Servant Keeper

Servant Keeper

von Servant PC Resources

Wer nutzt diese Software?

In Kirchen jeder Größe und Konfession wird Servant Keeper verwendet, da es nutzerfreundliche und erschwinglich ist. Man hat mit der Anwendung stets seine Daten zur Hand und sie kann an dein Amt angepasst werden.

Durchschnittliche Bewertung

610 Bewertungen
  • Gesamt 4.7/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.6/5
  • Kundenservice 4.8/5
  • Funktionen 4.5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.6/5

Produktinformationen

  • Startpreis 9,99 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Servant PC Resources
  • http://www.servantpc.com
  • Gegründet 1994

Über Servant Keeper

Ab nur 9,99 $/Monat! Leistungsstarkes, nutzerfreundliches Kirchenverwaltungssystem für Teilnahme, Beiträge, Gruppen, Zusagen, Spendenbescheinigungen, Massen-E-Mail/-SMS, sicheres Ein- und Auschecken von Kindern, Zusammenführen von E-Mails, Sakramente, Dashboards, zuverlässige benutzerdefinierte Berichte und vieles mehr! PC/MAC/iOS/Android. Wähle zwischen cloudbasiert oder lokal. Über 35.000 Kirchen sind zu Servant Keeper gewechselt. Finde mit leistungsstarken, erschwinglichen Anwendungen für jedes Gerät heraus, warum so viele Kirchen Servant Keeper verwenden!

Servant Keeper Funktionen

  • Absolventen-Management
  • Auktions-Management
  • CRM
  • Freiwilligen-Management
  • Kampagnenmanagement
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiles Spenden
  • Pfand-Management
  • Spendenmanagement
  • Spender-Management
  • Spendersuche
  • Subventions-Management
  • Tracking von Beiträgen
  • Veranstaltungsmanagement
  • Wiederkehrende Spenden
  • Zahlungsabwicklung
  • Freiwilligen-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Integrierte Buchführung
  • Kinder-Check-in
  • Kleingruppenmanagement
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliederverzeichnis
  • Online-Spenden
  • Pfand-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verwaltung mehrerer Standorte
  • Belegmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Mobiles Spenden
  • Online-Spenden
  • Pfand-Management
  • Spenden-Tracking
  • Spendenmanagement
  • Spender-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Wiederkehrende Spenden
  • Zahlungsabwicklung

Die hilfreichsten Reviews für Servant Keeper

Recommendation for Servant Keeper 8, Cloud Version

Bewertet am 16.8.2019
Sarah S.
Director of Finance and Building Operations
Religiöse Einrichtungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: SK allows us to have one database that all staff use to keep track of our members, potential members, friends. We track contacts with all in our database, add pictures, notes, visits, attendance. We have added Protect My Ministry to do background checks.

Vorteile: SK is extremely user friendly and intuitive. It provides a full range of capabilities from basic demographics, attendance, contribution processing and reporting to group e-mails, data sorting on nearly every field, "dashboard" information to get church info in a quick format and well trained, easily available customer support. SK converted 3 years worth of contribution information and all the demographic information from our old system and helped us configure to our needs with SK8 under the "white glove" experience. Training videos provided were excellent. On-going webinars and live training have also been well worth my time. We have all staff set up with the Mobile Ministry app so they can find e-mail, telephone or address while on the go.

Nachteile: I only had one issue that has been a problem, but SK corrected it in an update.

Easy to use - Support is incredible!

Bewertet am 31.10.2019
Dianna R.
Financial Secretary
Religiöse Einrichtungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We don't use this program to its ultimate ability. We are a small church with a small staff, so there is only so much we can and do track. But it meets our needs (mostly, I have one report I resort to Access for), and it's so easy to use that new employees don't have a problem understanding the basics. I had to contact SK today for help in re-installing a workstation after my computer was replaced. The service provided by the Rep in the Help department was AWESOME!

Vorteile: Easy to use. Very versatile. The support is incredible, excellent!

Nachteile: I would prefer an easier and more robust customizable reporting feature. Perhaps that's the one area I am simply not knowledgeable enough. I am more used to creating reports in Access databases, which is quite customizable.

SERVANT KEEPER A BLESSING

Bewertet am 18.12.2019
Felicia G.
Secretary
Religiöse Einrichtungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: GROUP REPORTS FOR MINISTRY LEADERS AND THEIR CONTRIBUTIONS ONLY, MAKING SURE I HAVE ONLY $250 AND ABOVE FOR CONTRIBUTION STATEMENTS.

Vorteile: CREATING REPORTS THAT ARE VERY USEFUL FOR THE CHURCH.

Nachteile: NOTHING, SATISFIED WITH EVERYTHING. I ASK AND THEY HAVE THE RIGHT ANSWER FOR ME.

Servant Keeper Thoughts

Bewertet am 21.11.2019
Phillip R.
Treasurer/Administrator
Religiöse Einrichtungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My overall experience with Servant Keeper has been good. Even though some of the features are somewhat confusing to me, ultimately, in time, I am able to figure them out. So far it has been the most user friendly church management program I have tried. I Ch

Vorteile: Overall the software is relatively user friendly. Doesn't take long to get going. If you can attend an instructional seminar, that will get you going even faster and get a lot of questions answered.
Giving entries are very intuitive and straight forward. Corrections to entries are a little more work.

Nachteile: Steps to Merging duplicate entries or files can be very confusing. Customizing entry fields in the membership is difficult. Always have to go back to the guides and/or instruction manual to recall the steps.
I always have problems with the conditional statements in creating a group. Wish it was more simplified with practical examples or templates.

Servant Keeper

Bewertet am 25.10.2019
Jill K.
Creative Worship and Communications
Religiöse Einrichtungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We needed an affordable cloud based church database to replace our old service based program. This was pretty good for the money. The app is good and reports are easy once you train and practice.

Vorteile: The app is very helpful. We are learning to customize reports easier. We like the cloud alternative. Event Bright integration is great.

Nachteile: Setting up the groups are a little clunky at first. White glove transfer wasn’t as seamless as promised. It doesn’t interface with our One Call Now system, so we are having to update two systems.

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