Auric Prospector

Auric Prospector

von Auric Technology

Wer verwendet Auric Prospector?

Aurics mid & small business CRM software is a do-all platform for multiple job roles and multiple businesses in the industry.

Was ist Auric Prospector?

Auric Technology offers an easy-to-use web based contact, customer and opportunity management system with a powerful offline application for those who travel. Sales professionals will close more deals with fast and easy tracking and organizeing of their contacts and opportunities. Customer support teams resolve issues faster with access to the critical information they need. Management will finally have the analytics to gain complete visibility into their sales and customer service operations

Auric Prospector – Details

Auric Technology

http://www.aurictechnology.com

Gegründet 2004

Auric Prospector – Preisübersicht

Auric Prospector ist verfügbar ab 20,00 $/Monat. Auric Prospector bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Auric Prospector findest du unten.

Startpreis

20,00 $/Monat

Preisinformationen

Licence $200 per year User $20 per month

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Auric Prospector Funktionen

CRM-Systeme
Angebote / Vorschläge
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Interne Chat-Integration
Kalender-/Erinnerungssystem
Lead Scoring
Marketing-Automatisierung-Integration
Mobiler Zugriff
Segmentierung
Social-Media-Integration
Gemeinsame Kontakte
Kontakt-Datenbank
Kontakte importieren/exportieren
Leadmanagement
Planungs-Tools
Sales-Pipeline-Management
Segmentierung
Suchen / filtern
Verfolgung von Interaktionen

Auric Prospector – Nutzerbewertungen

Zeigt 2 von 2 Nutzerbewertungen

Gesamt
2.5/5
Benutzerfreundlichkeit
2.5/5
Kundenservice
2/5
Funktionen
2.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3/5

Easy to use reach in features new version

Bewertet am 28.9.2017
Ana P.
Director
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It´s a good value for the software they help you with the implementation

Vorteile: very good for medium size companies, easy to use the new version has new features, document management and workflow.

Nachteile: I would like to get more on line training for self training and to answer questions, also a chatbox could be convenient

We have been unable to use the service on mobile devices since the website rework early this summer.

Bewertet am 23.10.2017
Darius G.
IT
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1/5
Benutzerfreundlichkeit
1/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Nachteile: Our mobile team can no longer use it on mobile devices. Support just says, "be patient"... it's been over 5 months.