Was ist Provide Support?

Provide Support ist eine Website-Chat- und Monitoring-Lösung für den Online-Support, die proaktive Chat-Einladungen, Push-Seiten, Anrufweiterleitungen, vorgefertigte Antworten, Chat-Sitzungsprotokolle, verschlüsselte Chats, den Standort der Besucher*innen, Referrer und vieles mehr ermöglicht. Browserbasierter und Windows-Operator-Client. Chat-Fenster, das vollständig an dein Websitedesign angepasst werden kann. Auf Kundenseite sind keine Plug-ins oder Softwareinstallationen erforderlich. Einfach einzurichten, einfach zu bedienen. Voll funktionsfähige kostenlose 10-Tage-Testversion.

Wer verwendet Provide Support?

Geeignet für Unternehmen und Organisationen aus einer Vielzahl von Branchen wie E-Commerce, Bildung, Tourismus und Gastgewerbe, Autoverkauf, Autovermietung, Beratung, Versicherung, Finanzen, Regierung usw.

Wo kann Provide Support bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Provide Support
  • Ansässig in New York, USA
  • 2003 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch und 20 weitere

Über den Anbieter

  • Provide Support
  • Ansässig in New York, USA
  • 2003 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch und 20 weitere

Provide Support – Videos und Bilder

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Videos zu Provide Support
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Provide Support

8,25 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
19,00 $/Monat
Kostenlose Version
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21,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
29,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Provide Support Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mobiler Zugriff
  • Offline-Formular
  • Proaktiver Chat
  • Transfer / Weiterleitung
  • Transkripte / Chatverlauf
  • Websitebesucher-Nachverfolgung

Alternativen für Provide Support

Die moderne Helpdesk-Plattform für jede Art von Organisation. Hosted Cloud oder installierbare Vor-Ort-Version für das Self-Hosting.
Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.
Helpdesk-Software mit E-Mail, Live-Chat, Facebook, WhatsApp, SMS, KB, Telefon, SLA, Berichterstattung. Betrieb in der Cloud oder Inhouse möglich. DHL vertraut dieser Software.
Smith.ai Live Chat combines live agents & AI to provide 24/7 virtual receptionist service for chats & texts — for all businesses.
Vergic Engage ist eine digitale Engagement-Plattform, die Live-Chat, Chatbots, Video/Voice, Socials basierend auf dem Kundenwert anbietet.
TruVISIBILITY's suite of AI-driven, easy-to-use marketing apps is fully integrated and offers free monthly usage without a credit card.
Großartiger Kundenservice beginnt mit einer besseren Helpdesk-Software. Gewinne mehr Kunden durch exzellenten Kundenservice mit LiveAgent. Erfahre mehr über LiveAgent
Service Cloud 360 ist eine führende Kundenservice-Plattform, die es Unternehmen ermöglicht, eine nahtlose Interaktion über die gesamte Kundenbeziehung hinweg zu fördern. Erfahre mehr über Salesforce Service Cloud
Live-Chat-Lösung mit CRM- und Helpdesk-Integration und leistungsstarken Berichterstattungsfunktionen.
Live-Chat für Websiten und Online-Shops. Fangen Sie eine persönliche Unterhaltung mit Ihren Kunden an. Erfahre mehr über Smartsupp live chat
Quiq verkauft Messaging- und Live-Chat-Lösungen, um Unternehmen und Verbraucher dabei zu unterstützen, über digitale Kanäle zu interagieren.
Vision Helpdesk bietet Help Desk, Satellit oder Multi Unternehmen Help Desk und ITIL Service Desk Software-Tools für Unternehmen jeder Größe. Erfahre mehr über Vision Helpdesk
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.

Bewertungen über Provide Support

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
4
25%
3
7%
Lisa
Lisa
Customer Service Representative in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use interface. Intuitive to new users.

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I get to talk to my customers and help rectify any problems or concerns they may have.

Vorteile:

I was apprehensive about using this chat platform as I had never used one before. It is simple and easy to learn. The icons are clearly understandable. You can see who is online and available as an operator. It shows when someone is typing which is so helpful. You know that someone is replying. I was very happy to learn this program and use it at work.

Nachteile:

I would love a little more color and perhaps photos so they can see who they are talking to. It's a great platform, but could use a little updating in style and colors. The functionality is fantastic, no improvements needed there.

Antwort von Provide Support

vor 5 Jahren

Hi Lisa, We appreciate your review and we are happy that our product serves you well. Thank you. Regards, Provide Support Team

Peter
Director of Marketing in USA
Sportartikel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good, simple chat program

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Provide support is exceptionally easy to use for a customer service agent which is the primary reason we chose to use it. The well designed chat console enables our representatives to handle more chats simultaneously while maintaining high standards of service.

Vorteile:

The no-nonsense interface makes it easy for CSRs to conduct multiple chats without anything slipping through.

Nachteile:

I would like to have an automatic chat prompt with trigger options based on page depth and time on site. I would also like an option to integrate Provide Support with our ticketing system and CRM to better tie chat sessions with customers and orders as well as making it easier to find customer info post-purchase.

Antwort von Provide Support

vor 3 Jahren

Thank you for your kind review, Peter. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us. We will inform our developers as for these features you mentioned. Sincerely yours, Provide Support team

Olga
Account manager in Russland
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

used it before Livechat. livechat is far more easy and user friendly

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: possibility to support our customer online
oh yes i recall the incoming chat ringing was awful!!!

Nachteile:

there was no possibility to transfer chat to another person, only invite and you have to sit together in the room, makes no sense, only distraction

Antwort von Provide Support

vor 5 Jahren

Hi Olga, Thank you for your review about our product. We appreciate your honest opinion. Thank you for your remarks as well, we would like to clarify some things: - There's no requirement to stay in the chat room. You can transfer the chat by inviting an operator and leave the room. - Though there is no option to customize sounds directly from the live chat console, this is still possible and our support team has a solution. We value the comfort of our customers. Our customer service team is always available and glad to assist with any questions our customers have. Thanks again. We appreciate your time. Regards, Provide Support Team

Don
Owner in Kanada
Textilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Customer Chat Software Packed with Features

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I needed a way to monitor traffic and communicate with customers more efficiently so convert traffic to sales. Provide Support does with easily and does not cost too much to operate from month to month.

Vorteile:

I like how easy it is to set up and use the software. Integration with our web host was quick and simple. I am able to monitor traffic on the site as well as communicate with my customers anytime as I have it on my desktop as well as Ipad and Iphone.

Nachteile:

I wish it would have a timer setting so that I can have myself available during certain hours. If you walk away from the desk (which i am contantly doing ) and forget to mark away or log off then you can miss the chats

Antwort von Provide Support

vor 3 Jahren

Thank you for your positive review, Don! We really appreciate you taking the time out to share your experience with us. There is an idle detection feature with the desktop Console. It can switch to Away automatically after X mins of mouse/keyboard inactivity. Set a timeout in the Console menu Tools / Options / General Regards, Provide Support team

Lucian
Technical Support Manager in Südafrika
Rechtsberatung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excelent Service

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I love using it and setting it up. We now have 3 accounts with you.

Vorteile:

That it is easy to use and implement. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] are always readily available to assist. I do however would like some reporting functionalities added to the chat support dashboard. Would be of great help. Its the only thing Provide Support lacks.

Nachteile:

There is no reporting functionalities. This will make your software world number 1.

Antwort von Provide Support

vor 2 Jahren

Thank you for your kind review, Lucian! We really appreciate your feedback. Now we have a reporting feature, you are welcome to try!

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