Wer nutzt diese Software?

Die Kunden von Genius Solutions, Inc. suchen nach einer einfach zu bedienenden Softwareanwendung, die die Büroabläufe ergänzt, ohne sie zu verkomplizieren.

Durchschnittliche Bewertung

6 Bewertungen
  • Gesamt 3 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 3.5 / 5
  • Funktionen 3.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $3000/einmalig
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Genius Solutions
  • http://www.geniussolutions.com
  • Gegründet 1987
  • Warren, MI

Über eTHOMAS

Die umfassende, aber dennoch äußerst nutzerfreundliche Softwareanwendung automatisiert Office-Management-Funktionen wie Terminplanung, elektronische Einreichung von medizinischen Ansprüchen, medizinische Abrechnung, Patienten- und Versicherungsbücher sowie Patientenabrechnungen. Die Lösung stellt Berichte und Managementtools mit Schadenverfolgung, Tagesübersichten, Produktivitätsanalysen, Empfehlungsverfolgung und zahlreiche andere Tools zur Unterstützung des Gesundheitspersonals zur Verfügung.

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eTHOMAS Funktionen

  • EMR / EHR (elektronische / medizinische Gesundheitsberichte)
  • Elektronische Rezepte
  • HIPAA konform
  • Inventarverwaltung
  • Medizinische Terminplanung
  • Mehrere Büros
  • Mehrere Ärzte
  • Patienten-Terminplanung
  • Patientenabrechnung
  • Patientenakten
  • Patientenportal
  • Patientenregistrierung
  • Reklamationsabwicklung
  • Überprüfung der Versicherungsberechtigung

Die hilfreichsten Reviews für eTHOMAS

eThomas has some of the best Support Staff I have had the pleasure of working with!

Mit Google übersetzen Bewertet am 11.10.2017
Triniti S.
Medical Billing Specialist
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: User friendly interface, Streamlined billing processes, and Excellent customer support are only a few of the benefits of this program.

Vorteile: This is an extremely user friendly format for billing. With the Autopost function one no longer needs to individually post insurance payments to each patient; payments can be mass posted from any insurance with ERA availability. One can also use the validations function to directly transfer patient balances from auto post without having to go patient to patient after auto post functions are completed. eThomas staff are constantly updating the features, and even take feedback from users on what new functions to add or modify with each update. It is an all inclusive appointment, demographic, and billing program that can make medical billing an easy task for users and providers alike.

Nachteile: There are only minor details that are not yet perfected with this program. There is a slight lag in the system when there is an excess of users or data in any one system. At times one can end up working faster than the system and get stuck having to force close the program, or it will just get stuck in a frozen state. Alternately sometimes one can be working and the system can force close itself. This is not to say that this is not also a cause of what type of system one is running their program on. Appointments/ schedules are also only available for one user at a time. If someone else is accessing front desk functions, it is unavailable to another user until the first user is logged out of front desk user.

is "Hate" too strong? Passionate dislike, worst program ever, wouldn't wish it on my enemies

Mit Google übersetzen Bewertet am 29.8.2018
Chelsea L.
Billing Specialist
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I've found the help desk to be rude and incompetent.

Vorteile: My favorite part about this system is telling everyone how much I dislike it.

Nachteile: Everything. The primary function for me is billing - which is a disaster.
1) each procedure code is manually entered at every visit. No copy from previous days, no preset buttons for quick posting;2) posting payments is a mess, if a patient has 2 BCBS as primary and secondary, you have to search the policies for what patient ID matches the ERA because it's not available from the posting window. 3) the ledger is illegible and regularly gives 'credits' to the insurance company for an over-payment when that is absolutely not what happened 4) to correct any postings you have to delete everything and start over because you cannot simply correct anything. 5) in order to correct anything you have to 'un-allocate' payments to free them up for correction, 6) forget easily printing a patient receipt if you don't do it from the one and only window when the transaction happens. Again, you have to delete the data, enter it all in again and print from your only opportunity. 7) ABSOLUTELY NO WAY TO AUDIT. Other software systems allow me to look up an ERA or EFT by different methods: date of payment; payment number, payment amount. You cannot look up a payment at all. So, if I get a payment with multiple patients on the ERA, I can only see the payment as it appears for one patient. I cannot say, cross reference my payment listings on Trizetto to confirm by any other means that the payment was posted correctly, other than to look up each and every individual patient. I've run out of space

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