Wer nutzt diese Software?

The best restaurant brands in the world leverage our expertise, award-winning client service, robust functionality, and passion for success to drive their businesses. www.crunchtime.com/customers

Durchschnittliche Bewertung

6 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 3.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • CrunchTime! Information Systems
  • http://www.crunchtime.com
  • Gegründet 1995

Über CrunchTime Back Office

CrunchTime is the gold-standard back-of-house restaurant management software system for the hospitality industry.

Our mission is still to provide exceptional technology tools and solutions to help our customers reduce food & beverage costs, optimize labor and workforce efficiency, and better manage the quality and consistency of their food service operations.

After CrunchTime is implemented, our customers routinely see annual bottom-line cost savings of 2-5% or even more.

CrunchTime Back Office Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Integrierte Buchführung
  • Inventarverwaltung
  • Küchenmanagement
  • Menüverwaltung
  • Mitarbeitermanagement
  • Reservierung-Management
  • Tabellenverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelisten-Management
  • Einkauf
  • Ernährungswerteanalyse
  • Für Gesundheitseinrichtungen
  • Für Kantinen
  • Inventarverwaltung
  • Kalkulation
  • Kostenlose / Reduzierte Mahlzeiten
  • Menü-Planung
  • Online-Zahlungen / Funding
  • Rezept-Management
  • Schulen
  • Tray-Nachverfolgung
  • Verkaufspunkt POS

Die hilfreichsten Reviews für CrunchTime Back Office

Crunchtime inventory management

Mit Google übersetzen Bewertet am 5.12.2017
Tj S.
Director of Food & Beverage
Restaurants, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Not sure of the price exactly...but great tool to control costs, manage ordering and revealing waste. Worth the investment

Vorteile: Very detailed. You can drill into any item to see usage, theoretical and actual, refer to recipes, yields, etc. Assists with ordering, updating prices, and costing plates

Nachteile: Some features are monotonous, like entering data, unnecessary steps are needed to review reports. Customer service wasnt always the most helpful, although not needed all that much

thorough, great for quality control

Mit Google übersetzen Bewertet am 25.6.2018
Margaret W.
Bar Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Going off of previous inventory cycles, Crunchtime tells you exactly how much product you should have and exactly what you are missing and integrates well with your POS

Nachteile: Unfortunately, there is no wiggle room or grey area to account for things like spills, or, for example, extra inventory that may be used that wasn't rung in or charged for an upcharge.

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