Servant Keeper

Servant Keeper

von Servant PC Resources

Wer verwendet Servant Keeper?

In Kirchen jeder Größe und Konfession wird Servant Keeper verwendet, da es nutzerfreundliche und erschwinglich ist. Man hat mit der Anwendung stets seine Daten zur Hand und sie kann an dein Amt angepasst werden.

Was ist Servant Keeper?

Ab nur 9,99 $/Monat! Leistungsstarkes, nutzerfreundliches Kirchenverwaltungssystem für Teilnahme, Beiträge, Gruppen, Zusagen, Spendenbescheinigungen, Massen-E-Mail/-SMS, sicheres Ein- und Auschecken von Kindern, Zusammenführen von E-Mails, Sakramente, Dashboards, zuverlässige benutzerdefinierte Berichte und vieles mehr! PC/MAC/iOS/Android. Wähle zwischen cloudbasiert oder lokal. Über 35.000 Kirchen sind zu Servant Keeper gewechselt. Finde mit leistungsstarken, erschwinglichen Anwendungen für jedes Gerät heraus, warum so viele Kirchen Servant Keeper verwenden!

Servant Keeper – Details

Servant PC Resources

http://www.servantpc.com

Gegründet 1994

Servant Keeper – Kostenübersicht

Servant Keeper bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Servant Keeper ist ab 9,99 $/Monat verfügbar.

Startpreis

9,99 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Servant Keeper Funktionen

Fundraising-Software (Spendensoftware)
Absolventen-Management
Auktions-Management
CRM
Freiwilligen-Management
Kampagnenmanagement
Mitgliedschaft-Management
Mobiles Spenden
Pfand-Management
Spendenmanagement
Spender-Management
Spendersuche
Subventions-Management
Tracking von Beiträgen
Veranstaltungsmanagement
Wiederkehrende Spenden
Zahlungsabwicklung
Freiwilligen-Management
Integration in die Buchhaltung
Integrierte Buchführung
Kinder-Check-in
Kleingruppenmanagement
Mitglieder-Portal
Mitgliederverzeichnis
Online-Spenden
Pfand-Management
Veranstaltungsmanagement
Verfolgen der Teilnahme
Verwaltung mehrerer Standorte
Belegmanagement
Kampagnenmanagement
Mobiles Spenden
Online-Spenden
Pfand-Management
Spenden-Tracking
Spendenmanagement
Spender-Management
Veranstaltungsmanagement
Wiederkehrende Spenden
Zahlungsabwicklung

Servant Keeper – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 613 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,8/5
Funktionen
4,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Sarah S.
Director of Finance and Building Operations
Religiöse Einrichtungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.8.2019

"Recommendation for Servant Keeper 8, Cloud Version"

Kommentare: SK allows us to have one database that all staff use to keep track of our members, potential members, friends. We track contacts with all in our database, add pictures, notes, visits, attendance. We have added Protect My Ministry to do background checks.

Vorteile: SK is extremely user friendly and intuitive. It provides a full range of capabilities from basic demographics, attendance, contribution processing and reporting to group e-mails, data sorting on nearly every field, "dashboard" information to get church info in a quick format and well trained, easily available customer support. SK converted 3 years worth of contribution information and all the demographic information from our old system and helped us configure to our needs with SK8 under the "white glove" experience. Training videos provided were excellent. On-going webinars and live training have also been well worth my time. We have all staff set up with the Mobile Ministry app so they can find e-mail, telephone or address while on the go.

Nachteile: I only had one issue that has been a problem, but SK corrected it in an update.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.8.2019
Nicole M.
Co Pastor
Religiöse Einrichtungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.7.2019

"Servant Keeper The Choice in Church Software Innovative and Integrative; Relational Software"

Kommentare: We have integrated our accounting and membership departments. We have had been able to communicate more effectively and efficiently with the congregation through the SK Notify tools. We are expanding our functionality by adding Event Brite, Check In and Cloud Directory. We anticipate simpler processes and more excellence with the addition of these tools. Having the ability to equip others to utilize the SK tools definitely supports stronger relationships which in turn supports less money for staffing due to the time saved through equipping others. SK continues to impress me with their ability to listen and hear their audience by remaining innovative with their software.

Vorteile: The synergy for how all the modules work together. The opportunity to add add on modules when ready both financially and with personnel. The Cloud version is outstanding and the addition of the apps. Time saving! Connectivity at its best! These additions bring the corporation, the leadership and the attendees into relationship because of the tools. Our organization has always appreciated the Support Desk. When i think of Servant Keeper SERVANT always a listening ear and continual support via phone, email or on site trainings. KEEPER committed to excellent support and excellent products.

Nachteile: There is definitely a learning curve however the Webinars, Trainings, Tutorials, Support Desk make it possible for anyone to use SK.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.7.2019
Loretta S.
Church Administrator
Non-Profit-Organisation Management, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.5.2020

"Help Desk"

Kommentare: [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] obviously knows his job. He was able to walk me through step by step and helped me achieve my goal

Vorteile: [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was very patient with me. I'm not really familiar with the software and it just made it seem so easy. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was AMAZING! I wish I could take him to work with me every week!

Nachteile: Without [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] talking me through my problem, I would not be able to complete my task.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.5.2020
Jill K.
Creative Worship and Communications
Religiöse Einrichtungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.10.2019

"Servant Keeper"

Kommentare: We needed an affordable cloud based church database to replace our old service based program. This was pretty good for the money. The app is good and reports are easy once you train and practice.

Vorteile: The app is very helpful. We are learning to customize reports easier. We like the cloud alternative. Event Bright integration is great.

Nachteile: Setting up the groups are a little clunky at first. White glove transfer wasn’t as seamless as promised. It doesn’t interface with our One Call Now system, so we are having to update two systems.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.10.2019
William K.
Comptroller
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.4.2020

"Help Desk service"

Kommentare: I had my second Help Desk conference today. Both times the service was superb. I thank [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for her great help and patience with me today to correct my problem which I created myself.

Vorteile: The ease in following the instructions and the manner in which one moves through the programs to accomplish the end result

Nachteile: I have no dislikes with this program. I think that the use of the "Enter" key more often than having to use the "Arrow" keys would be a time saver and make it easier to move through the entry system.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.4.2020