Was ist Squaretalk?

Squaretalk ist eine vielseitige und sichere CPaaS (Communications Platform as a Service) mit einfachen Automatisierungen und Integrationen. So einfach, dass du Zeit für die anderen Bereiche deines Unternehmens hast.

Die erschwingliche, skalierbare und nutzerfreundliche Kommunikationsplattform bietet deinen Vertriebs- und Supportteams leistungsstarke Tools, um von überall und über die von deiner Kundschaft bevorzugten Kanäle effektiv zu arbeiten. Erhalte eine lokale Präsenz an jedem Ort der Welt mit Zugriff auf lokale, mobile und gebührenfreie Nummern in mehr als 100 Ländern und 3.400 Vorwahlen.

Wer verwendet Squaretalk?

Perfekt für BPO-Kommunikationszentren (Business Process Outsourcing) und große Marken mit proaktiven Kundenbindungs- und Vertriebsteams, Händlern, Telemarketern, Marktforschern, Versicherungsmaklern und Finanzberatern und vielem mehr.

Wo kann Squaretalk bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop)

Über den Anbieter

  • Squaretalk
  • 2008 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Bahrain, Belgien, Bhutan, Bosnien und Herzegowina und 61 weitere

Sprachen

Englisch

Squaretalk Kosten

Startpreis:

30,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Squaretalk bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Squaretalk ist ab 30,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Squaretalk
  • 2008 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Bahrain, Belgien, Bhutan, Bosnien und Herzegowina und 61 weitere

Sprachen

Englisch

Squaretalk – Videos und Bilder

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Videos zu Squaretalk
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Squaretalk Funktionen

  • API
  • Agenten-Schnittstelle
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-ID
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Anrufverfolgung
  • Anrufverteilung
  • Anrufüberwachung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Automatische Anrufverteilung
  • Automatische Antworten
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Automatisiertes Routing
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • CRM
  • Call-Center-Management
  • Chat / Messaging
  • Computer Telephony Integration
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeitüberwachung
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnenmanagement
  • Kollaboration mehrerer Nutzer
  • Kommunikationsmanagement
  • Konferenzschaltungen
  • Kontaktmanagement
  • Listen-Management
  • Live-Chat
  • Management der Anruflisten
  • Massen-SMS
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • PBX
  • Personalmanagement
  • Power Dialer
  • Prädiktive Wähler
  • Qualitätsmanagement
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Rückruf-Terminplanung
  • SIP-Trunking
  • SMS-Marketing
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Umleitung der Anrufe
  • Vereinheitlichte Kommunikation
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Virtuelle Erweiterungen
  • VoIP-Verbindung
  • Warteschlangenmanagement
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Alternativen für Squaretalk

Ein auf Google basierendes Cloud-Callcenter
ContactSPACE bietet Cloud Contact Center-Technologie, mit der Kundengespräche verbessert und Produktivität und Transparenz erhöht werden können.
PureCloud macht Kundenbeziehungen einfach. Wir verbinden Telefon, E-Mail und Chat durch ein einziges Tool für eine bessere Kundenbindung.
Cloud-Kontaktcenter mit praktischer KI – Inbound-, Outbound-, ACD-, IVR-, Predictive-Dialer-, Chat-, Anrufaufzeichnungs- und CRM-Integrationen.
Cloudbasierter Power Dialer/CRM: Wähle bis zu 80 Kontakte/Stunde, hinterlasse sofort Voicemails und E-Mails, verwalte Kontakte und schließe mehr Verkäufe ab.
Open-Source-Call-Center-Software mit prädiktivem Wählsystem für ausgehende Anrufe. Handhabt auch eingehende und manuelle Anrufe sowie E-Mail und Web-Chat.
Funktionsreiche, flexible, gehostete Callcenter-Software (eingehend und ausgehend), die sehr einfach bereitzustellen, zu verwalten und jeden Tag zu verwenden ist.
Talkdesk ist eine intuitive, Cloud-basierte Contact-Center-Software mit erweiterten Funktionen, umfassendem Reporting und nahtlosen Integrationen.
All-in-one-Telekommunikations- und CRM-Plattform, die eine Omnichannel-Lösung zur Optimierung der Kommunikation und des S&OP (Sales and Operations Planning) für jedes Unternehmen bietet.

Bewertungen über Squaretalk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
88%
4
9%
1
2%
Russell W.
Russell W.
Director of Marketing in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

These guys are seriously AWESOME!!!

5 vor 3 Monaten

Kommentare: After going through over 20 demos. I really liked how they got straight to the point and demo'ed their system very quickly. Most other companies took weeks just to respond. I don't know about you, but if I'm buying a software that help my clients get ahold of me super easily, then I'd expect that company to also do the same. Its very weird to reach out to predictive dialing companies and then they take so long to get back. SquareTalk got right on the phone with us and did several demos to show us every feature.

Vorteile:

I spent weeks doing demos on over 25 predictive dialers and SquareTalk was by far the best. They treat you very well and have a great support team. I really couldn't say anything better about these guys.

Nachteile:

They really don't have any cons. I liked everything.

Antwort von Squaretalk

vor 2 Monaten

Thanks for the kind words! We are glad you had a pleasant experience and we will do our best to continue in the same spirit. Reach out anytime if you have any questions or need assistance.

Jay S.
Outbound DemandGen & Sales Development Director in Israel
Computer-Software, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Amazing Software, Amazing Support

5 letztes Jahr

Kommentare: I have been working with Matrix for a few years now. As a sales professional, I came across dozens of solutions that are either pre-built or highly configurable (which usually requires a lot of IT assistance and end up being implemented poorly).
The amazing thing about SquareTalk and its Matrix is, they were able to take something that must be highly configurable, sophisticated and complex and turn it into a super compatible and clear software.
In addition, SquareTalk's onboarding and customer success teams went out of their way to integrate the solution with the business tools that we are using (including some that it was not designed for) and made make sure that everything, to the smallest resolutions, works perfectly.
No need to mention that on the user/agent side, everything is nearly flawless. Amazing UX.
Very professional team. Amazing product. I am very satisfied with Matrix and I highly recommend it.

Vorteile:

Out of the box solution! Matrix is a predictive dialer that allows a crazy sales leader like myself to adjust it to the smallest resolutions of our out-of-the-box methodologies.

Nachteile:

UI could be improved on the admin side. The agent side is nearly perfect.

Antwort von Squaretalk

vor 3 Monaten

Thank you for your feedback. We are excited to hear that you are enjoying the app, and we're glad to hear that you found it easy to use. We'll continue working hard on future updates & features so that you can enjoy using Matrix even more.

Alexander L.
Head of Sales in Malaysia
Logistik & Lieferkette, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Horrible, not working, and not even refunding or replying to refund requests

1 vor 3 Jahren

Vorteile:

The way its being massively oversold by a highly qualified sales person. It's a cool dude, but once the sale is made and nothing is working, it's not possible to contact this guy.

Nachteile:

It never worked. The guys couldn't like this [SENSITIVE CONTENT] to our internet or something. Support was worthless, again not helping at all. After 2 weeks of wasting a lot of time on this, I decided to just give up an not waste energy on this bs anymore. Again, the team was very very unprofessional, not refunding the pilot money, though I've never been able to use it. Wasted my time, my resources, and this is the type of service you can expect from these fellows.

Antwort von Squaretalk

vor 3 Monaten

We're sorry to hear about the problems you were experiencing and apologize for the inconvenience. We would love to help. Please reach out to us and we'll get this sorted out for you.

Shay F.
business development manager in Israel
Marketing & Werbung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

the best predictive dialer yet!!!!

5 vor 6 Jahren

Kommentare: As a buisness development manager for several big companies, along the way I've encountered several predictive dialers, but none of them came close to Innitels.
fast, smart, litlle to none bugs, and the customer service???? the best in the field.
In conclusion....you can't go wrong with Innitel, we use their services for years, and we say thank you every day for that. The interface is easy, intuative, with lots of functions, they thought about evrything.
The support team is firstly, very professional, and secondly, very welcoming and nice.
As for VFM...the best there is in the field, and believe me, I checked!!! The calls quality is good most of the time, better than the other providers, thats for sure. Thnak you again Innitel, for everything :-)

Vorteile:

easy to use almost without bugs the best customer service there is intuative interface very good calls quality very good value for money

Nachteile:

haven't found any yet

David C.
Head of Sales in Israel
Informationstechnologie & -dienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Sales Optimization

5 vor 6 Jahren

Kommentare: My initial thoughts when moving to the Innitel predictive dialer, were mostly along the lines of, "if it does what they say it does, I'm going to start making much much much more money". Little did I know how right I was, after the initial setup pains, the dialer was up and running. Right away I saw the number of conversations my reps were having with customers go way up. Secondly my ability to manage the reps real time through the intuitive call center manager was second to none. I now saw who was on the phone, for how long, AND I have the ability to listen in real time. All this has given my sales team the tools to really succeed, maximizing the results of their efforts daily. After working with the INNITEL predictive dialer, I wonder why I didn't switch earlier, how much money my sales reps and my company must have missed out on because we didn't switch sooner. Take it from someone who has worked in phone sales for over ten years in A wide range of verticals, If you aren't working with a predictive dialer like Innitel, that means your already behind the curve.

Vorteile:

Ease of use Call center manager Time savings

Nachteile:

Set up Integration

Antwort von INNITEL TELECOM

vor 6 Jahren

Thanks david!