Generations

von Integrated Database Systems

4.5 / 5 12 Bewertungen
Generations

Durchschnittliche Bewertung

12 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Integrated Database Systems
  • http://www.idb-sys.com
  • Gegründet 2002

Über Generations

Generations is a homecare system for managing clients, caregivers, scheduling, billing and payroll. Accurate and expedited billing and payroll via Quickbooks interface, payrolls exports, and electronic billing. Fully integrated Electronic Visit Verification, with a growing list of interfaces to EVV state aggregators. Generations is HIPAA compliant and backed by top rated privacy and security standards. Includes mobile apps for the entire care team, unlimited support and white glove onboarding.

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Generations Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Diagramm-Erstellung
  • Elektronische Unterschrift
  • Medikamenten-Datenbank
  • Mitarbeiter-Standortverfolgung
  • Patienten-Aufnahme
  • Terminplanung
  • Zeit- / Aufgabe-Berichterstattung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Außendienst Kommunikation
  • Besuch-Verifikation
  • Kundenmanagement
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Pflegeplan-Management
  • Pfleger-Management
  • Terminplanung
  • Versicherungsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für Generations

Great Product and even better support

Mit Google übersetzen Bewertet am 14.2.2017
Terri D.
Owner
Öffentliche Sicherheit, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Getting started was easy with a great transition team. The online chat is immediate - they respond, can remote in and are very helpful. When there are glitches, they listen and get working on it.
They also will listen to suggestions for updates. The "new version" releases are constant (which is a good thing) and they provide a wonderful summary of all the upgrades so you can take advantage of the new bells and whistles.

Vorteile: Customer Service
Adaptive and open to suggestions
Always improving - not a stagnant software

Nachteile: CRM - is not very robust. I am not able to use it as a marketing/referral source tool as I would like to. I still need another software - ACT! or something like that. There are so many things you can do with this software, it will take a while to get the full benefit. When you start you could be overwhelmed, but will be happy it is so robust once you get going.

User friendly software

Mit Google übersetzen Bewertet am 10.2.2017
Shinichi M.
President
Öffentliche Sicherheit, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We used to be very satisfied with this software while our operation was simple. But we realized that this software lacked several key features as our business grew and required complex payroll and billing arrangements. Also, we found out some of their reports were not accurate so we were unable to fully utilize their billing and payroll modules.

Vorteile: Very user friendly interface, Easy to use, Good technical support, Good training material

Nachteile: Inaccurate reports
No feature for shift differential for payroll and billing
Pricey telephonic timesheet

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