Was ist ChefTec?

Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more.

Wer verwendet ChefTec?

Cloud-based food service management solution helps businesses of all sizes track inventory, manage recipe and menu costing, generate invoices, monitor sales, create reports, compare bids and more.

Wo kann ChefTec bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Culinary Software Services
  • 1990 gegründet

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

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  • 1990 gegründet

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ChefTec – Videos und Bilder

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ChefTec

1.090,00 $/Jahr
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
149,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
59,00 $/Monat
Kostenlose Version
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ChefTec Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Allergenverfolgung
  • Artikelverwaltung
  • Bestandsverfolgung
  • Einkauf & Empfang
  • Ernährungs- & Zutaten-Etiketten
  • Ernährungsanalyse
  • FDA-Compliance
  • Inventarverwaltung
  • Kostenmanagement
  • Küchen- / Menü-Management
  • Lebensmittel Kosten
  • Produktions-Management
  • Rezept-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verkaufspunkt POS

Alternativen für ChefTec

MarginEdge is a restaurant management software that uses POS integration and invoice data to show you your food costs in real-time.
CrunchTime is the leading restaurant management platform for multi-unit operators.
The best all-in-one, back-of-house platform for multi-unit restaurants, to manage inventory, scheduling, ops, HR, food safety and more!
A complete range of restaurant management software.
NetSuite ist Cloud-ERP, das dir die Transparenz und Kontrolle bietet, die du benötigst, um intelligente Entscheidungen zu treffen und zu wachsen. Erfahre mehr über NetSuite
Open-Source-Set mit integrierten Geschäftsanwendungen für CRM, POS, Website, eCommerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lager, HR, Projekt und Marketing. Erfahre mehr über Odoo
Cloudbasierte Point-of-Sale-Softwarelösung kann sicher auf jedem Gerät, online oder offline verwendet werden. Nahtlose Verbindung zu Add-ons.
Ernährungsmanagementsoftware, die auf die Analyse von Ernährung und Aktivität, die Erstellung von Ernährungsplänen oder die Verwaltung von Rezepten und Menüs (inkl. kostenloser Anwendung) zugeschnitten ist.
Oracle Simphony POS eignet sich für jede Restaurantgröße und jedes Restaurantformat: zwanglos, Schnellservice, unabhängig, Franchise, Pubs, Stadien und mehr. Erfahre mehr über Simphony POS
Cloudbasierte Restaurant-Management-Software, Rezeptkalkulation, Bestandskontrolle, Vergleich von Lieferantenpreise und integrierte Verkaufsstelle.
Eine moderne, intuitive, mobile Web-App für Köche, die mühsame Aufgaben übernimmt, die in der Regel mit Tabellenkalkulationen, Stift und Papier erledigt werden.
KitchenFuel is an all-in-one meal prep software transforms your meal prep business through automating kitchen processes to grow sales.

Bewertungen über ChefTec

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
50%
Verifizierter Rezensent
Managing Director in Sri Lanka
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

‘Say No to food wastage and Yes torevenue’

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Would recommend as a product worth investing.

Vorteile:

It’s a fairly all-round software for the foodservice industry with many important features such as inventory control, purchasing & Ordering, requisition and transfers, sales analysis and menu engineering, recipe and menu costing, nutritional analysis. An interface for QB complements with Cortec for accounting perfection. The ‘Cortec ultima’ is bundled with following modules- alerts & reminders, event management, HACCP information, Lot tracking, Production management and Waste tracking but Cortec Premium users need to purchase the above modules separately. All these features facilitate for proper inventory control, cost controlling, waste management, hygiene management etc. and achieve budgeted profits.

Nachteile:

Considering the initial cost, this is suitable for average capacity and over establishments and depending on the revenue it is worth the investment.

Antwort von Culinary Software Services

vor 3 Jahren

Thank you for the review. We strive to provide more of what food industries need with variable products to fix the establishment size. With on-premise and Cloud options, we try to cater to every business model.

Verifizierter Rezensent
Director of Food Safety in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Used for my food service business

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

One of the best features I've found great use of is the nutritional analysis which is very accurate and thorough, not many similar products have had such capabilities. It can also calculate and manage recipes easily and control inventory, all with its neat interface.

Nachteile:

The only worry I have is not about the features but the price, it is not very budget-friendly and did bite rather a big load of our technical budget so I can't say it would be the best choice for starting companies. Also, they don't have a mobile version which is somewhat of a downer as I manage most of my tasks through the tablet.

Antwort von Culinary Software Services

vor 3 Jahren

Thank you for you time to give us feedback. We also believe a mobile option is important and is something we have been working on. It is wonderful to hear our product is working for you. Thank you for entrusting us with your company.