Wer nutzt diese Software?

Incharge benefits all companies that are using time consuming manual processes or spreadsheets to reimburse employee expense claims. Our expense management solution can be used on a global scale.

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Startpreis 5,95 $/Monat
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Incharge Group
  • http://www.incharge.com.au
  • Gegründet 2004
  • Sydney, Australia

Über Incharge Expense Management

Incharge's award winning expense management solution radically lowers the cost of processing expense reports while improving compliance and visibility into T&E spend. Our simple to use expense management software is completely configurable to incorporate different tax laws and local currencies, enabling you to bring expense management under control on a global scale.

Spotlight_media_placeholder

Incharge Expense Management Funktionen

  • Belegmanagement
  • Erstattungs-Management
  • Kaufbeleg hochladen
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Mehrere Währungen
  • Rechnungsmanagement
  • Workflow-Management
  • Zeitverfolgung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Erstattungs-Management
  • Kostenverfolgung
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Zeiterfassung pro Kunde
  • Zeiterfassung pro Projekt
  • Zeitverfolgung

Die hilfreichsten Reviews für Incharge Expense Management

I would highly recommend the software to any prospective user.

Mit Google übersetzen Bewertet am 9.9.2008
Brenda K.
ANZ Financial Accountant
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: I would highly recommend the software to any prospective user. I have found Incharge to be an excellent company to deal with in all areas of business.

Vorteile: - Time savings for users and accounts payable has been great (feed back on ease of use is good)
- Using the software is easy and have found that very little training is required by new users or approvers.
- AMEX downloads reduce the amount of time take to complete claims
- On line approvals allows claims to be approved from any place (some employees in the company have interstate or overseas managers)
- On line access allows users to complete their claims even when travelling.
- Turn around from the support desk is very good

Nachteile: - Reporting on the software is not very good

Great product and highly recomendable.

Mit Google übersetzen Bewertet am 29.8.2008
Ian N.
Regional Managment Accountant
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Great product and highly recomendable.

Vorteile: Easy to use. Easy to administrate. Webbased and therefore everywhere accessable. Download possible. Incorporates all our internal needs. Detaild information. Simple checks which allow accurarte data. Well arranged. Customising possible.

Nachteile: Maybe not every need considered (but normal as still in development).

Lies weitere Bewertungen