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Was ist MaxBill?

Kundenpflege, CRM und Rechnungssystem, das die Bedürfnisse von UMTS, GPRS, IP, Breitband-Anbietern und vielen mehr unterstützt.

Wer verwendet MaxBill?

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MaxBill

MaxBill

4,0 (8)
2.000,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
91
Keine Integrationen gefunden
4,0 (8)
4,2 (8)
4,8 (8)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
195
22
4,0 (18.754)
4,0 (18.754)
4,1 (18.754)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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Zahlungsabwicklung
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Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Online-Abrechnung
Rechnungserstellung
BLUIQ
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über MaxBill

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,8
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
38%
4
25%
3
38%
Thomas
Revenue Accountant in Lettland
Glücksspiel & Casinos, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Comments about Maxbill

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

it facilitates the invoicing process rather than doing everything manually

Nachteile:

our reports sometimes change even though we have not requested the changes.

Hans
Manage Service & Delivery and IT in Niederlande
Telekommunikation, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Maxbill is vital to serve out Telecom customer right at once

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The company behind Maxbill, Lognet is evry responsibe and the truly understand our business and thats why Maxbill has a good fit.

Vorteile:

Flexibility, product capacilities and the experience of Lognet Systems.

Nachteile:

We have recently moved to a new version while the prevous version was prety tailored to our business needs. It took a while to get the new version at the same level of quality and functionality but we are almost therere.

Antwort von MaxBill

vor 4 Jahren

Thank you for your comprehensive review, Hans. Here at Maxbill, we are always doing our best to make sure our product fits our customer's needs perfectly. We are happy to be your choice over Salesforce and will strive to make your experience with our new system even more comfortable.

Tatiana
Revenue Accountant in Malta
Glücksspiel & Casinos, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Maxbill Review

3,0 letztes Jahr

Kommentare: Due to the large amount of invoices that we need to issue on a monthly basis, Maxbill helps to make this process easier, however, there are things that need to be improved to reduce the amount of mistakes

Vorteile:

Maxbill team is always very willing to help and assist with any changes or setups required, to ensure the best result possible when issuing the invoices

Nachteile:

When requesting changes through the Commercial Rules, some changes seem to be missed and also some fields in the Commercial Rules are changed without requesting it, this creates a leak in the credibility of the data

Lars Håkan
Mr in Tschechien
Versorgungsunternehmen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

MaxBill where business comes first

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I am not solving business problems I am enabling business to grow

Vorteile:

On top of the bread and butter functionalities MaxBill is Uniquily adaptabel to rapid changes in business conditions

Nachteile:

Thai it wasn't me that created it, and If I had it wouldn't be that good

Morris
System Manager in Chile
Versorgungsunternehmen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good Software ! Good people

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The good team aroud the software make very easy to understand and use it.

Nachteile:

the user interface, i like all the new user interface that i see in new software make easy to use it.

Antwort von MaxBill

vor 4 Jahren

Thank you very much for your review, Morris. We take real pride in our wonderful team of professionals, who always strive to help our customers understand our product. Our new interface also contributes greatly to that. The Maxbill team is looking forward to keeping delivering the best user experience for you.

Nikola
IT Consultant in Niederlande
Telekommunikation, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review of Maxbill 5

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: In general im positive about Maxbill.

Vorteile:

Software can be used in complex environments and offers loads of options that can be used so it covers all business requirements.

Nachteile:

Lots of customizations needed, and standard technologies (like ADFS) are not available and need to be developed.

Antwort von MaxBill

vor 4 Jahren

Nikola, thank you for your detailed review and for the trust you have put in our solution. We're glad you've had a positive experience with Maxbill, especially with our customer service. We will continue delivering the best value for your company and improve on your feedback.

Peter
Technical Administrator in Niederlande
Telekommunikation, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Nice to use

3,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

API integration is really good. Ease of using 'scripts' to change resources. Integrations with our own products. If something doesn't exist, it can be created.

Nachteile:

Development of products (version updates)

Antwort von MaxBill

vor 4 Jahren

Thank you for your review, Peter. Glad to hear you've had such a solid user experience with Maxbill. It is our priority to develop our product according to our customer's current needs, and sometimes it takes time to do so properly. Our team is currently working on improving the version update process and make it as quick and smooth as possible.

Carsten
Founder in Dänemark
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

DNI view

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Handle more different services and unify in one product Flexibile

Nachteile:

More focus on on-premise solutions - But keep your cloud solution.

Antwort von MaxBill

vor 4 Jahren

Thank you for your review and for the high recognition you hold for Maxbill, Carsten. We will keep developing our product to make sure we cover all of the growing business' needs.