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Was ist Rooftop?

Rooftop ist eine Kollaborationsplattform für E-Mail-Management, Kundenbetreuung und Aufgaben-/Projektmanagement. Sie stützt sich auf drei Säulen.

Posteingangsverwaltung

Das Verwalten von E-Mails kann eine recht mühsame Aufgabe sein. Rooftop erleichtert das Klassifizieren, Verarbeiten und Abrufen von E-Mails.

Kollaboration:

Rooftop wurde entwickelt, um die Kollaboration von Teams bei E-Mails und Aufgaben zu ermöglichen.

Aufgabenmanagement:

Verwalte alle deine Aufgaben und Projekte in Rooftop. Du kannst alle Arten von Workflows und Vertriebspipelines erstellen.

Wer verwendet Rooftop?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Rooftop Software - 1
Rooftop Software - 2
Rooftop Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Rooftop das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Rooftop

Rooftop

4,4 (11)
49,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
68
Keine Integrationen gefunden
4,4 (11)
4,0 (11)
4,8 (11)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
105
27
4,6 (94)
4,3 (94)
4,4 (94)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Rooftop

CELUM
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Aufgabenmanagement
Aufgabenplanung
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Einzelseitenansicht
Konfigurierbarer Workflow
PixelMixer
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Filesharing
Videoerstellung
RentPayment
Am besten bewertete Funktionen
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Element
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Benachrichtigungen
Sichere Datenspeicherung
Vision Helpdesk
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Echtzeit-Chat für Kunden
Ticket-Management
humbee
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Dashboard
Mitarbeitermanagement
Keap
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung

Bewertungen über Rooftop

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,8
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
45%
4
45%
3
9%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Rooftop Software Review: Streamline Operations and Improve Communication

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

Cloud-based platform that offers project management and field service management solutions.Specifically designed for businesses that provide services such as HVAC, plumbing, electrical, and other home and commercial maintenance services.User-friendly interface that allows technicians to access job details and customer information from their mobile devices while in the field.Real-time updates on job status, inventory levels, and other metrics.Helps automate manual processes and improve communication between technicians and customers.Offers a free trial period for users to test the software before committing.

Nachteile:

May not be suitable for businesses outside of the home and commercial maintenance services industry.Limited customization options may not meet the specific needs of all businesses.Some features may require additional setup and configuration, which can be time-consuming.May not be cost-effective for small businesses or individual service professionals.

Preston
Service Dept. Manager in Belgien
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very pleased

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We have been able to bring our KPI of open topics from 30% down below 15% in less than one year after launching RoofTop in our After Sales Service department.
I get contentious remarks from team members of the ease of use and remarks of 'how did we work before?'

Vorteile:

Improved proactive follow-up & productivity. More detailed analysis on closure delay of tasks & other details.

Nachteile:

Speed of the internal search engine needs improvement. Mobile app functions can be improved with push notifications to function more like a mailbox for persons on the move. It would be nice to have a more After Sales Service approach with functions like machine ID tags & checklists for team members.

Antwort von EASI

vor 3 Jahren

Hi Preston, thank you so much for your review and for your precious feedback!

Louis
Field service technician in Deutschland
Pharmazeutika, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Most of the options are really useful, this app allows a very professional customer support

3,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Clarity, the fact that any user can have access to all the email, and especially the attachements (this is very important in technical fields). The fact that anyone can answer the emails, this help us to have quick feedbacks and professional supports.

Nachteile:

Waiting time when charging a discussion.

Musliah
Musliah
Human Resources Executive in Malaysia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Rooftop is savior for project collaboration

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: It has it pro and cons, but overall, it helped us with our project in the communication and collaboration aspect without fail.

Vorteile:

Helped me and my coworker manage our projects and tasks with Rooftop's aid. Conferencing and a communication system are essential features for a collaborative project, and they has both built-in. It makes it easier for us to contact one another.

Nachteile:

It was challenging to use this software since it requires a steady connection to the internet to download all of the necessary materials. The emailing services on my smartphone also constantly malfunction whenever I attempt to modify the template.

James
James
Sales and Marketing in Brasilien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Collaboration email in an organized way

4,0 letztes Jahr

Kommentare: Helped our team to develop an entire project, all in a home office.

Vorteile:

Works via the web; no need to install programs, helps the team to work as a team through tasks; helps to organize the inbox in an effective way, creating filters and giving importance to real objectives

Nachteile:

I believe it needs new integrations with other tools; Search tool is a bit slow, could be improved.