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Restaurant Manager by Action Systems

Restaurant Manager by Action Systems

Was ist Restaurant Manager by Action Systems?

Restaurant Manager (RM), eine Shift4-Firma, entwickelt Point-of-Sale-(POS)-Software für die Systemgastronomie mit einem Fokus auf die einzigartigen Geschäftsbedürfnisse von unabhängigen Restaurants und regionalen Ketten. Die RM-POS-Anwendung wurde in über 20.000 Restaurants auf der ganzen Welt installiert. RM arbeitet mit einem Kanal von hoch qualifizierten Value-Added Resellern (VARs) zusammen, die den Restaurants beratende und technische Dienstleistungen anbieten. Für weitere Informationen besuche bitte www.rmpos.com.

Wer verwendet Restaurant Manager by Action Systems?

Tischservice-Restaurants, Bar und Club, Pizza und Lieferdienste, Schnell-Restaurants, Imbisswagen.

Restaurant Manager by Action Systems Software - 1

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Restaurant Manager by Action Systems

Restaurant Manager by Action Systems

3,4 (36)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
14
Keine Integrationen gefunden
3,7 (36)
3,0 (36)
3,3 (36)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
165,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
75
44
4,2 (509)
3,9 (509)
3,7 (509)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Restaurant Manager by Action Systems

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Am besten bewertete Funktionen
Verkaufsberichte
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für Restaurants
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Am besten bewertete Funktionen
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Mobiler Zugriff
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Am besten bewertete Funktionen
Getrennte Kontrollen
Verkaufsberichte
für Restaurants
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Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Zahlungen
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
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Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
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Mobiler Zugriff
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Am besten bewertete Funktionen
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Am besten bewertete Funktionen
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Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
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Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Maitre'D
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Restaurant Manager by Action Systems

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,4
Benutzerfreundlichkeit
3,7
Kundenservice
3,3
Funktionen
3,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
14%
4
47%
3
17%
2
8%
1
14%
Krista
Manager in
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Restaurant Manager POS

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Great feature rich POS system at an affordable price.

Vorteile:

Easy to use, reliable and updates are included with their inexpensive software maintenance plan. We recently upgraded to RMPOS version 20. It's redesigned, bug free and works great. It also has paid at the table and supports chip card processing. Way ahead of other systems that friends of mine use at their restaurants.

Nachteile:

I was forced to upgrade my server PC from Windows XP to Win 7. I guess that's not a huge deal, but worth noting.

Jamie
Owner in
Unterhaltung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Restaurant Manager is solid for a Bar/Restaurant Environment

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: If you decide on RM, they have a network of local installers/support. It's best to find a good one to help support the system for you. We have a great one. There are parts you can maintain on your own. In my review of other options (which I do every 2-3 years to check the market) the cloud based solutions lack many of the features we rely so much upon. RM is not perfect, but no system is, it is a solid choice for bars and restaurants at a reasonable cost.

Vorteile:

Detailed reporting module, Swipe customer credit card and link to tab/table feature, keeps up with volume on busy nights, easy to change menu items/prices, hardwired via ethernet since based on window OS backbone and installed locally on an in house PC or server. No ongoing monthly costs like the subscription models of other cloud options like Lavu, Lightspeed, Touchbistro, and even Square to some degree now. Quick learning curve for team to use the POS. Hardware is typically at the same or cheaper that then cloud based tablet starter kits.

Nachteile:

Not cloud based (can be a pro or con) depending on reliability of connection, tablet use is not practical due to the heavy demand of the software, the reports are old school out of the 80s but you can upload the data to any BI tool you might like. New features require an upgrade to the latest version and an added cost. (Typically cheaper when you do the math than a subscription model)

john
founder in USA
Restaurants, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Restaurant Manager need to get in to the 21 century ....

1,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Very disappointing in Restaurant Manger and Shift 4 . They want to act like a big company but have no resources or expertise to handle a major problem. They have no relationship building techniques with customers. They will let you crash and burn. They only care about getting there monthly fees!

Vorteile:

The software is great for pizza ordering , you can split the pizza in half very easily and it is very easy for the prep printer to send out to kitchen.

Nachteile:

The software is out dated , the Online ordering module is very out dated. Restaurant manager/Shift 4 is terrible to partner with because they hold you ransom when it comes to credit card processing. Restaurant manager now has there own Credit card processing ( Shift 4) and if you do not use there shift 4 processing they will destroy your business with fees. Shift 4 is in a bad turmoil at the present time because they have a major problem in processing on line payments. The most important factor is that Restaurant manger and Shift 4 has no explanation for the error and the customer service is terrible. They have no answers for the issue and have offered nothing to all there customers for there losses. Stay away !!!

Hesham
Hesham
General Manager in Türkei
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

It was great experience

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

This software is very easy to install and setup , because it guides you in all steps . also user interface is attractive and easy to use .

Nachteile:

The backoffice module needs more improvement and less complications. If it became able to connect to any general account software this will be great because most of the companies need to join pos to their own account software.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Restaurants, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Restaurant Manager

4,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

I love the customer service and support. Our local rep is always available and great to work with. The system is also very easy to learn and a new user can quickly become a strong user within a few days.

Nachteile:

It hasn't been an issue yet; however, with our support being provided by one person, if he is ever unavailable, we my be in trouble.