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Was ist Landport?

Einfach zu verwendendes, für Mobilgeräte geeignetes System für die Abwicklung von Online-Arbeitsaufträgen, präventive Wartung, Ressourcennachverfolgung und detaillierte Berichterstattung. Schnelle und einfache Einrichtung. Schließe dich Tausenden von zufriedenen Unternehmen an, die ihr Immobilien- und Facility-Management mit Landport optimieren.

Wer verwendet Landport?

Facility Management, Wartungsmanagement, Gebäudemanagement, Immobilienverwaltung, Dienstleistungsanbieter, Wartungstechniker, Facility-Mitarbeiter vor Ort, Garantiemanager

Du bist nicht sicher, ob Landport das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Landport

Landport

4,5 (31)
45,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
29
Keine Integrationen gefunden
4,6 (31)
5,0 (31)
4,9 (31)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
40,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
159
6
4,5 (1.504)
4,6 (1.504)
4,6 (1.504)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Landport

EZOfficeInventory
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Verfolgen von Vermögensanlagen
UpKeep
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Kalenderverwaltung
FMX
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Mobiler Zugriff
Vorbeugende Wartung
BigChange
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
FTMaintenance Select
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Corrigo
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
IMPAK
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
mHelpDesk
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Mobiler Zugriff
Ticket-Management
Simpro
Am besten bewertete Funktionen
Job-Planung
Projektplanung/Terminierung
Wartungsplanung

Bewertungen über Landport

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
55%
4
42%
3
3%
Geoff
Geoff
Director of Facilities in USA
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

We have been working with Landport for over 5 years and have found the program easy to use!

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: Landport has been a great way to keep track of all our maintenance needs. With over 400 staff and 4 buildings it keeps all of our Facilities requests in one location. we also use it to track our preventative maintenance items. Support has always been quick to help if there is an issue and proactively touch base with us from time to time. The only con about the platform is that it is not single source log on so we need to develop a user name and unique password for employees.

Antwort von Landport Systems

vor 8 Jahren

Thanks, Geoff!

ken
facilities manager
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Landport dispatch services

4,0 vor 15 Jahren

Kommentare: The Landport system has been an excellant tool and is well received by our engineers, property managers, owners, customers and clients.

Vorteile:

We have worked with Landport support services for the past few years and have fully enjoyed the continued developement and support they provide. We primarly use the Landport system to provide an on line request for services to our customers. They are provided direct access to our facilities department via the internet to request services which is then automatically dispatched to the assigned building engineer with a copy also sent to the assigned property manager. The customer is always able to monitor the development of their request along with managment tracking. As part of our long term relationship we worked closely with Landoport on developing a system that provides additional customer support and accountability. It was suggested that in the event the engineer was not able to respond within an pre established time frame the request for service would then be automatically rerouted to the next available engineer to ensure our customer's request was being reviewed.

Nachteile:

I wish I had more time to explore all the opertunities that Landport has to offer. I'm sure there is lots more to learn.

Debra
Tenant Ambassador
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Tenant Ambassador

3,0 vor 12 Jahren

Kommentare: I would recommend the Landport Work Order System for large, multi-property companies who receive many tenant work requests each day. Landport allows quick response time while providing necessary detail and documentation. Tenant ability to access and submit work orders is a definite plus!

Vorteile:

* Easy to enter and assign work orders * Easy to monitor progress including email updates on who accepts each work order and job status * Allows tenants ability to enter work orders and be involved in the process * Provides detailed reporting of requests * Quickens response time allowing us to address tenant issues with a greater sense of urgency! * The Landport customer service team is only an email or phone call away and always very helpful!

Nachteile:

* Can be confusing to close out work orders and they will accumulate on home screen * Must update "preferred vendors" list regularly * Inability to assign work orders outside of preferred list * Work order invoicing can be confusing * Our team had difficulty accessing landport from their blackberrys/mobile devices * Managers need to regularly review open work orders and either close out or reassign

Teresa
Property Admin in USA
Immobilien, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Landport is a Great Reporting System

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Landport is easy to use and track tickets.

Vorteile:

The Landport dashboard is very easy to use.

Nachteile:

I have no complaints about the Landport system.

Jennifer
Property Manager in USA
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent Customer Support!

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Easy to use, up to date reports and outstanding customer support!

Nachteile:

Nothing to report as far as issues we've encountered!