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Was ist MaxBill?

Kundenpflege, CRM und Rechnungssystem, das die Bedürfnisse von UMTS, GPRS, IP, Breitband-Anbietern und vielen mehr unterstützt.

Wer verwendet MaxBill?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

MaxBill Software - 1
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MaxBill

MaxBill

4,0 (8)
2.000,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
91
Keine Integrationen gefunden
4,0 (8)
4,2 (8)
4,8 (8)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
195
26
4,0 (18.579)
4,0 (18.579)
4,1 (18.579)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
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Kontakt-Datenbank
Online-Abrechnung
Rechnungserstellung

Bewertungen über MaxBill

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,8
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
38%
4
25%
3
38%
Morris
System Manager in Chile
Versorgungsunternehmen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good Software ! Good people

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The good team aroud the software make very easy to understand and use it.

Nachteile:

the user interface, i like all the new user interface that i see in new software make easy to use it.

Antwort von MaxBill

vor 4 Jahren

Thank you very much for your review, Morris. We take real pride in our wonderful team of professionals, who always strive to help our customers understand our product. Our new interface also contributes greatly to that. The Maxbill team is looking forward to keeping delivering the best user experience for you.

Hans
Manage Service & Delivery and IT in Niederlande
Telekommunikation, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Maxbill is vital to serve out Telecom customer right at once

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The company behind Maxbill, Lognet is evry responsibe and the truly understand our business and thats why Maxbill has a good fit.

Vorteile:

Flexibility, product capacilities and the experience of Lognet Systems.

Nachteile:

We have recently moved to a new version while the prevous version was prety tailored to our business needs. It took a while to get the new version at the same level of quality and functionality but we are almost therere.

Antwort von MaxBill

vor 4 Jahren

Thank you for your comprehensive review, Hans. Here at Maxbill, we are always doing our best to make sure our product fits our customer's needs perfectly. We are happy to be your choice over Salesforce and will strive to make your experience with our new system even more comfortable.

Nikola
IT Consultant in Niederlande
Telekommunikation, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review of Maxbill 5

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: In general im positive about Maxbill.

Vorteile:

Software can be used in complex environments and offers loads of options that can be used so it covers all business requirements.

Nachteile:

Lots of customizations needed, and standard technologies (like ADFS) are not available and need to be developed.

Antwort von MaxBill

vor 4 Jahren

Nikola, thank you for your detailed review and for the trust you have put in our solution. We're glad you've had a positive experience with Maxbill, especially with our customer service. We will continue delivering the best value for your company and improve on your feedback.

Thomas
Revenue Accountant in Lettland
Glücksspiel & Casinos, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Comments about Maxbill

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

it facilitates the invoicing process rather than doing everything manually

Nachteile:

our reports sometimes change even though we have not requested the changes.

Carsten
Founder in Dänemark
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

DNI view

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Handle more different services and unify in one product Flexibile

Nachteile:

More focus on on-premise solutions - But keep your cloud solution.

Antwort von MaxBill

vor 4 Jahren

Thank you for your review and for the high recognition you hold for Maxbill, Carsten. We will keep developing our product to make sure we cover all of the growing business' needs.