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Was ist AdvancedScheduling?

AdvancedScheduling: Gleiche deine Arbeitsbelastung aus. Beschleunige die Planungsprozesse mit wiederkehrenden Terminen, Verwaltung von Wartelisten, Verfolgung von Patientenzimmern und Terminerinnerungstools. Durch eine schnellere Rezeption kann sich dein Front-Office-Team auf das Einchecken von Patient*innen, das Sammeln von Zuzahlungen und die Unterstützung bei Verwaltungsaufgaben konzentrieren. Öffne mit einem Klick die Patientenakte, um die Patienteninformationen zu überprüfen und zu verifizieren. Patienten- und Familienguthaben sind sofort sichtbar, sodass du alle ausstehenden Beträge einholen kannst.

Wer verwendet AdvancedScheduling?

Ärzte und Ärztinnen, leitende Angestellte, klinische Manager*innen, Praxismanager*innen, Büroleiter*innen, Büroverwalter*innen, leitende Angestellte im Gesundheitswesen, Krankenpfleger*innen, Arzthelfer*innen

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AdvancedScheduling Software - 5

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AdvancedScheduling

AdvancedScheduling

4,3 (4)
169,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
31
Keine Integrationen gefunden
4,0 (4)
4,3 (4)
4,3 (4)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
75,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
182
1
4,2 (379)
4,4 (379)
4,6 (379)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu AdvancedScheduling

Qualifacts Insync
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Reklamationsabwicklung
MedEZ
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
RXNT
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Rezepte
Elektronische Unterschrift
HIPAA konform
SimplyBook.me
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Terminverwaltung
MedicsPremier
Am besten bewertete Funktionen
Code- & Gebühreneintrag
HIPAA konform
Reklamationsabwicklung
Legwork
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigungen/Erinnerungen
Kalenderverwaltung
Textnachrichtenversand
Acuity Scheduling
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigungen/Erinnerungen
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Pabau
Am besten bewertete Funktionen
Patienten-Terminplanung
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten
Vagaro
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Terminplanung

Bewertungen über AdvancedScheduling

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
25%
3
25%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

I love Advance Scheduling!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I love the referral/prior auth tracing, the fact that you can easily find the next open appointment time for a provider, you can easily track No Show and Late Cancelations, plus it has a report I can run to make sure I have billed for all of the visits on the schedule. I used to have to track that manually and that took hours. AMD Scheduler has saved me at least 15 hours per week! And that is just me, other staff in my office have saved time with that too. Think about it, how much would you pay just your biller for 15 hours per week on tracking that they could be spending on AR Follow up? That is money in your pocket.

Vorteile:

I like most that it will track your prior auth/referral visits so you know when you need a new one. It has cut our denials down immensely and freed up at least 10 hours per week of having to manually track those visits.

Nachteile:

The auth/referral tracker also includes "No Show" visits so the count of visits used is not 100% accurate. But at least it makes it so you end up getting a new auth a little sooner so not much harm done.

Kayla
Quality Assurance and Training Specialist in USA
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great scheduling software

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

This software is great. It is easy for us to find availability, scroll through schedules, set customized schedules for each provider, take copays, and more.

Nachteile:

When you cancel appointments, it deletes them off the calendar. Although this is sometimes helpful, when we are tracking staff productivity, it would be helpful to see where they may have had a patient scheduled, rather than it appearing that they never filled that slot.

Shay
Counselor in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Overkill for most counselors, but highly featured for large practices and medical providers

3,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Client info at a glance within scheduling, as well as the ability to toggle between Practice Manager and EHR applications (so that there could be privacy separation relevant and appropriate to job function)

Nachteile:

I am a former user of approximately 3 years, ending 2019. My experience is shaded by the organizational limitations on providers (little opportunity to create/modify interface and ways to denoting scheduled appointments, downtime). In general, however, the interface is very flexible, if complicated to set up to meet your specific needs. Scheduling summary and billing reports are available, but I found running them buggy and the software itself constantly froze, required restarting (across users) and was slow to use. Restarting your computer while trying to reschedule a client is frustrating for all.

Cara
Billing Systems Manager in USA
Psychische Gesundheitsfürsorge, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

So glad we switched to AMD

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: The reports and the reliability of the software.

Vorteile:

I like that it is easy to use and has the reports that Admin need for tracking for clinicians, clients and staff.

Nachteile:

When there are updates but we are not told when just told it will happen soon. Some of the clinicians are not always comfortable with the computer and being able to keep them up to date and not throw it at them would help the admin staff a lot.