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Was ist DialedIn CCaaS?

Die cloudbasierte Callcenter-Lösung von ChaseData bietet moderne Technologie und einen Mehrwert für Callcenter mit fünf oder mehr Agent*innen. Überragende Leistung, Kundenservice und nutzerfreundliche Oberflächen machen ChaseData zu einer guten Wahl für deine Geschäftsanforderungen. Outbound Predictive Dialing, Queued Progressive Dialing und Managed Preview Dialing werden in einer leistungsstarken Softwaresuite kombiniert, die problemlos in eine Vielzahl von Anwendungen von Drittanbietern integriert werden kann. Kontaktiere das Unternehmen, um eine kostenlose Demo anzufordern.

Wer verwendet DialedIn CCaaS?

Die Kund*innen verlassen sich auf eine hohe Betriebszeit sowie effiziente eingehende und ausgehende Anrufe, um ihre B2B- und B2C-Geschäftsziele zu erfüllen.

DialedIn CCaaS Software - 1
DialedIn CCaaS Software - 2
DialedIn CCaaS Software - 3
DialedIn CCaaS Software - 4
DialedIn CCaaS Software - 5

Du bist nicht sicher, ob DialedIn CCaaS das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

DialedIn CCaaS

DialedIn CCaaS

4,8 (227)
25,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
95
9
4,8 (227)
4,7 (227)
4,8 (227)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
75,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
152
11
4,4 (241)
4,1 (241)
4,0 (241)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu DialedIn CCaaS

Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Automatische Anrufverteilung
Call-Center-Management
Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Convoso
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
XCALLY
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management
NAPA TRACS
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitslohntarife
VIN-Suche
Zoom Events and Webinars
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Live-Chat
Mobiler Zugriff
Access Server
Am besten bewertete Funktionen
Authentifizierung
VPN
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
RingCentral Contact Center
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Mobiler Zugriff
Online-Sprachübertragung
VICIdial
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Automatische Anrufverteilung

Bewertungen über DialedIn CCaaS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
83%
4
15%
3
1%
2
0%
1
0%
Genesis
Genesis
Marketing Specialist in Philippinen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Chase Data CCaaS Review

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Flexible and allow our organization to design a solution. User friendly and monitoring tools are good and low cost.

Nachteile:

The customer service. Sometimes the phone kept ringing.

Tony
Project leader in USA
Telekommunikation, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

GREAT PRODUCT

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Very easy to train new agents and how to set calls and disposition calls correctly

Vorteile:

I enjoy the ease of use and the cosmetic look of the dialer program.

Nachteile:

I wish there was a notepad added for a note throughout the day

Thomas
Operations and customer service in USA
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Ccaas review

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Again, good communication and easy to work with.

Vorteile:

Its been Easy access and good communication.

Nachteile:

Figuring out the new systems and how everything works.

Jerrimie
Call agent in USA
Internet, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Chase is bad

1,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Nothing please if your reading this. Do Not Use Chase

Nachteile:

I wish my company would use a different soft phone. Chase is making me lose money

Emilia
Customer service in USA
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

My true thoughts on Dialedin CCaas

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: I like the dialedin CCaas program very convincente and easy to use and understand especially how easy it is to maneuver within the program

Vorteile:

I love the acéralo easy access of the Yaren and how simple it is to understand

Nachteile:

Well sometimes I got stuck and would have to shut the application have to reopen and sign in again.

Cory
Telemarketer in USA
Telekommunikation, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

DialedIn is fantastic

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Overall it was a great switch. Besides the setup it has made my job a lot easier.

Vorteile:

I liked how easy it was to use and I had less customer complaints about being spam called

Nachteile:

We had a little bit of trouble setting it up

Andrew
Telemarketing agent in USA
Telekommunikation, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very good dialer

5,0 vor 3 Wochen Neu

Vorteile:

Ease of use. It is very simple to navigate.

Nachteile:

Occasionally kicks me out of the dialer at will

Vanessa
Customer Service Agent in USA
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Customer service agent

5,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

Helps maximize call center and pause time

Nachteile:

System does crash every once in a while.

Destin
Customer Service in USA
Telekommunikation, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Dialed in works great

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Ten out of ten. Works perfectly, never have any issues

Vorteile:

Works fast and efficiently. Helps me with all my work duties and speaking with customers

Nachteile:

I can not think of any downside to this. Works great

Gerald
Sales in USA
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Nuffer product review

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Good I would recommend it to anyone in the insurance industry

Vorteile:

East user interface and calls are good for the most part

Nachteile:

Cost per month and the call wait times can get high

Treyton
Telesales representative in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

10/10 recommend

5,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

The ability to communicate with all other agents direct transfer and the short cut keys

Nachteile:

So far have no complaints!! A very easy system to navigate

Ryan
salesman in USA
Einzelhandel, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Frost Review

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Overall it was very user friendly and easy to use. I made quit a bit of money using the software for sales.

Vorteile:

I liked how you could disposition the calls easily and efficiently. I also liked how the calls were all recorded.

Nachteile:

I didn’t like the fact that customers I called, when they would call back they would be rerouted to random salesmen on the dialer and not rerouted back to me.

James
Salesman in USA
Verbraucherdienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Would highly recommend to other call centers

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Overall, working at my company. Using dialedin is a non-complex program to follow. And super easy to use. Sometimes the volume is not loud enough to hear my customer, so I can change the volume level on dialedin and can also change the microphone level so they can hear me better. That being said it’s a well put together program for company’s to call customers and get business in the door using it.

Vorteile:

The thing that I like most about DialedIn CCaaS is that the leads are super easy to follow, and detailed. Along with them being easy to disposition. If the program ever crashes it’s an easy reboot the program fix

Nachteile:

The thing I dislike is that some lead have names blank , or no names at all. Making it hard to contact my lead on the screen

Franklin
Insurance Broker in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Amazing functionality + Efficent

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Overall very smooth. The software is never lagging, calls are usually very smooth and very efficient with this system versus previous that I’ve worked with.

Vorteile:

The unlimited functionality and navigation. Everything is perfectly implicated and easy to access even in the most rushed situations.

Nachteile:

The only issue I have is when sitting in disposition and I get a transfer call. I have to disposition before I can accept the call or else it will drop. I make the mistake of not disposition if, accepting the call and it automatically drops the call.

Stacey
IN HOUSE TEAM in USA
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Idk whaat this means

4,0 vor 3 Monaten

Kommentare: All in all id say its good. It works well except those issues

Vorteile:

Saves info and among other things like being able to do task and it comes up automatically

Nachteile:

Comes up as spam and logs out. But over all its good

Brandon
Manager in USA
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good platform for any call center environment

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: All in all it gets the Job done and that’s what matters the most. It’s easy to add users.

Vorteile:

Simplicity of the GUI. The attractiveness is easy on the eyes and makes it easier to navigate efficiently through the app.

Nachteile:

It’s a bit demanding with windows updates and taxing on the CPU.

Evan
Agent in USA
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

DialedIn review

5,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

The connection stays strong through the violent south FL storms

Nachteile:

Nothing bad about dialedin. The best dialer I have ever used

Tara
Telemarketing in USA
Konsumgüter, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great system

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Have great experience

Vorteile:

It is a very easy to use system very user friendly

Nachteile:

Nothing at all it's great nothing to complain about at all

Jakki
Assistant collection manager in USA
Verbraucherdienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

I love this system

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: For the most part I like the dialer system and the connection rate

Vorteile:

The connection rate I think it is easy to you

Nachteile:

Dead air calls. A lot of times I will make phone calls and have to wait two to three minutes to figure out it is a dead air call

Nicole
First tier appointment setter in USA
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Dialed in

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: System is overall easy to work if I had to rate it I’d give it a 10

Vorteile:

Smart dialer system stores my information properly easy to access very efficient

Nachteile:

Overall there is really nothing I like least about dialedin

Mason
Life insurance agent in USA
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Dialed in review

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: My overall experience has been great no complaints!

Vorteile:

I loved the layout of the platform and the ability to set accurate appointments

Nachteile:

I didn’t dislike anything about this platform.

Tabbatha
Advertising agent in USA
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Dilaedin ccaas

4,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Its been an overall great experience even with the minor issues that can be fixed

Vorteile:

Easy to navigate and use. It a good layout.

Nachteile:

The delay in calls and sometimes the custoemers cant hear you talking.

Mary
Customer Service in USA
Informationsdienst, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Job On DialIn

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Wonderful experience would definitely recommend

Vorteile:

It’s clear and is easy to use. I love the way I can get the job done quickly and easily.

Nachteile:

The only problem I have with dialin is when my computer is not completely updated it will make you echoey.

Bobby
Life insurance agent in USA
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Outstanding call system!

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Excellent! Such an incredible design and easy to use

Vorteile:

How simple it is to use. I love the fact I can confidently wait for calls with no problems!

Nachteile:

Having to pause the system to access old call details.

Lisa
Insurance agent in USA
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Lisa J review

4,0 vor 3 Monaten

Kommentare: I use it everyday so it is easy to learn and navigate.

Vorteile:

Being able to see the incoming calls and where the call is coming from.

Nachteile:

The calls sometimes are slow to come in.