ClienTrak! Spa & Salon Software

Was ist ClienTrak! Spa & Salon Software?

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Wer verwendet ClienTrak! Spa & Salon Software?

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Wo kann ClienTrak! Spa & Salon Software bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Leprechaun Software
  • 1989 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Leprechaun Software
  • 1989 gegründet
  • Telefon-Support

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ClienTrak! Spa & Salon Software – Videos und Bilder

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39,00 $/Monat
Kostenlose Version
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25,00 $/Monat
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
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99,00 $/Monat
Kostenlose Version
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ClienTrak! Spa & Salon Software Funktionen

  • E-Mail Marketing
  • Für Salons und Spas
  • Geschenkkarten-Management
  • HIPAA konform
  • Inventarverwaltung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenprofile
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für ClienTrak! Spa & Salon Software

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Bewertungen über ClienTrak! Spa & Salon Software

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
17%
3
8%
2
8%
Mary-carel V.
Office Manager in USA
Kosmetik, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Simple to use

5 vor 10 Monaten

Kommentare: Customer service is terrific. They do listen to you and make changes from your suggestions.

Vorteile:

The software is simple to use and does what a salon needs it to do. It's not as modern in design as some others but it works wellfor us.

Nachteile:

It could be more user friendly and the layout could be more modern.

Marsha H.
Salon Owner in USA
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Salon owner and ClienTrak user for nearlym 20 years

4 vor 10 Monaten

Kommentare: I have been mostly satisfied with clientrak software. It got set up at almost the beginning of my salon ownership, and has continued to serve us well.

Vorteile:

It has been easy to set up, use and continue to adapt tom the changes in our business.

Nachteile:

The thing I would like to be able to do most is eliminate clients who no longer live in our town, or have passed away. And also have a way to merge the same client if they were put in twice.

Crystal H.
owner in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

dont get it not worth the money

3 vor 2 Jahren

Kommentare: it was ok till the end

Vorteile:

customer service at lower end the call center was great!

Nachteile:

higher up customer service was horrible and over priced and eventually held all my information!

Mona C.
Owner in USA
Kosmetik, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent

5 vor 10 Monaten

Vorteile:

Ease of use. Not complicated. It keeps a nice history of clients, their purchases for retail, their past and future appts.

Nachteile:

I actually like that ClienTrak hasn’t changed much. I am a sole provider in my business and don’t need a lot of bells and whistles. If ClienTrak is considering upgrading and adding more features, I hope they consider the “single provider” who doesn’t necessarily need more and I hope they price accordingly. I don’t want to have to pay for what I don’t need.

Tracy A.
Owner in USA
Design, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Pretty easy to use .

Vorteile:

The software is easy and what I’m used to.

Nachteile:

I wish it came with a hands on class or an educator. We are just figuring it out on our own. There is no way to delete products, employees or services once you program them in. Without an educator, I am only using about 15% of what the software can do.. I preferred the original online appointment book. The new Skyline version takes way to long to sign into and you can’t keep logged in.