Was ist Servant Keeper?

Ab nur 9,99 $/Monat! Leistungsstarkes, nutzerfreundliches Kirchenverwaltungssystem für Teilnahme, Beiträge, Gruppen, Zusagen, Spendenbescheinigungen, Massen-E-Mail/-SMS, sicheres Ein- und Auschecken von Kindern, Zusammenführen von E-Mails, Sakramente, Dashboards, zuverlässige benutzerdefinierte Berichte und vieles mehr! PC/MAC/iOS/Android. Wähle zwischen cloudbasiert oder lokal. Über 35.000 Kirchen sind zu Servant Keeper gewechselt. Finde mit leistungsstarken, erschwinglichen Anwendungen für jedes Gerät heraus, warum so viele Kirchen Servant Keeper verwenden!

Wer verwendet Servant Keeper?

In Kirchen jeder Größe und Konfession wird Servant Keeper verwendet, da es nutzerfreundliche und erschwinglich ist. Man hat mit der Anwendung stets seine Daten zur Hand und sie kann an dein Amt angepasst werden.

Wo kann Servant Keeper bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • von Faithlife
  • Ansässig in Lock Haven, USA
  • 1994 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • von Faithlife
  • Ansässig in Lock Haven, USA
  • 1994 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Servant Keeper – Videos und Bilder

Videos zu Servant Keeper
Servant Keeper Software - 1 - Vorschau
Servant Keeper Software - 2 - Vorschau
Servant Keeper Software - 3 - Vorschau
Servant Keeper Software - 4 - Vorschau
Servant Keeper Software - 5 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie Servant Keeper vergleichen

Startpreis

9,99 $/Monat
34,00 $/Monat
Nicht verfügbar
279,95 $/Monat

Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

Gratis Testen Ja
Gratis Testen Nein
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Nein

Funktionen von Servant Keeper

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • API
  • Absolventen-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Auktions-Management
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Dashboard
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail Marketing
  • Elektronische Zahlungen
  • Event-Ticketing
  • Eventplanung
  • Formularverwaltung
  • Freiwilligen-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Mobiles Spenden
  • Onlineformulare
  • PCI-Compliance
  • Pfand-Management
  • Registrierungs-Management
  • Social-Media-Integration
  • Spendenmanagement
  • Spender-Management
  • Spendersuche
  • Subventions-Management
  • Tracking von Beiträgen
  • Veranstaltungsmanagement
  • Webseitenintegration
  • Website-Management
  • Wiederkehrende Spenden
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zielsetzung / Nachverfolgung

Siehe die vollständige Fundraising-Software (Spendensoftware) Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwesenheitsmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Buchhaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Formularverwaltung
  • Freiwilligen-Management
  • Für religiöse Organisationen
  • Gottesdienst-Planung
  • Integration in die Buchhaltung
  • Integrierte Buchführung
  • Kalenderverwaltung
  • Kinder-Check-in
  • Kleingruppenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Standorte
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliederkommunikation
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Kalender
  • Online-Spenden
  • Personalisierung
  • Pfand-Management
  • Registrierungs-Management
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Social-Media-Integration
  • Spenden-Management
  • Veranstaltungskalender
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Webseitenintegration
  • Website-Management

Siehe die vollständige Software für Kirchenverwaltung Liste

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • API
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anwesenheitsmanagement
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Elektronische Zahlungen
  • Event-Ticketing
  • Eventplanung
  • Formularverwaltung
  • Freiwilligen-Management
  • Integration in QuickBooks
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mobiler Zugriff
  • Mobiles Spenden
  • Online-Spenden
  • Personalisierung
  • Pfand-Management
  • Registrierungs-Management
  • Social-Media-Integration
  • Spenden-Tracking
  • Spendenmanagement
  • Spender-Management
  • Subventions-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Webseitenintegration
  • Wiederkehrende Spenden
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zusammenfassende Berichte
  • für gemeinnützige Organisationen

Siehe die vollständige Spendenverwaltung Software Liste

Alternativen für Servant Keeper

Mehr Alternativen zu Servant Keeper

Erfahrungen mit Servant Keeper

Alle 663 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
497
4
118
3
36
2
7
1
5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Sarah S.
Sarah S.
Director of Finance and Building Operations in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Religiöse Einrichtungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Recommendation for Servant Keeper 8, Cloud Version

5 vor 2 Jahren

Kommentare: SK allows us to have one database that all staff use to keep track of our members, potential members, friends. We track contacts with all in our database, add pictures, notes, visits, attendance. We have added Protect My Ministry to do background checks.

Vorteile:

SK is extremely user friendly and intuitive. It provides a full range of capabilities from basic demographics, attendance, contribution processing and reporting to group e-mails, data sorting on nearly every field, "dashboard" information to get church info in a quick format and well trained, easily available customer support. SK converted 3 years worth of contribution information and all the demographic information from our old system and helped us configure to our needs with SK8 under the "white glove" experience. Training videos provided were excellent. On-going webinars and live training have also been well worth my time. We have all staff set up with the Mobile Ministry app so they can find e-mail, telephone or address while on the go.

Nachteile:

I only had one issue that has been a problem, but SK corrected it in an update.

Nicole M.
Co Pastor in USA
Religiöse Einrichtungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Servant Keeper The Choice in Church Software Innovative and Integrative; Relational Software

5 vor 3 Jahren

Kommentare: We have integrated our accounting and membership departments. We have had been able to communicate more effectively and efficiently with the congregation through the SK Notify tools. We are expanding our functionality by adding Event Brite, Check In and Cloud Directory. We anticipate simpler processes and more excellence with the addition of these tools. Having the ability to equip others to utilize the SK tools definitely supports stronger relationships which in turn supports less money for staffing due to the time saved through equipping others. SK continues to impress me with their ability to listen and hear their audience by remaining innovative with their software.

Vorteile:

The synergy for how all the modules work together. The opportunity to add add on modules when ready both financially and with personnel. The Cloud version is outstanding and the addition of the apps. Time saving! Connectivity at its best! These additions bring the corporation, the leadership and the attendees into relationship because of the tools. Our organization has always appreciated the Support Desk. When i think of Servant Keeper SERVANT always a listening ear and continual support via phone, email or on site trainings. KEEPER committed to excellent support and excellent products.

Nachteile:

There is definitely a learning curve however the Webinars, Trainings, Tutorials, Support Desk make it possible for anyone to use SK.

Michael H.
Pastor in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Fine folks, but inferior product

3 vor 11 Monaten

Kommentare: It served us well in our early years as a church. But as our needs grew, SK didnt work for us. Great price. Great folks. Very limited functionality. If you're needing a simple solution JUST to keep up with donations, this will work. If you need more than that, this product might not be the best for you.

Vorteile:

Not much. I think the staff at SK are great and fine people, but the software is lacking!

Nachteile:

The GUI is archaic, outdated, and looks like one has taken a trip back into Windows 95. The install is awkward, at least on a Mac. There arent a ton of feature that can be done with this software. Reporting is limited, and there's no workflows, automated reporting, member portal, attendance module, etc.

Antwort von Faithlife

vor 11 Monaten

Hi Michael, Thank you for using Servant Keeper. We actually do have a member portal, attendance module, in-depth dashboard reporting and much more on our latest version of the cloud. Plus, Servant Keeper has just joined the Faithlife Family. Faithlife, the makers of Logos Bible Software, is now working hand-in-hand with Servant Keeper. This means as of today, Servant Keeper customers now have access to more tools than ever before, and at special pricing! Not only can ministries manage their membership and contributions, they can access online giving, better manage events, offer their church members and ministry team Logos Bible software and Faithlife TV, run a professional and automated website, schedule and run effective ministry services with impactful presentations, and so much more. We encourage you to take a look at all that's possible. As always, we're here to help you if you have any questions. Thank you, Servant Keeper

Violette D.
Parish Admin in USA
Religiöse Einrichtungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Servant Keeper for Church Management

5 vor 3 Monaten

Kommentare: Has improved workflow, aides in pulling key information for annual reports, and stores more than just member data.

Vorteile:

Customization and user defined fields in a variety of field types are key in making the most of member data. Servant Keeper really delivers in this area.

Nachteile:

I come from a database management background and might be more skilled than some office staff. The product may be overwhelming to some. The help-desk is subscription based and there is no access to the knowledgebase forum if you are not subscribed. This is disappointing as there could be value in users helping each other. Am hoping that with the Faithlife relationship that this will change in the future.

Becky M.
Office Manager in USA
Religiöse Einrichtungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great choice for all churches

5 vor 7 Monaten

Kommentare: Its great for our needs and has a lot more potential than we use.

Vorteile:

We love how easy it is to navigate and find what we need.

Nachteile:

Seems the group keeper is nice but not very straight forward in setting up group filters