Wer verwendet ServSuite?

Schädlingsbekämpfung und Rasenpflege-Industrie

Was ist ServSuite?

Die Software verfügt über eine leistungsstarke Architektur, dank der du eine einzige Zweigstelle oder mehrere Standorte auf der ganzen Welt bearbeiten kannst. Service Pro sind für die ServSuite Add-on-Module bekannt, die einen hohen Funktionswert liefern: Planung, Abrechnung, Erneuerungen, Fakturierung, Kommissionen, Sammlungen, Kreditkarten-Verarbeitung usw., sowie einige ihrer neueren Ergänzungen: Mobile Application, GPS Fahrzeugortung, Stimmen- und Text-Benachrichtigungen, usw.

ServSuite – Details

ServicePro

http://www.servicepro.com/

Gegründet 1993

Videos zu ServSuite
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ServSuite – Preisübersicht

ServSuite bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

ServSuite – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Installiert - Windows
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

ServSuite Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Fotos in Berichten
  • Für Baumpfleger bei Versorgungsunternehmen
  • Inspektions-Management
  • Job-Planung
  • Vegetationskartierung
  • Wiederkehrende Termine

Siehe die vollständige Baumkataster-Software Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Geräte-Management
  • Kundenmanagement
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Vertragsmanagement

Siehe die vollständige Gartenbau Software Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Flottenmanagement
  • Immobilien-Layout
  • Kundendienst-Historie
  • Mobiler Zugriff
  • Pestizidengebrauch-Nachverfolgung
  • Routing
  • Schädlings-Aktivitäten-Nachverfolgung
  • Terminplanung
  • Versandmanagement

Siehe die vollständige Schädlingsbekämpfung Software Liste

ServSuite Alternativen

Mehr Alternativen zu ServSuite

ServSuite – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,3/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4
Kundenservice 4,4
Funktionen 4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,2

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Blake H.
General Manager
Verbraucherdienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 22.10.2019

"Great tool for Pest Control services"

Kommentare: We are able to run residential and commercial pest control departments through it, providing all of the features we need such as taking pictures at customers' services or using barcodes for accountability.

Vorteile: The ability to customize different forms for exactly what we need. It also allows us to run multiple departments for multiple branches through the same account while making transitions from one to the other seamless, but also keeping reports and statistics separate for each.

Nachteile: Some of the features are not fully setup making them not work properly. Customer support can sometimes be very helpful, but many times there is a delay of days or even weeks to get certain issues resolved.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 22.10.2019
Blair S.
Office Lead
Umweltdienstleistungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 28.9.2020

"ServSuite Review"

Vorteile: User friendly, customizable, and allows for upgrades as needed to suit business needs.

Nachteile: Had a few problems during transition, however the team has been really helpful in resolving issues.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 28.9.2020
Amber T.
IT and Project Specialist
Verbraucherdienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    2 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.10.2018

"Complicated and Faulty"

Kommentare: Very frustrating. Luckly our direct customer service contact is a genius! Calling in to their normal customer service line is always a waste of time and I find I generally know more about their software than they do. Automatic doesn't exist for ServSuite, if you want something "automatic" to happen in this software, someone has to push a button.

Vorteile: It keeps track of our customers and their program and payment information. ServSuite Mobile is easier to complete services on than doing it via paper. It stores which chemicals were used and can print them on the work orders that get sent to customers (very handy when we get audited by the state).

Nachteile: Where to start... Everything about ServSuite is buggy. For instance, if you don't put the address in perfectly, it won't show up in any searches. If you don't click the right buttons in just the right order, you won't get the results you're looking for (or the same results you got the time before). We are constantly sending in issues to our direct customer service contact and they have to look into them and fix them on the back end or send them in for programming to be resolved. Their marketing module doesn't work. Their forms (templates for emails, letters, etc.) are so complicated, clunky, and archaic that we don't even want to use them. Everything is so intertwined with everything else that if they do an update to fix something, it kicks something else out of functionality. We get by, but "Well, it's ServSuite..." is the constant joke in the office when we don't have an explanation for something random that happened. We shouldn't have to find alternate ways to get around something that we pay for in order to run our business, but that's become a daily task for us.

Antwort des Softwareanbieters

von ServicePro an 7.11.2018

Hi Amber, Thank you for bringing the issues that you have experienced to our attention. A customer care representative has been in touch to help resolve these and will continue working alongside your team to ensure ServSuite meets your business needs. We apologize for any inconvenience caused. All the best, the ServicePro Team.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.10.2018
Amy M.
Owner/operator
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.10.2020

"I couldn’t be more pleased"

Kommentare: Although I got off to a rocky start the team helping me walked me through and taught me everything thing I needed to know. They are always on hand when I have a question as well. The software is completely comprehensive and easy to adjust to fit my specific needs. I feel like we are growing and profiting from the use of this product

Vorteile: It is So very comprehensive it was also adjustable to fit my company

Nachteile: It took me a while to learn but it was worth it

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.10.2020
Christopher S.
general manager
Chemikalien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 22.9.2020

"versatility"

Kommentare: I am very happy with it, I started using this program many years ago, early 2000, so about 20 years watching it grow and become a very competitive service.

Vorteile: very versatile, the learning curve is a bit tough but once you understand how it works it can be a real quality time and money saver. Reports are detailed and help with many aspects of management. scheduling is probably the best component. customer portal and card payments are seamless.

Nachteile: the mobile application and stability, we have had issues in the field with tablets and the software. support has been good on resolution

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 22.9.2020