Blackbaud Financial Edge NXT

Was ist Blackbaud Financial Edge NXT?

Financial Edge NXT bietet eine intuitive Cloud-Fondsbuchhaltungssoftware, die speziell auf die Bedürfnisse von gemeinnützigen Organisationen und Regierungsbehörden zugeschnitten ist. Hierbei handelt sich um eine fortschrittliche Technologie mit leistungsstarken Berichterstattungstools, die dein Buchhaltungsteam bei der Steigerung von Effizienz, Transparenz und Finanzverwaltung unterstützt und es dir gleichzeitig ermöglicht, Transaktionen nahtlos zu verwalten, manuelle Prozesse zu eliminieren sowie Informationen im Handumdrehen sicher auszutauschen. Verfolge und melde finanzielle Aktivitäten von jedem Gerät aus, überall und mit Zugriff rund um die Uhr.

Wer verwendet Blackbaud Financial Edge NXT?

Große und kleine gemeinnützige und Regierungsorganisationen. Blackbaud Accounting unterstützt Einrichtungen aus den wichtigsten Branchen: Human-Service-Organisationen, Schulen, Hochschulbildung, Gesundheitswesen, Kunst und Kultur usw.

Wo kann Blackbaud Financial Edge NXT bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Blackbaud
  • Ansässig in Charleston, USA
  • 1981 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Blackbaud
  • Ansässig in Charleston, USA
  • 1981 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Blackbaud Financial Edge NXT – Videos und Bilder

Blackbaud Financial Edge NXT Software - 1
Blackbaud Financial Edge NXT Software - 2
Blackbaud Financial Edge NXT Software - 3
Blackbaud Financial Edge NXT Software - 4
5 weitere anzeigen
Videos zu Blackbaud Financial Edge NXT
Blackbaud Financial Edge NXT Software - 1
Blackbaud Financial Edge NXT Software - 2
Blackbaud Financial Edge NXT Software - 3
Blackbaud Financial Edge NXT Software - 4

Kosten ähnlicher Produkte wie Blackbaud Financial Edge NXT vergleichen

Blackbaud Financial Edge NXT

0,01 $/Jahr
Kostenlose Version
Gratis Testen
499,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

Blackbaud Financial Edge NXT Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anlagegegenstand-Management
  • Anpassbare Berichte
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestell-Management
  • Buchhaltung
  • Budgetierung/Prognosen
  • Cash Management
  • Compliance Management
  • Finanzberichterstattung
  • Finanzmanagement
  • Fondsrechnung
  • Forderungen
  • Förderantrag-Management
  • Hauptbuch
  • Kontenabgleich
  • Kostenverfolgung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Projektbuchhaltung
  • Rechnungsmanagement
  • Spenden-Management
  • Spenden-Tracking
  • Subventions-Management
  • Verbindlichkeiten
  • Verfolgen von Subventions-Gewährungen
  • Verwaltung der finanziellen Hilfe
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zahlung-Nachverfolgung
  • für gemeinnützige Organisationen

Alternativen für Blackbaud Financial Edge NXT

Adfinity is an all-in-one accounting software offering a large variety of advanced financial management features.
Indem es eine Fondsbuchhaltungssoftware mit einer benutzerfreundlichen Plattform kombiniert, bietet Aplos das beste In-Fonds-Accounting für gemeinnützige Organisationen und Kirchen.
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
Ansprechende, in der Cloud gehostete Online-Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen. Erhalte Zugriff überall und jederzeit. Hol dir jetzt deine kostenlose Testversion!
Open-Source-Set mit integrierten Geschäftsanwendungen für CRM, POS, Website, eCommerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lager, HR, Projekt und Marketing. Erfahre mehr über Odoo
Umfassende Cloud-basierte ERP-Lösung für Unternehmen. Beinhaltet Buchhaltung, CRM, PM, HR, etc. auf Desktops, Mobiltelefon, Tablets.
Sparkrock delivers purpose-built ERP software for Not-for-Profit, Health & Human Services, and K-12 & Educational Organizations.
Axelor ist ein leistungsfähiges, flexibles und einfach anpassbares Open-Source-ERP-System, das aus mehr als zwanzig integrierten Geschäftsanwendungen besteht.
Financials & Supply Management enables companies to seamlessly integrate and streamline financial management processes from end-to-end.
Einfaches All-in-one-Tool für dein Unternehmen, inklusive CRM, Angebotserstellung, Abrechnung, Projekte, Personalwesen...
Webbasierte Kirchensoftware, die Mitgliederpflege, Besucherkontaktaufnahme, Freiwilligen- und Kinder-Check-in sowie Kommunikation automatisiert.
Flexible Finanz- und Ressourcenmanagement-Software für Unternehmen mit einzigartigen oder sich entwickelnden Bedürfnissen.
Eine komplette ERP-Lösung mit integriertem CRM: keine manuelle Arbeit und keine Tabellenkalkulationen mehr.

Bewertungen über Blackbaud Financial Edge NXT

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
4,2
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
36%
4
51%
3
10%
2
1%
1
2%
Dominique J.
Dominique J.
Staff Accountant in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

My review of Financial Edge NXT

5 vor 4 Jahren

Kommentare: I like Financial Edge NXT and I couldn’t imagine doing my job without it!

Vorteile:

I like that this software is for finance and accounting professionals. It has helped me to perform the daily functions of my job with limited interruptions.

Nachteile:

I haven’t been able to understand the allocation module, and so we are still doing our investments manually. The guide that is provided seems to work more for people who have an overall understanding of how it should work.

Kenton S.
Director of Operations in USA
Religiöse Einrichtungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good product - backward implementation

4 letztes Jahr

Kommentare: The worst part is implementation. We had to make decisions about setup that cannot be changed before we fully understood how we wanted to use the software. They should have allowed us to use our own data in a "sandbox" model to learn how things work.

Vorteile:

I love the fact that you can create journal entries and invoices and include that information in reports before posting them. This helps to avoid mistakes. The web view is user friendly and fairly intuitive.

Nachteile:

The database view is archaic and not user friendly. Many functions have not yet been converted to the web view and must be done in the database view.

Joanie B.
HR Director in USA
Non-Profit-Organisation Management, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Blackbaud for Nonprofits

4 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Overall this is a great product. We are very pleased with Blackbaud and do not plan on changing vendors any time soon.

Vorteile:

This software is perfect for our organization. It continues to implement updated features to make our jobs easier.

Nachteile:

The expense tracking sometimes appears to be offline and causes our staff a good amount of time to enter their expenses.

Brian C.
IT Director in USA
Philanthropie, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Financial Edge NXT Not Ready for Primetime

1 vor 5 Jahren

Kommentare: After seeing the NXT demo, it was clear that moving to the new platform would provide our business with all the functionality we were missing in our on premise thick client version. THIS WAS A BIG MISTAKE! Although during the demo it was clearly stated that some of the modules would not be moved from the old version to the new, it was not stated that features in the NXT migrated modules would not be available... so if you are working in say AP and rolling along with your work, you might hit a feature set that does not exist in NXT and requires you to switch to the Citrix version think client. It turns out that only a small percentage of the system has been migrated to NXT. This plan to migrate the modules and functions within the modules in realtime is a massive failure. The performance hit moving to the cloud was intollerable. GL uploads take twice as long even after assessing bandwidth and attempting to do the uploads on the local Blackbaud servers in the cloud. Its as if they did not build the environment robust enough to support the client base. There were features that simply did not work. Printing is problematic and the WebPortal for purchases and requisitions simply does not work. It fails with a web browser error. They said they fixed it as they had identified a node that was not turned up (you would have though they would have a monitoring tool to know this was the case) but this did not solve the problem in the end. Screen lockups, and crashes began to occur and yet there was no one who could effectively analyze the issues and solve the problems. We now have to roll our database back to our on premise version and search for a new solution. We will not be using Blackbaud. Their support is horrendous; forget telephone support your could be on hold for an hour or more; we were able to get on chats but that took some time as well. It was not until we started yelling and escalating that we finally got some response because the number of open incidents was ridiculous. I'm sure their bread and butter CRM and Grand management apps are probably fine but hosted Financial Edge/NXT definitely not worth the money.

Vorteile:

None...

Nachteile:

Product just does not work.

Tim H.
Staff Accountant in USA
Non-Profit-Organisation Management, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

User review

4 vor 11 Monaten

Kommentare: Has been positive but still learning the system since "go-live" migration about 7 months ago.

Vorteile:

Migration from previous version was seamless along with BB team to assist where needed. Ability to "copy previous" is very helpful. Helpful training opportunities via on-demand or BB U taught courses. BB support is usually always quick to reply & direct when needed.

Nachteile:

Understanding parameters that need to be set (i.e. post, etc.) can be confusing. BB support does not seem to have access to your org file when issues arise...that was a bit shocking. I would think behind the scenes that would be able to access & walk through critical problems that need to be addressed. I realize it may be a data security issue but having to add a BB staff as user seems akward.