CallCenterNOW

CallCenterNOW

von ChaseData

Wer verwendet CallCenterNOW?

Die Kund*innen verlassen sich auf eine hohe Betriebszeit sowie effiziente eingehende und ausgehende Anrufe, um ihre B2B- und B2C-Geschäftsziele zu erfüllen.

Was ist CallCenterNOW?

Die cloudbasierte Callcenter-Lösung von ChaseData bietet moderne Technologie und einen Mehrwert für Callcenter mit fünf oder mehr Agent*innen. Überragende Leistung, Kundenservice und nutzerfreundliche Oberflächen machen ChaseData zu einer guten Wahl für deine Geschäftsanforderungen. Outbound Predictive Dialing, Queued Progressive Dialing und Managed Preview Dialing werden in einer leistungsstarken Softwaresuite kombiniert, die problemlos in eine Vielzahl von Anwendungen von Drittanbietern integriert werden kann. Kontaktiere das Unternehmen, um eine kostenlose Demo anzufordern.

CallCenterNOW – Details

ChaseData

http://www.chasedatacorp.com

Gegründet 1997

CallCenterNOW – Preisübersicht

CallCenterNOW bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für CallCenterNOW findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

CallCenterNOW Funktionen

Call Center Software
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anruftext-Aufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat
Eskalationsmanagement
Gemischtes Call-Center
Inbound Callcenter
Kampagnenmanagement
Manuelles Wahlsystem
Outbound-Callcenter
Progressives Wählersystem
Prädiktive Wähler
Sprachdialogsystem (IVR)
Warteschlangenmanagement
Anrufaufzeichnung
Anruftext-Aufzeichnung
Anrufverteilung
CRM
Call Scheduling
Power Dialer
Preview Dialer
Progressives Wählersystem
Prädiktive Wähler
Anrufaufzeichnung
Automatische Einwahl
Dashboard
Datenmanagement
Kampagnenmanagement
Lead Scoring
Lead-Distribution
Lead-Erfassung
Leistungsmanagement
Management der Anruflisten
Anrufaufzeichnung
Anrufergebnisse
Anrufüberwachung
FCC-Compliance
FTC-Compliance
Kampagnen-spezifische Anrufer-ID
Kontaktmanagement
Lead-Erfassung
Leadmanagement
Rückruf-Terminplanung
Umleitung der Anrufe
Anrufüberwachung
Automatisches Telefonwählgerät
Berichterstattung / Analyse
Call-Center-Management
IVR / Spracherkennung
Kontaktmanagement
Prädiktive Wähler
Telemarketing-Management
VoIP (IP-Telefonie)
Anrufaufzeichnung
IVR / Spracherkennung
SIP-Trunking
Syndikat-Gruppen
Virtuelle Erweiterungen
Webkonferenzen
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Anrufaufzeichnung
Kontaktmanagement
SIP-Trunking
Sprachdialogsystem (IVR)
Vereinheitlichte Kommunikation
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Zugriffskontrollen/Berechtigungen

CallCenterNOW – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 132 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.8/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7/5
Chelsea C.
Director of Business Development and Inside Sales
Hausmeisterservice, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.11.2018

"ChaseData Call Center Review"

Vorteile: ChaseData software allows my team to be extremely efficient. I love that we are able to customize call outcomes, create auto-greetings, and really tailor the platform to our exact needs. The support team is always available to help and truly wants to make sure you have all of the resources you need. Our reps in particular are fantastic!

Nachteile: I could benefit from additional training. I know there are a lot of resources and tools in the software that I'm not using simply because I don't know how.

Antwort des Softwareanbieters

von ChaseData an 26.11.2018

Chelsea, We appreciate you taking the time out of your busy day to share your experience with ChaseData.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.11.2018
Kenneth B.
Director of Systems Engineering
Marketing & Werbung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2017

"ChaseData System was instrumental in easily replacing our premised system while increasing productivity and reducing cost."

Kommentare: This solution allowed us to maintain a solid Dialing platform for our organization while substantially reducing cost which is critical in these economic times.

Vorteile: I had worked with a number of Premise Enterprise Dialers in the past and needed to find a powerful Hosted Based solution that could be managed from our main corporate office. We needed a system to be strong with Compliance (DNC) with local, state and Federal Regulations. With the changing Economic trends and with tighter profit margins being pushed we needed to find a powerful solution that could drive and grow our Marketing Company without eating into all of the profits that were being generated. After an intensive search for a replacement of our current Noble System Enterprise Dialer (Premise) we found that ChaseData Dialer was the best solution available. The features that ChaseData Dialer provided us fit our needs along with lowering our cost substantially.
Our Business activities include telemarketing, reservations, customer service, and travel agency groups with all needing a combination of Inbound and Outbound Calling with custom Campaign and Scripts needing to be built. We needed to capture and easily access digital recordings of all inbound and outbound calls. We have agents and managers that are located in local and remote offices along with remote agents running from their homes. These are all easily managed from any location within the ChaseData Dialer Solution.

Nachteile: I have no concerns as the system works exactly as it is designed to.
Although we had initial concerns over the stability of any Hosted Dialer System we found that was not an issue with the ChaseData Dialer Hosted System as they have built redundancy in the design of their network. If technical issues had arisen it was more of a local service provider issue than with the ChaseData Dialer network.

Antwort des Softwareanbieters

von ChaseData an 11.7.2017

Thank you Kenneth for your review.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2017
Wayne D.
Dir Call Centers
Marktforschung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.11.2019

"Dir Call Centers"

Kommentare: Support has been excellent, the team is knowledgeable and quick to reply. We are getting most everything that we have to have and a number of nice to haves. The tool adapted to our business processes and minimized the need to retrain the staff.

Vorteile: Chasedata dialer is a very well crafted solution. It is flexible and powerful, allow our organization to design a solution that is meeting all our needs. The reporting out of the box is strong, and they will customize reports as needed. The support staff is very experienced and help us iron out the deployment challenges. Documentation is strong.

Nachteile: It is very powerful and there are a number of ways to implement a solution.
Take time to think your deployment through.

Antwort des Softwareanbieters

von ChaseData an 18.11.2019

Wayne, thank you very much for you review. We always appreciate working with you and if you ever need anything, don't hesitate to contact us.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.11.2019
Thomas M.
Director, Data Operations
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.12.2019

"Best of Breed Call Center Software"

Kommentare: countless hours of manual work saved (operationally and reporting); better comprehension of Dialer solution across all business users; ability to make decisions and improve on the fly

Vorteile: intuitive interface and user experience; robust analytics and dashboards; excellent sales and operational support; platform functions both quickly and smoothly with no issues or downtime; comprehensively designed to support any use case

Nachteile: if anything, the requirement for Mac users to install Windows via a virtualization tool. this is however very minor (and simple) in the context of all the advantages

Antwort des Softwareanbieters

von ChaseData an 19.12.2019

Thomas, thank you for your review. We appreciate your feedback.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.12.2019
Michael M.
Insurance Broker
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 31.10.2018

"Doesn't work with a MAC"

Vorteile: Great and affordable option for a windows user. Easy to configure and agent friendly, especially for some of my older agents who have a hard time navigating their way around a new platform.

Nachteile: Not a great source for MAC users or people who travel internationally. The server doesn't connect well internationally. I tried to connect in Dublin, Ireland and wouldn't work. If you have a call center and an agent with a MAC, they will not be able to use their MAC.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 31.10.2018