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Was ist DialedIn CCaaS?

Die cloudbasierte Callcenter-Lösung von ChaseData bietet moderne Technologie und einen Mehrwert für Callcenter mit fünf oder mehr Agent*innen. Überragende Leistung, Kundenservice und nutzerfreundliche Oberflächen machen ChaseData zu einer guten Wahl für deine Geschäftsanforderungen. Outbound Predictive Dialing, Queued Progressive Dialing und Managed Preview Dialing werden in einer leistungsstarken Softwaresuite kombiniert, die problemlos in eine Vielzahl von Anwendungen von Drittanbietern integriert werden kann. Kontaktiere das Unternehmen, um eine kostenlose Demo anzufordern.

Wer verwendet DialedIn CCaaS?

Die Kund*innen verlassen sich auf eine hohe Betriebszeit sowie effiziente eingehende und ausgehende Anrufe, um ihre B2B- und B2C-Geschäftsziele zu erfüllen.

DialedIn CCaaS Software - 1
DialedIn CCaaS Software - 2
DialedIn CCaaS Software - 3
DialedIn CCaaS Software - 4
DialedIn CCaaS Software - 5

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DialedIn CCaaS

DialedIn CCaaS

4,8 (247)
25,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
95
9
4,8 (247)
4,7 (247)
4,8 (247)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
64
30
4,7 (149)
4,9 (149)
4,8 (149)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu DialedIn CCaaS

CallTools
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management
VICIdial
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Automatische Anrufverteilung
Ricochet360
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Convoso
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
XCALLY
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Computer Telephony Integration
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
NAPA TRACS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitslohntarife
Kundendienst-Historie
VIN-Suche
RingCentral Contact Center
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Call-Center-Management
Mobiler Zugriff

Bewertungen über DialedIn CCaaS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
84%
4
14%
3
1%
2
0%
1
0%
Aman
Aman
Researcher in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Chemikalien, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

ChaseData is a cloud-based contact center platform that offers a range of features to manage and str

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: ChaseData CCaaS is a call center software that operates on the cloud and offers several features including inbound and outbound call routing, call recording, real-time reporting, and analytics, among others. Users have had diverse experiences with the software, with some appreciating its simple interface and effective handling of calls, while others have complained about its limited capacity for customization and occasional technical problems. The suitability and effectiveness of the software will ultimately depend on the specific needs and preferences of each business.

Vorteile:

According to user feedback, ChaseData CCaaS software has several features that users have found helpful. These include an interface that is easy to use, the ability to record and monitor calls, real-time reporting and analytics, and the capability to handle high volumes of calls with short wait times. However, it's important to note that the usefulness of these features may vary depending on individual preferences and requirements.

Nachteile:

ChaseData CCaaS software has been criticized for several issues and limitations. For instance, new users may find it difficult to use due to its steep learning curve. The software may also experience occasional technical glitches or bugs, which may affect its performance. In addition, limited customization options are available with the software, and it may lack some of the advanced features found in other CCaaS solutions on the market. However, it's worth noting that these criticisms may vary depending on individual experiences and preferences.

Braulio
Life Insurance Agent in USA
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Convenient and User Friendly

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: I use it for work; I'm a Life Insurance agent and the system allows me to get through a lot more clients to help during the day.

Vorteile:

I started using DialedIn by ChaseData in March of this year. After a month, I tried another dialer system/service and what a mistake. I could not wait to switch back over to DialedIn by ChaseData. First - I love the way it's set up. I can separate the Dial Pad and keep it off to the side for any outgoing calls I want to make physically. Second - it tracks my time on and breaks it down to actual work time, break time, wrap up time; all to better adjust my usage. Third - it has a calendar where I can view at a glance what appointments or call backs I have scheduled. It's just a really great system and I'm going to stick with it.

Nachteile:

I haven't come across any major issues or problems but "If" I were to mention anything, you have to use a USB Headset. I had already had a headset but it was non-USB and only a few months old so having to purchase a USB type made me roll my eyes. Again, not a major issue. The service they provide is still fantastic.

Ashley
Lead Generater in USA
Gewerbeimmobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Dial review

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: My over all experience with dialed in was good

Vorteile:

I like that it is simple and easy to use.

Nachteile:

I do not like how long you have to wait in between calls

Jerrimie
Call agent in USA
Internet, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Chase is bad

1,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Nothing please if your reading this. Do Not Use Chase

Nachteile:

I wish my company would use a different soft phone. Chase is making me lose money

Thomas
Operations and customer service in USA
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Ccaas review

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Again, good communication and easy to work with.

Vorteile:

Its been Easy access and good communication.

Nachteile:

Figuring out the new systems and how everything works.