Was ist Blackbaud eTapestry?

Blackbaud eTapestry ist eine erschwingliche, cloudbasierte Spenderverwaltungslösung für kleine und wachsende gemeinnützige Organisationen, die ihre manuellen Verwaltungsprozesse rationalisieren möchten. Die Lösung bietet aussagekräftige Spendererlebnisse auf jedem Gerät und hat integrierte Online- und Offline-Kommunikationstools, die deine Spendenziele fördern. Mehr als 6.000 gemeinnützige Organisationen nutzen Blackbaud eTapestry, um effizienter zu arbeiten, neue Spendende zu erreichen und einzubinden und die Beziehung zu bestehenden Spendenden auszubauen.

Wer verwendet Blackbaud eTapestry?

Blackbaud eTapestry wurde in den letzten 20 Jahren entwickelt und verbessert, um den Bedürfnissen von gemeinnützigen Organisationen mit begrenztem Zeit-, Budget- und Personalaufwand gerecht zu werden, damit sie in kürzerer Zeit mehr Geld sammeln können.

Blackbaud eTapestry – Details

Blackbaud

1981 gegründet

Blackbaud eTapestry – Details

Blackbaud

1981 gegründet

Blackbaud eTapestry – Videos und Bilder

Videos zu Blackbaud eTapestry

Kosten ähnlicher Produkte wie Blackbaud eTapestry vergleichen

Startpreis

99,00 $/Monat
19,00 $/Monat
99,00 $/Monat
Nicht verfügbar

Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja

Blackbaud eTapestry – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Mac (Desktop)
  • Windows (Desktop)

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von Blackbaud eTapestry

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • API
  • Absolventen-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Auktions-Management
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Dashboard
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail Marketing
  • Elektronische Zahlungen
  • Event-Ticketing
  • Eventplanung
  • Formularverwaltung
  • Freiwilligen-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Mobiles Spenden
  • Onlineformulare
  • PCI-Compliance
  • Pfand-Management
  • Registrierungs-Management
  • Social-Media-Integration
  • Spendenmanagement
  • Spender-Management
  • Spendersuche
  • Subventions-Management
  • Tracking von Beiträgen
  • Veranstaltungsmanagement
  • Webseitenintegration
  • Website-Management
  • Wiederkehrende Spenden
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zielsetzung / Nachverfolgung

Siehe die vollständige Fundraising-Software (Spendensoftware) Liste

  • API
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwesenheitsmanagement
  • Ausschuss-Management
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Formularverwaltung
  • Freiwilligen-Management
  • Fundraising-Management
  • Gebühren-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Registrierungs-Management
  • Social-Media-Integration
  • Social-Media-Management
  • Spender-Management
  • Subventions-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Webseitenintegration
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • für gemeinnützige Organisationen

Siehe die vollständige NPO Software (Non-Profit-Organisationen) Liste

Alternativen für Blackbaud eTapestry

Mehr Alternativen zu Blackbaud eTapestry

Erfahrungen mit Blackbaud eTapestry

Alle 211 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,8
Benutzerfreundlichkeit
3,5
Kundenservice
4
Funktionen
3,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
46
4
94
3
43
2
17
1
11

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Brittany B.
Brittany B.
Assistant director of annual giving and stewardship manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good management software

5 vor 8 Monaten

Kommentare: We use this as our primary data storage system. It talks to our database view very well.

Vorteile:

I like that all of our data is stored in this software and that it is easy to quickly access for my whole team.

Nachteile:

Sometimes the software gets bogged down with users and runs very slow. The updates do take some getting used to as well.

Dalena M.
Director of Finance & Operations in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

New to eTap, not to CRM

4 vor 2 Jahren

Kommentare: Creating an all in one database for donors and subscribers is very important as we grow. We grew from 1 to five employees overnight and so getting "organized" was essential.

Vorteile:

I love the ease of functionality in finding and creating accounts. I like the connection with Blackbaud Merchant Services for an all in one platform.

Nachteile:

The start-up was a little too long and delayed our business plan. Also, queries and forms are not necessarily intuitive.

Amber H.
Communications Director in
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Good for Database Management, Poor Communications Tools

3 vor 5 Jahren

Kommentare: I have been working in communications and development for non-profit organizations for more than 15 years. I have been using eTapestry for 2 years. I have experience with a variety of other donor management tools including Blackbaud's The Raiser's Edge. eTapestry is strong in regard to contact management, processing online gifts, and the reporting/query tools. The expense as well as the email communications and analytics are where it falls short.

Vorteile:

Entire system is very easy to learn no matter the experience level Managing donor records and online gifts is very easy Reporting and query tools are easy to use even for those without a lot of experience building queries clean, user-friendly interface excellent customer support simple data entry & gift processing online giving pages import gifts directly to database, helping teams avoid manual entry & the pages can be reskinned to match your website design easy to mass import records

Nachteile:

expensive, especially having to pay for Advanced emails & paying an hourly fee for minor changes eTapestry support must be requested for an array of minor tweaks to giving pages for example and it usually takes several days to up to 2 weeks to get changes finished communications templates are inflexible and look extremely dated, often the preview of a communication you see on your screen is not how it looks at delivery, very limited analytics tools and delivery/testing options as far as I know there is no ability to export from eTapestry to QuickBooks which means gift processing team must reenter gifts manually into QuickBooks while it has the ability to provide personal fundraising pages, they are highly inflexible and the layouts look so dated they are almost not worth using

Rose V.
Grant Writer in USA
Non-Profit-Organisation Management, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Tool for Tracking Donors

4 letztes Jahr

Kommentare: I really like eTapestry for donor giving and cultivation.

Vorteile:

It was easy to use and track giving and donors over time.

Nachteile:

Grant tracking could be a little easier to navigate.

Cherylyn M.
Associate Development Director in USA
Non-Profit-Organisation Management, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

eTapestry Great for Small to Mid size Nonprofits

5 vor 8 Monaten

Kommentare: Appreciate the pricing for this tool to track and manage our donors. Highly recommend for small and mid-size nonprofits. Easy to learn.

Vorteile:

Flexibility of donor records is important and works well. Tagging donors in multiple different ways always our nonprofit to track and communicate in ways that are important to the donor.

Nachteile:

Would like to see improvement in the communications features - templates are clunky to work with and designing own templates is challenging. We end up creating image in outside tool and then import it in.