Allscripts Practice Management

Was ist Allscripts Practice Management?

Allscripts® Practice Management is a comprehensive revenue cycle management solution for physician practices and large hospital organizations. It boosts your operational efficiency and productivity by helping you manage scheduling, collections, claims and denials.

Wer verwendet Allscripts Practice Management?

Allscripts PM serves ambulatory organizations from the small to large-sized practices.

Wo kann Allscripts Practice Management bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise)

Über den Anbieter

  • Allscripts
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 1981 gegründet
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Allscripts
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 1981 gegründet
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Allscripts Practice Management

Nicht verfügbar
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29,00 $/Monat
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Allscripts Practice Management Funktionen

  • Medizinische Abrechnung
  • Medizinische Terminplanung
  • Mehrere Ärzte
  • Patienten-Aufnahme
  • Patienten-Terminplanung
  • Reklamationsabwicklung
  • Verwaltung von Patientenakten
  • Überprüfung der Versicherungsberechtigung

Alternativen für Allscripts Practice Management

Pabau ist eine vollständige Praxisverwaltungsanwendung, die von Hunderten von medizinischen Fachkräften in Großbritannien verwendet wird. Verwalte Zeitpläne, Behandlungen.
eClinicalWorks ist ein führender Anbieter von IT-Lösungen im Gesundheitswesen, der ein innovatives, anpassbares elektronisches Patientendatensystem (EHR) und Praxismanagement bereitstellt.
Verbringe mehr Zeit mit deinen Patienten, nicht mit deinem EMR.
Binde deine Patient*innen mit einem HIPAA-konformen Patientenportal ein, das sicheres Messaging und ein automatisiertes Erinnerungssystem bietet.
Cloudbasiertes, fachspezifisches EHR-System mit einer umfangreichen Bibliothek mit integrierten medizinischen Inhalten, die sofort einsatzbereit sind.
OnCall Health arbeitet mit Kunden zusammen, um ihren eigenen skalierbaren und sicheren Virtual-Care-Service zu betreiben und zu starten.
CentralReach ist eine führende EMR-, Praxis-Management- und klinische Plattform für Anbieter von Applied Behavior Analysis (ABA) Therapien.
Vollständige Suite von integrierten Praxismanagement-Anwendungen, einschließlich Verwaltungs-, Finanz- und Analysefunktionen.
Praxis-Management-Software mit Schwerpunkt auf Patientenmanagement, Chiropraktik, elektronische Krankenakten, Termine, Finanzen und mehr.
Webbasierte EMR- und Arztpraxismanagementlösung mit Funktionen für Patientenkommunikation, Marketing und Ertragszyklusmanagement.
Webbasierter nationaler Praxismanagement- und RCM-Abrechnungsdienstleister seit über 28 Jahren. DuxWare liefert Ergebnisse.
ChartLogic bietet eine vollständige ambulante EHR-Suite, die darauf ausgelegt ist, deinen Arbeitsablauf, deine Fachrichtung und deine persönlichen Vorlieben intuitiv zu verstehen.
Verwaltungslösung für medizinische Praxen mit Funktionen für Online-Buchung, Stripe, Terminplanung, Aufgabenverwaltung, Berichte, SMS/E-Mail-Erinnerung

Bewertungen über Allscripts Practice Management

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
2,8
Benutzerfreundlichkeit
2,9
Kundenservice
2,6
Funktionen
2,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
2,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
12%
4
25%
3
19%
2
13%
1
31%
Stuart
Stuart
Office Manager in USA
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I Wish the PM Was More Seamless With the Clinical Module

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall, it works because i have spent countless hours learning the complexities of the system. There are several things i wish they would do to integrate it more with the other software that Allscripts offers.

Vorteile:

Works good. Easy to schedule patients. once you learn the complex system, you have a lot of control over the fine details.

Nachteile:

I hate that it is so different from the EHR. The PM seems like it hasn't changed in 15 years, whereas the EHR has been updated, leaving the PM behind. It does have the stereotypical crashing issues that all Allscripts products do. Very complex setup. You need to be well versed in IT or have a professional IT person to setup the Scheduling templates.

Kathy
RN, Office Manager in USA
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Veradigm - Allscripts Eprescribe Stand-alone Program - Great program for a small practice.

4,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Overall, Allscripts eprescribe is a great program for a small medical practice like ours. It gets the job done. Once in a while there are outages, but they are usually resolved fairly quickly. I wish the phone app was more user friendly especially when on vacation so I don't have to wait until I'm at a computer to send a prescription.

Vorteile:

I like that we can see which medications the patients have been prescribed and when. It allows us to pre-populate the prescriptions for refills so we don't have to type everything in again.

Nachteile:

The phone app is basically useless. I have to go into a browser on my phone and go directly to the website to be able to see the patient prescription history and send a prescription. Only use it in case of emergencies when I don't have access to a computer.

Jeffrey
Owner in USA
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Cloud Servers down once again

2,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The main problem has been the instability of their servers. Once again today, the Allscripts Cloud Server is not working. I have lost, in total, weeks of time not being able to access my EMR over the past several years. All lost revenue, not recoverable, not to mention the stress on the patients, doctors, and staff. Eventually, one has to consider the time, cost, and extreme hassle of switching to another system, which, by the way, carries a very high financial cost for Allscripts to help with the migration.

Vorteile:

Features at point of sale were impressive. Delivery of function extremely challenged.

Nachteile:

Every additional function eg MIPPS, Patient portal, EPCS, etc, laden with multiple extra charges. Very expensive once all functionality is added. Allscripts billing is extremely complicated and has been frequently wrong. It typically has taken months to sort out each billing problem that has occurred.

Jessica
Patient Services Representative in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Worked great for us!

4,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Overall, there were many things I would "update" or "upgrade", but it worked for us consistently with little to no bugs or errors.

Vorteile:

This software was easy to use, somewhat easy to manipulate for our practice. Worked well with multiple providers in multiple departments with several locations.

Nachteile:

It's not aesthetically very attractive. Scheduling could improve with clicking and dragging as well as keeping record of which user altered or cancelled appointments. Only shows who scheduled and the last user to edit. No POS system for us so we used a separate outside POS system. Integrated would have been much easier.

Nicole
Physical Therapist in Kanada
Gesundheit, Wellness & Fitness, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Decent, but difficult

4,0 vor 5 Monaten

Kommentare: Good. Many things could be improved but I would say for what it is, it works well.

Vorteile:

Lots of organization, appears professional, and many features in same window (scheduling, charting, etc.)

Nachteile:

Not able to have charting document open and also toggle back to the scheduling page within the same window (have to open many separate windows to do this).