designate vs. having to record a new video for every customer every time.
Antwort von DealerPeak
vor 9 Monaten
Matthew we appreciate the feedback
Amber J.
Love it!
Vorteile:
EASY TO USE AND SUPPORT TEAM IS AMAZING!
Nachteile:
There is a lot to learn at first, but once you get the hang of it; it is really easy!
Antwort von DealerPeak
vor 9 Monaten
Amber, we appreciate the feedback