Total Party Planner

Wer verwendet Total Party Planner?

In den letzten 18 Jahren hat Total Party Planner Tausenden von Caterern auf der ganzen Welt dabei geholfen, erfolgreiche Unternehmen zu verwalten, die Gewinne zu steigern und weniger Zeit für redundante Aufgaben aufzuwenden.

Was ist Total Party Planner?

Catering-Software, die aus der Perspektive eines Caterers entwickelt wurde. Total Party Planner hat das Catering im Blut. Was als Zeitersparnis für das Familien-Catering-Unternehmen begann, hat sich zu einem robusten Catering- und Bankettmanagementprogramm entwickelt, das von Tausenden von Branchenfachleuten auf der ganzen Welt geschätzt wird. Da er aus der Perspektive eines Caterers entwickelt wurde, denkt und agiert Total Party Planner genau wie du.

Total Party Planner – Details

Computica

http://www.totalpartyplanner.com/

Gegründet 1997

Total Party Planner – Preisübersicht

Total Party Planner bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Total Party Planner ist ab 75,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

75,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Total Party Planner – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Total Party Planner Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebotsmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Bankett-Management
  • Bedienungspersonal-Management
  • Facility-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kalkulation
  • Kundendatenbank
  • Küchen- / Menü-Management
  • Reservierungs-Management
  • Rezept-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Vertragsmanagement

Siehe die vollständige Catering Software Liste

Total Party Planner Alternativen

Mehr Alternativen zu Total Party Planner

Total Party Planner – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,9/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,7
Kundenservice 4,9
Funktionen 4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,7

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Alex L.
Managing Partner
Eventservice, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.12.2018

"One of the few things that actually gets you more time to run your business!"

Kommentare: It has allowed us to move into the cloud and keep all of our information in a reliable and easily interfaced system.

Vorteile: This allows any hospitality professional or small business to present itself professionally and efficiently! It brings together all the different parts of our business under one software platform so we can easily communicate and excel. It is a lifesaver for our hectic industry and we cannot recommend it enough! On top of everything else, the customer service from TPP is rapid and helpful.

Nachteile: The UI and UX could be a little bit improved. We are used to seeing all the web software interfaces being very streamlined and modern nowadays. As amazing as TPP is, the interface feels a bit clunky and outdated.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.12.2018
Harley L.
Event Coordinator
Eventservice, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.3.2020

"Making My Life Easier!"

Kommentare: Super amazing - our productivity is positively benefited!! Thank you TPP team!!

Vorteile: I love the customization of the system- we have been using this software for abut 4 years now and I know we still don't use all of the capabilities! It is super user friendly which is great when it comes to training staff members, and the cross-company ability with being able to use throughout our sales/front-of-house team as well as the kitchen/chef squad!

Nachteile: We always find there are small tips and tricks that we would appreciate, but the TPP team is always receptive to suggestions and are constantly changing and adjusting things to make our lives so much easier on the daily!

Antwort des Softwareanbieters

von Computica an 21.10.2020

Harley - Thank you for your incredibly kind words! It's great to hear we are making your life easier. That really is our main objective.

Please keep reaching out to the TPP Team as you continue to explore and use more and more functionality.

-- TPP Team

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.3.2020
Karen L.
working owner
11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1 /5
  • Kundenbetreuung
    2 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.1.2018

"Used for three years and it was great but the new view they have rolled out is full of flaws!!!"

Kommentare: It was a great product that served our company for several years. It allowed our business to grow and service a retail store front, a catering and bakery business in a new expanded facility. Currently we are spending more time trying to fix problems with the software than we are spending with clients. It is costing us money in labor, time off task, plus the added expense of redoing the event over and over to get it correct.

Vorteile: It was easy to use, make changes on and produce a quality product. We were not having any issues so why they made big, big changes I do not understand. For a while we could continue to use the original system but then over night the old system would not work to process payments, create menus, etc. No new manual was created and you must tech support every time you create something new. For the money we pay we should have a quality product again.

Nachteile: Changes were made without preparation to train the users on the new product and the product was not field tested and fixed before the release.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.1.2018
Colin N.
Manager
Restaurants, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 18.9.2020

"Customer Service"

Vorteile: The customer service is amazing... [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has always been there to answer any questions I have or help me with any issues. I will continue to use the software during my catering career as a business owner

Nachteile: You cannot delete items - making an item discontinued is not enough. We should be able to delete an item from our menu but not have it affect a proposal. This is the most frustrating part about the software. ALSO the mass emails does not work for gmail users. That is ridiculous and hurting our business daily.

Antwort des Softwareanbieters

von Computica an 21.10.2020

Hello Colin. Thank you for your feedback. I want to encourage you to reach out to our Client Care team to resolve your GMail issue. We have enhanced the system to be able to use your Gmail application as your personal
mailing gateway.

Also, at some point we will allow you to delete your Menu Items from the system but for now it's important to retain them for reviewing your historical events.

--TPP Team

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 18.9.2020
Esther B.
Office Manager
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.2.2020

"In a World Where Customer Service is a Dying Art, this is Customer Service at Its Finest"

Kommentare: The software streamlines the process from inquiry to close. Customer Service is ALWAYS Phenomenal. I'd like to give a shout out to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and to any representative whom I have failed to name, THANK YOU TOO! I don't feel like a client, I feel like the TTP Tech Support is part of our Team!!!

Vorteile: I believe the software is extremely user friendly. Having a background in computers and programming myself, I find the various features both invaluable and easy to understand. I am looking forward to the New View slated to be released this year.

Nachteile: It would be nice if there was a report where we could see what items were most popular for a specific client. As always, a multi-day event feature would be nice, as well as, being able to view sent messages in my outlook or godaddy sent items folder.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.2.2020