Restaurant Manager by Action Systems

Was ist Restaurant Manager by Action Systems?

Restaurant Manager (RM), eine Shift4-Firma, entwickelt Point-of-Sale-(POS)-Software für die Systemgastronomie mit einem Fokus auf die einzigartigen Geschäftsbedürfnisse von unabhängigen Restaurants und regionalen Ketten. Die RM-POS-Anwendung wurde in über 20.000 Restaurants auf der ganzen Welt installiert. RM arbeitet mit einem Kanal von hoch qualifizierten Value-Added Resellern (VARs) zusammen, die den Restaurants beratende und technische Dienstleistungen anbieten. Für weitere Informationen besuche bitte www.rmpos.com.

Wer verwendet Restaurant Manager by Action Systems?

Tischservice-Restaurants, Bar und Club, Pizza und Lieferdienste, Schnell-Restaurants, Imbisswagen.

Wo kann Restaurant Manager by Action Systems bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise)

Über den Anbieter

  • Shift4
  • Ansässig in Allentown, USA
  • 1994 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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  • Shift4
  • Ansässig in Allentown, USA
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Nicht verfügbar
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Restaurant Manager by Action Systems Funktionen

  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Geschenkkarten-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kontrollen aufteilen
  • Küchen- / Menü-Management
  • Liefermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Bestellung
  • Reservierung-Management
  • Verkaufspunkt POS

Alternativen für Restaurant Manager by Action Systems

Aloha EPOS ist ein zuverlässiges und nutzerfreundliches Restaurantverwaltungssystem, das ideal für Bar-, Hotel- und Restaurantketten ist.
Cloud-basierter Point of Sale für große Lebensmittelketten zur Verwaltung aller Funktionen.
Einfach zu bedienende und dennoch fortschrittliche Lösung für das Gastgewerbe und die Food Service-Industrie mit mehr als 1.000 Installationen weltweit.
Bietet spezielle POS-Softwarelösungen für Tischservice und Schnellrestaurants, Bars, Hotels und Resorts.
Oracle Simphony POS eignet sich für jede Restaurantgröße und jedes Restaurantformat: zwanglos, Schnellservice, unabhängig, Franchise, Pubs, Stadien und mehr. Erfahre mehr über Simphony POS
Kostenlose Erstellung und Einrichtung des Menüs. Kontaktiere Rezku, um Einzelheiten zu erfahren.
Der POS-Touchscreen des Unternehmens war der erste der Welt. Heute führt das Unternehmen mit einer guten Plattform, hervorragendem Support und partnerschaftlichem Denken.
Restaurant-Management-Software einschließlich Point of Sale, Buchhaltung, Geschenkgutscheinverarbeitung, Kreditkartenverarbeitung.
Das perfekte Restaurant-POS für kleine und mittlere Restaurants und Bars. A&B POS ist bewährt und reich an Funktionen. Entwickelt, um Dinge einfacher zu machen.
PDQ POS, a top rated, multi-award-winning, all-concept restaurant POS system, is perfect for single locations and multi-unit chains.
Automate the taking of orders, delivery orders, kitchen orders, collections, purchases, employees, stocks and reports.
A complete suite of integrated hospitality POS systems.
gastronovi ist die cloudbasierte All-In-One-Lösung für die digitale Gastronomie: flexibel, modular erweiterbar und smart vernetzt.

Bewertungen über Restaurant Manager by Action Systems

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,5
Benutzerfreundlichkeit
3,7
Kundenservice
3,4
Funktionen
3,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
15%
4
50%
3
15%
2
9%
1
12%
Krista
Manager in
Restaurants, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Restaurant Manager POS

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Great feature rich POS system at an affordable price.

Vorteile:

Easy to use, reliable and updates are included with their inexpensive software maintenance plan. We recently upgraded to RMPOS version 20. It's redesigned, bug free and works great. It also has paid at the table and supports chip card processing. Way ahead of other systems that friends of mine use at their restaurants.

Nachteile:

I was forced to upgrade my server PC from Windows XP to Win 7. I guess that's not a huge deal, but worth noting.

Jamie
Owner in
Unterhaltung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Restaurant Manager is solid for a Bar/Restaurant Environment

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: If you decide on RM, they have a network of local installers/support. It's best to find a good one to help support the system for you. We have a great one. There are parts you can maintain on your own. In my review of other options (which I do every 2-3 years to check the market) the cloud based solutions lack many of the features we rely so much upon. RM is not perfect, but no system is, it is a solid choice for bars and restaurants at a reasonable cost.

Vorteile:

Detailed reporting module, Swipe customer credit card and link to tab/table feature, keeps up with volume on busy nights, easy to change menu items/prices, hardwired via ethernet since based on window OS backbone and installed locally on an in house PC or server. No ongoing monthly costs like the subscription models of other cloud options like Lavu, Lightspeed, Touchbistro, and even Square to some degree now. Quick learning curve for team to use the POS. Hardware is typically at the same or cheaper that then cloud based tablet starter kits.

Nachteile:

Not cloud based (can be a pro or con) depending on reliability of connection, tablet use is not practical due to the heavy demand of the software, the reports are old school out of the 80s but you can upload the data to any BI tool you might like. New features require an upgrade to the latest version and an added cost. (Typically cheaper when you do the math than a subscription model)

john
founder in USA
Restaurants, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Restaurant Manager need to get in to the 21 century ....

1,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Very disappointing in Restaurant Manger and Shift 4 . They want to act like a big company but have no resources or expertise to handle a major problem. They have no relationship building techniques with customers. They will let you crash and burn. They only care about getting there monthly fees!

Vorteile:

The software is great for pizza ordering , you can split the pizza in half very easily and it is very easy for the prep printer to send out to kitchen.

Nachteile:

The software is out dated , the Online ordering module is very out dated. Restaurant manager/Shift 4 is terrible to partner with because they hold you ransom when it comes to credit card processing. Restaurant manager now has there own Credit card processing ( Shift 4) and if you do not use there shift 4 processing they will destroy your business with fees. Shift 4 is in a bad turmoil at the present time because they have a major problem in processing on line payments. The most important factor is that Restaurant manger and Shift 4 has no explanation for the error and the customer service is terrible. They have no answers for the issue and have offered nothing to all there customers for there losses. Stay away !!!

Kane
owner in USA
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Customer service nightmare

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: very disappointed in the effort to fix problems.

Vorteile:

it has everything you would need for a growing business. But good luck implementing it with no help from tech support 😉

Nachteile:

There is a big disconnect in communication between RM customer support, your customer service rep (tech support) and your business. Its IMPOSSIBLE to troubleshoot individual needs for small businesses. Don't bother trying!!!

Hesham
Hesham
General Manager in Türkei
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

It was great experience

4,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

This software is very easy to install and setup , because it guides you in all steps . also user interface is attractive and easy to use .

Nachteile:

The backoffice module needs more improvement and less complications. If it became able to connect to any general account software this will be great because most of the companies need to join pos to their own account software.